Te caut din toata inima...

08 decembrie 2013

Esenta iubirii mele

Cum te-as iubi daca ti-as frange zborul,
Si din inalt te-as arunca in put ?
Cum te-as iubi daca ti-as stinge Focul,
Fortandu-te spre moarte sa apuci ?

Sa vreau sa sfartec Cerul ce te cheama,
Sa te lipsesc de Locul , din veac pregatit ?
Mai bine as muri seara de seara ,
Decat  sa ti-L rapesc pe Cel Iubit !

I-am daruit doar Lui "nimicnicia",
Nu vreau din nou sa ma imbrac cu ea,
Am alte straie: jertfa si iubirea ,
Si-abandonarea in Sfanta Voia Sa!

Zdrobindu-mi "eul" opresc pustiirea,
Ce pentru "sine", dorise a te pastra,
Te daruiesc sublimului din mine,
Oricate morti , sau sange m-ar costa.

Ma-ndrept spre esafod cu bucurie,
Ma-ncant si ma-nfierbant in moartea grea,
Stiind ca-n jertfa-mi , dincolo de sange,
Cristos, iti oglindeste Fata Sa!

Aceaste " stingeri" sunt de fapt "atingeri",
Bucati de Cer , ce ti se-ofera-n Dar,
Bucati de suflet ,ce se vor ofrande,
Pentru a-ti dobandi starea de Har!

Si astfel, TE IUBESC,  in viata si in moarte,
Te pot pastra si dincolo de ea,
Iubirea mea cu gust de puritate,
Te daruieste Vietii, nu ti-o ia ...

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...