Te caut din toata inima...

03 august 2009

"La multi ani !"...impreuna ,dragul meu sot...



Azi e ziua sotului meu...:)


39 de ani petrecuti in aceasta lume,iar dintre ei 17 alaturi de mine...

Ne -am cunoscut ,ne-am indragostit nebuneste, ne-am iubit frumos si intens,ne-am casatorit si iar ne-am iubit ,din ce in ce mai intens si mai autentic,iar din iubirea si dragostea noastra s-au nascut 4 copilasi minunati si alti cativa pe care i-am nascut doar eu in mod spiritual,nu cunosc numarul lor,sper sa fie mii,insa consider ca apartin familiei noastre...

Dragul meu,iti multumesc pentru toate clipele vietii noastre,fie ca au fost iubire,dragoste,bunatate,sau clipe mai putin frumoase in care firile noastre patimase s-au infruntat ... s-au iubit si iar s-au infruntat pana cand au ajuns sa se supuna iubirii ...

langa tine am devenit fiinta care sunt ,am devenit sotie uneori mai buna ,alteori mai rea ,insa trebuie sa cunosti ambele gusturi ,nu-i asa?

langa tine am devenit mama,uneori mai buna ,alteori mai rea ,insa intotdeauna plina de iubire....

langa mine,ai fost intotdeauna cand am avut nevoie de sprijin,de stabilitate ,de afectiune...

langa mine,ai fost in toate clipele cand credinta si iubirea pe care o simt pentru Isus a avut nevoie de sacrificii....

impreuna am depasit momente uneori sensibile,alteori de-a dreptul crude pe care le-am intalnit pe parcursul vietii...

impreuna am crescut 4 copilasi minunati care consider ca sunt cea mai pretioasa valoare a familiei noastre....

impreuna,noi,si toti cei dragi,si toti cei care sunt ai nimanui,as vrea sa pasim in Imparatia Iubirii...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale,sa-ti descopere comorile Inimii Preasfinte,sa te imbratiseze cu toata tandretea si duiosia Sa pentru ca sa-ti multumeasca pentru TOT...

La multi ani tati ,te iubim :Mariana, David, Luis, Maria ,Lorin...

credeai ca ai scapat asa usor Lucian?...
ei,bine n-ai scapat ,pentru ca te invit la dans....
si la iubire :)

25 de comentarii:

Mihaela Petrescu spunea...

La multi ani frumosi si buni! Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va ajute sa va impliniti menirea!

mmary spunea...

Va multumesc frumos de urari doamna Mihaela...

Dumnezeu sa va binecuvanteze intreaga familie cu iubirea ,pacea si indurarea Sa...

Orry spunea...

La multi ani, pentru Lucian, si pentru intreaga familie!
Aveti 4 copii frumosi - sa va traiasca, sa va mandriti de ei, si sa va iubiti unii pe altii!

O zi, ca o sarbatoare, draga mea!

Dumitru K. Negoita spunea...

Ma bucur si-n acelasi timp, ma minunez sa aud despre familii din generatia tanara ca se iubesc si sunt fericite. Si ca inteleg foarte bine, care-i rostul pe pamant.
Va doresc!Drum lung plin de miresmele cele mai imbietoare din ... "Splendoarea - iubirii".
Aniversare fericita!

Carmen Gigartu spunea...

La multi ani!Ma rog la Tatal Ceresc sa reverse asupra voastra,binecuvantarea iubirii ,a intelepciunii si a bucuriei!

mmary spunea...

orianda ,iti multumesc frumos pentru urari si iti doresc sa traiesti clipe de iubire autentica si adevarata in fiecare zi a vietii tale...

mmary spunea...

Maestre,multumim pentru miresmele oferite...

trebuie sa recunosc insa, ca viata noastra nu e doar o ploaie de roze ,insa important e ca in centrul ei se afla Isus si iubirea Sa minunata...
Ea ne ajuta sa trecem si peste momentele neplacute,peste orgolii,peste nelinisti si peste greutati...

important e ca clipele frumoase sa le predomine pe celelalte...

Binecuvantari minunate sa se reverse asupra familiei dumneavoastra...

mmary spunea...

Carmen,iti multumesc pentru frumoasele binecuvantari...
pentru mine constitue unul din cele mai importante daruri si asta pentru ca le stiu valoarea...multumesc...

