Te caut din toata inima...

19 februarie 2012

Cufundata in Dumnezeu ...

Sunt cateodata ore intregi in care sufletul mi-e cufundat in uimire, vazand Maiestatea nesfarsita coborandu-se astfel spre sufletul meu.Neincetata este uimirea mea launtrica, pentru ca Domnul Preainalt isi afla bucuria in mine, si mi-o spune El Insusi; iar eu ma cufund inca o data in neantul meu, fiindca stiu ce sunt prin mine insami.
Totusi, trebuie sa spun ca Il iubesc pe Creatorul meu la nebunie, cu fiecare bataie a inimii, cu fiecare nerv; in mod inconstient, sufletul meu se cufunda, se cufunda...in El.
Simt ca nimic nu ma va desparti de Domnul, nici cerul , nici pamantul, nici timpul prezent, nici viitorul, totul se poate schimba, dar iubirea ,niciodata, niciodata, ea este mereu aceeasi.

El , Suveranul nemuritor, ma face sa cunosc vointa Sa  ca sa-L iubesc in mod cu totul aparte, si face El Insusi sufletul meu capabil de iubirea cu care doreste sa fie iubit de mine.

Ma cufund tot mai mult in El si nu ma tem de nimic.
Iubirea ocupa toata inima mea si chiar daca mi s-ar vorbi despre justitia lui Dumnezeu si despre faptul ca, pana si duhurile pure tremura in fata Lui si acoperindu-si fetele spun neincetat : Sfant, si ca de aici ar rezulta ca relatia mea intima cu Domnul, ar fi un prejudiciu pentru cinstea si maiestatea Sa- 
o , nu , nu, si inca o data nu.

Iubirea curata contine totul- cea mai inalta cinstire si cea mai adanca adoratie, dar , in cea mai mare pace, sufletul este cufundat in El din iubire iar vorbele exterioare ale creaturilor nu au nicio influenta asupra sa.

Ceea ce ii spun ele despre Dumnezeu este doar o sclipire palida in comparatie cu ceea ce traieste el launtric cu Dumnezeu, si se mira uneori ca sufletele sunt uimite de ce aud spunandu-se despre Dumnezeu: pentru el este paine de toate zilele, caci stie ca ceea ce se lasa rostit nu este inca asa de mare- accepta si asculta totul cu respect, dar el are propria-i viata in Dumnezeu.

Iubirea imi inunda sufletul, sunt cufundata intr-un ocean de iubire , simt ca lesin si ma pierd cu totul in El.

Sfanta Faustina

Dumnezeu  sa va binecuvanteze cu acele haruri care va vor face sa-l iubiti pe Dumnezeu asa cum vrea sa fie iubit!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...