Te caut din toata inima...

04 decembrie 2013

Sa ne incredem in El

" De cand il cunosc pe Dumnezeu , stiu ca nu m-a luat niciodata peste picior.
 
Stiu ca nu ma inseala; asta e puterea mea.
Cunoasterea Lui m-a facut sa am incredere in El.
Port in mine aceasta experienta , si e de nesters.
 
Am incredere in El.

Am incredere chiar si atunci cand increderea insasi 
e pusa la incercare si eu nu mai inteleg nimic.
Simt ca ma incred in El si atunci cand orizontul meu e intunecat , 
arid, dureros.
Imi amintesc ca pot avea incredere in El, stiu ca e fidel.
Da, e fidel.
Si atunci , daca e fidel, o sa-mi explice lucrurile pe care acum nu reusesc sa le inteleg.
Si-mi va explica si care este ratiunea suferintei, a mortii , a raului.
Nu pot sa inteleg intotdeauna de ce face anumite lucruri.
Dar stiu din experienta ca , daca face asa , inseamna ca face bine.
Ma incred in El, care e indragostit de increderea pe care o putem avea in El.
Nimic nu-i da o bucurie mai mare decat acest act care rezuma in sine toata iubirea si legatura pe care El vrea sa o stabileasca cu noi.

Increderea e maximul pe care noi creaturile I-l putem da."

Carlo Carretto "Iubind in tacere..."





" Dorinţa mea este să mă dăruiesc în întregime lui Dumnezeu şi să-L iubesc cu mult mai mult decât mă iubesc pe mine însămi.

 De ce m-aş opune la ceea ce-I place? 

Cum aş putea să fac altceva decât să mă dăruiesc în întregime Lui? Cum ar putea să fugă cineva de domnia unui rege pe care îl iubeşte din toată inima?
 
„Cine ne poate despărţi de dragostea care este în Isus Hristos?” ... " 
Jeanne Guyon

Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa implineasca in voi  dorintele Sale! 

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...