Te caut din toata inima...

16 februarie 2012

TV -sa ne folosim bine libertatea - Sr.Emmanuel


 ******
Laurence este o tanara activa dintr-un mare oras din Olanda.Ea vine in fiecare an la Medjugorje si inainteaza alaturi de Dumnezeu...Locuieste singura si lucreaza cu zel pentru raspandirea mesajelor Sfintei Fecioare; nu someaza niciodata atunci cand este vorba de a o sluji.
Experienta pe care ne-o impartaseste aici ar putea sa ne inspire si sa ne ajute sa ne folosim bine libertatea!

******

"Nu ma mai uitam la televizor de 15 ani.Dar acum 4 luni mi-am facut un abonament.Scopul meu era sa fiu la curent cu evenimentele din lume.Rezultatul a fost ca , dupa 4 luni a trebuit sa-mi anulez abonamentul.Sunt ferm convinsa ca am luat o hotarare buna.De ce?Pentru ca atunci cand ma uitam la televizor seara simteam un gol interior.Chiar daca era un program de actualitati care ma informa despre evenimentele petrecute in lume si asupra carora puteam, apoi , sa ma rog, totusi aceasta nu mergea.De fiecare data se intampla acelasi lucru: dupa ce ma uitasem timp de o ora la programe, nu mai puteam sa ma rog, pentru ca inima mi se impietrea si ceva din mine se rupea de Dumnezeu, de izvorul meu.Asadar, nu ma mai rugam pentru stirile de la actualitati, caci spiritul imi era tulburat.
M-am intrebat de ce, si am gasit raspunsul: Cand ma uit la televizor, duhul lumii intra in inima mea.In momentul in care apas pe buton , ma bransez de buna voie la duhul lumii, spun in mod constient " da" duhului lumii.
Apoi acest duh roade in mine ceea ce este legat de Dumnezeu si eu ma golesc din ce in ce mai mult.
Dupa ce m-am hotarat sa suprim televiziunea, am trecut la fapte si am anulat abonamentul chiat a doua zi.Cand am trimis scrisoarea, o bucurie sensibila mi-a intrat in inima.Eram scaldata in  lumina si simteam intr-adevar ca Cerul era de acord cu hotararea mea.
Atunci i-am spus Fecioarei Maria:
"Cum nu-mi mai petrec aceasta ora uitandu-ma la televizor, o voi consacra Rugaciunii Rozariului". 
Din ziua aceea ma rog un Rozariu intreg in fiecare seara si simt ca nu-mi pierd timpul!
In schimb , imi pierdeam timpul si viata in Duhul Sfant uitandu-ma la televizor. Si pentru ca ma rog rozariul, am simtit o mare dorinta sa postesc.Si vad ca atunci cand suntem consecventi intr-u domeniu, avem puterea sa crestemn si sa putem fi consecventi si in alte domenii.Rugandu-ma rozariul in fiecare seara, am capatat puterea sa postesc cu paine si apa asa cum cere Sfanta Fecioara.
Nu vreau sa generalizez, caci este modul meu propriu de a da lui Dumnezeu primul loc in acest domeniu al vietii mele.Mi-am dat seama ca asta dorea Domnul de la mine: sa o rup cu televiziunea, cel putin asa cum este ea acum!
Daca alegem  sa ne uitam la televizor, cred ca este nevoie de o mare vigilenta pentru a ne apara de cel Rau. Caci el este foarte activ prin intermediul anumitor programe!" 
In anii '80 Gospa(Fecioara Maria) s-a referit uneori la televiziune , dar nu ne-a interzis-o, nu ne-a cerut sa ne aruncam televizoarele.Ne-a spus doar sa punem televizorul intr-un colt si in locul lui sa punem Biblia.
Ca Mama, stie ca ar fi prea greu pentru unii dintre copiii Sai sa renunte la televizor...
De altfel, anumite emisiuni sunt foarte frumoase si de noi depinde ca ele sa fie mai numeroase!
Dar pentru zilele de Post Gospa a spus:
"Daca nu aveti puterea sa postiti cu paine si apa, puteti renunta la anumite lucruri.Ar fi bine sa renuntati la televiziune, caci dupa ce va uitati la anumite programe, sunteti distrati si incapabili de a va ruga..." (Dec.1981) si "Daca va uitati la programe , la telejurnale, aveti mintea plina de noutati si atunci nu mai este loc pentru Mine in inimile voastre."(17 aprilie 1986)

Tinerilor din grupul de rugaciune format si condus de Ea la Medjugorje timp de sapte ani, le-a spus:

"Renuntati la toate pasiunile si dorintele dezordonate.Evitati televiziunea , mai ales programele nocive, sporturile excesive, folosirea irationala a hranei, evitati alcoolul si tutunul." (Primul punct al regulii de viata pentru ei, comunicate prin Jelena Vasilj, la 16 iunie 1983)

Preasfanta Fecioara Maria ne cere sa stingem televizorul in timpul celor 9 zile care preced marile sarbatori ca Pastele si Craciunul. Ea doreste ca familia sa se adune si , cu Biblia in mana, sa mediteze textele referitoare la sarbatoarea respectiva(asa cum fac evreii).

In incheiere iata ce   mi-a  scris o prietena:

"Seara , oricare ar fi ora, ma rog timp de un ceas in tacere inainte de culcare.In momentul acela mai invadeaza bucuria si totul intra in ordine.
Bineinteles ca este important sa ai relatii pentru a creste in viata spirituala, de exemplu prin convorbiri telefonice, dar imi dau seama ca acest lucru nu este posibil decat daca  te cufunzi mai intai in prezenta lui Dumnezeu prin rugaciune.
Mai intai rugaciunea , iar restul urmeaza!
Concret, daca trebuie sa aleg intre a vorbi cu cineva si a ma ruga, dau prioritate rugaciunii.Capat astfel libertatea interioara necesara pentru a ma lasa condusa de Duhul Sfant.
El imi arata daca este sau nu oportun sa contactez o persoana."

Draga Gospa , ca Mama, introdu-ne in comuniunea cu Dumnezeu! Si , ca Regina, vino sa domnesti asupra mijloacelor noastre de comunicare!

Enfants de Medjugorje,
15mai 2004
www.Enfantesdemedjugorje.com

("Stella Maris" nr.433)


Cu blandul Isus sa va binecuvanteze Fecioara de Sus!

2 comentarii:

silvia spunea...

Mmary ma bucur enorm pentru aceasta postaresi contine ult mult adevar,mie nu mi sa parut greu sa renenut la televizor pentru ca dincontra mi s-a parur rugaciunea mai importanta pentru mine,simteam cum in revein din mai multe puncte si aveam o liniste si


odihna buna.
Dar acum ca aflu ca ni se si spune sa lasam televeizorul m bucur enorm ca am facut-o mai demult,da sunt emisiuni si bune dar totusi eu zic ca-i mai buna rugaciunea.
multumesc draga mea sa ai o zi minunata,il rog frumos pe Sfintul nostru Anton sa ne ia pe in bratele sale si sa ne incarce enorm cu iubira ce o avea el fata de Isus si fata de Fecioara Maria.

mmary spunea...

Da, Silvia , rugaciunea e poarta prin care patrundem pe taramul iubirii,taram unde ne intalnim cu dulcele Isus.Sa nu ratam nicio ocazie de a ne arunca in bratele Lui tandre.

Sfantul Anton sa ne ajute sisa ne invete cum putem sa-l iubim si sa-l marturisim cu toata fiinta si viata noastra pe Dumnezeu si pe Sfanta Sa Mama.

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...