Fie ca Domnul Sfant sa te copleseasca cu splendoarea binecuvantarilor Sale...

Vasile Andreica spunea...

Sa-ti traiasca, sa aveti pace, armonie si sa va bucurati de copii si de nepoti frumosi :)

mmary spunea...

Multumesc frumos vasy...

Sa dea Domnul sa traiesti cat mai curand bucuriile oferite de casnicie ...sa cunosti dulcea tandrete si duiodie oferite de proprii copilasi...

Binecuvantari minunate sa se reverse asupra ta dragul meu prieten...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani s din partea mea:)

mmary spunea...

ARIPI DE FLUTURE ,multumesc frumos...

multa fericire iti doresc...

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI, SĂ-ŢI TRĂIASCĂ ŞI SĂ FIŢI FERICIŢI!!!

mmary spunea...

Cristian,iti multumesc frumos,asa sa fie...

aceeasi fericire revarsata din iubire ti-o doresc si tie...

kis spunea...

Dumnezeu este taina fericirii! Taina vederii si cunoasterii lui Dumnezeu este o inima curata..., o inima curata, care vine de la Domnul! Sa aveti o inima curata si atunci veti fi fericiti indiferent de imprejurarile vietii.

mmary spunea...

Kis ,multumesc ,asta e ceea ce-mi doresc pentru fiecare dintre noi...

Iar tie iti doresc sa te bucuri si sa percepi fiecare nuanta din "taina fericirii"...

Geanina Codita spunea...

Draga mea dragă, să îmi fie ruşineeeeeeeeeee pentru acestă întârziere.

Vă doresc tot binele din lume, iubirea să nu vă părăsescă, dragostea să vă mângâie sufletele permanent, copii să fie sănătoşi, iar tu ,frumoasă doamnă, să ai sufletul frumos şi pururea tânăr.

LA MULŢI ANI!


Vă îmbrăţişez cu mare drag şi toţi pupicii geaninoşi să vă invadeze!

mmary spunea...

Geanina, multumim...pupicii geaninosi au ajuns la destinatie si impreuna cu urarile au fost absorbiti cu drag...

Te imbratisez si eu cu mult drag,draga mea draga...

Dumnezeu sa reverse asupra ta toate binecuvantarile IUBIRII !

Cristake1974 spunea...

Imi cer scuze ca "mi-a scapat" postul acesta la momentul oportun... dar incerc acum sa dreg busuiocul.
Sa va tie Dumnezeu la fel de fericiti ca pana acum. Cred ca e o urare care le cuprinde pe multe altele, asa ca... Happy birthday, sir!!

mmary spunea...

Cristake,multumim :)...

miresmele busuiocului ne-au parfumat sufletele si
au dat nastere unor zambete senine...

Fie ca fericirea sa fie o prezenta permanenta in viata ta,sir !

adriana spunea...

la multi ani...

mmary spunea...

Adriana,multumesc frumos...

Dumnezeu sa te binecuvanteze !

ana spunea...

tot rasfoind pe splendoarea iubirii sait pe krel iubesc,am dat de aceasta postare extraordinara!!!!!ce cuvinte frumoase de iubire adresate unui sot de ziua lui!!!!!nam auzit niciodata o astfel de declaratie de iubire curata!!!esti o minune a lui dimnezeu MARIANA!!!!...numi inchipuiam k mai poate exista in lumea noastra asa o familie sfinta!!!iti multumesc pt. tot si multumesc bu ului dumnezeu k team descoperit!!!

mmary spunea...

Draga Ana, cuvintele tale frumoase m-au emotionat insa trebuie sa-ti marturisesc ca familia noastra nu este inca deloc sfanta.E o familie obisnuita , cu inerentele probleme , discutii , uneori certuri , insa faptul ca ne iubim sincer si ca l-am ales pe Dumnezeu ca , conducator si Domn al familiei noastre si pe Sfanta Fecioara ca si Mama si ocrotitoare , ne ajuta sa depasim situatiile dificile si da fim fericiti.

Daca ceea ce am scris pe blog iti aduce macar putina bucurie si te inflacareaza in iubire , crede-ma ca eu sunt cea care iti multumeste.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Pacea , iubirea si Bucuria Sa!

Anonim spunea...

Superb si emotionant sa va tina Dumnezeu mereu impreuna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...