Te caut din toata inima...

19 februarie 2012

Chiar acum Isus te imbratiseaza

Dragul meu, draga mea ,
 da , chiar tu cel sau cea care esti acum  aici si citesti,
zambeste, surade, fii fericit, fii fericita.

De ce?

 Deoarece azi ,la Sfinta Liturghie , in timp ce ma imbratisa si se contopea cu mine, Isus m-a inspirat sa-ti spun ca in timp ce tu citesti aceste cuvinte 
ISUS TE IMBRATISEAZA , da, 

ISUS TE IMBRATISEAZA chiar in aceasta clipa.

Asa ca opreste-te putin si arunca-te in bratele Sale cu toata inima ta ...desi esti deja acolo chiar daca nu simti...

BUCURA-TE!!!!

Cufunda-te in bratele Sale , in Inima Lui , esti chiar imbratisat, imbratisata....

...inchide ochii , deschide-ti inima si daruieste-te acestei tandre imbratisari asa cum poate nu ai mai facut-o niciodata.

Vorbeste-i...zambeste-i...plangi...fa tot ce te inspira...e cu tine ...esti cu EL 
si te iubeste tare , tare ...simti???

Daca nu simti spune-i acest lucru...insa nu te indoi nicio clipa

acum  esti in bratele lui Isus!

Bucura-te de EL !!!


Dumnezeu sa te binecuvanteze cu infinita Sa iubire , cu tandra Sa imbratisare si sa-ti daruiasca Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

10 comentarii:

Anca spunea...

Minunat ce ne transmiti chiar in acest moment!!!!Multumesc!!!!
Voi prelua acest text si-l voi transmite si prietenilor mei! Dumnezeu este iubire!

silvia spunea...

Buna draga mea si-ti multumesc pentru darul primit cu toata fiiinta mea chiar in acest moment!!!
poate reuseste sa asunga la toate sufletele care are cel mai mare nevoie .....pentru asta ma voi ruga..
o dumineca placuta!
Safiti calauziti de Isus.

silvia spunea...

Ddragele mele dragi,va salut pe toatesi am o prietena draga tare
care sper sa intre aici in orice moment se numeste Cornelia.
ti-am trimis mesaj draga mea si pe mes..ca sa intr sa vezi cit esti de mult iubita de de mult asteptata de Isus si de Mama noastra a tuturor,dar tu stii asta draga mea sunt sigura dar pentru citeva momente te rog mult uita tot si lasal pe Isus sa te striga tare in bratele luisi poti sa stai asa cit timp doresti tu!!!tine cont tu conduci corabia tu tii in mina ta toata puterea incotr-o vrei sa te intrebti,tu ai de ales,tu poti alege aici este cel mai frumos si sunt sigura ca tu stii ce trebuie sa alegi.
Va lasa dragele mele si va doresc o dumineca frumoasa in contnuare
LUMINA ,IUBIRE,ARMONIE la toate ,la toti si la intreaga planeta.

cris spunea...

Multumim, noi cei din lumea virtuala.

mmary spunea...

Anca, Silvia , Cris, Isus e cel caruia trebuie sa-i multumim deoarece aceasta imbratisare e Darul Sau minunat.Sa ne bucuram de El in fiecare zi a vietii noastre.

Cu blandul Isus sa va binecuvanteze Fecioara de Sus!

Anonim spunea...

Din pacate, as fi preferat sa am parte de astfel de cuvinte si din partea persoanei iubite, dar la ce dezordine e in relatiile interumane, nu mai am nici o pretentie...

mmary spunea...

Anonim, inteleg ce doresti sa spui, fiecare asteptam din partea persoanei iubite astfel de cuvinte.Insa sunt atat de putini oameni care isi exprima astfel sentimentele , chiar daca le simt ...

Cu toate acestea , eu spun sa mai citesti inca o data textul , sa fii constient (sau constienta) ca in timp ce citesti Isus e langa tine si te imbratiseaza; te vrea in bratele Sale si isi doreste ca si tu , in aceste momente , sa-ti doresti doar imbratisarea Sa tandra.

Asculta si melodia sufletul meu se deschide iar inima mea reuseste sa se daruiasca lui Isus intr-un mod minunat in timp ce o ascult si o cant.Poate "patesti" si tu la fel. :)

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

Anonim spunea...

de un an am nevoie de o imbratisare, de cineva cu care sa discut in intimitate. Cautam pe cineva si nu gaseam... cand intr-o seara cedez, si, luand o perna in brate, am zis plangand: "Iisus este singurul care intr-adevar ma imbratiseaza si ma iubeste oricand!"

mmary spunea...

Anonim( anonima, caci eu simt ca esti femeie)cu siguranta atunci cand ai strans perna in brate Isus te imbratisa.Cu siguranta te imbratisa si atunci cand iti doreai sa fii imbratisata si te simteai singura.El e atat de bun, atat de tandru, simte tot ceea ce noi simtim , tot ceea ce ne dorim.
Cu siguranta te-a imbratisat si cand ai citit postarea mea.

Din toata inima iti doresc ca Dumnezeu sa te imbratiseze cu inexprimabila Sa tandrete, sa te copleseasca cu Iubirea , bucuria , Pacea si Milostivirea Sa!

Ps:Zilele trecute am avut un vis minunat.

Priveam cerul care era inorat insa deasupra mea era format un cerc mare unde cerul era senin si eu stiam ca acela e un tunel care ajungea pana la Dumnezeu Tatal care ar fi auzit orice i-as fi spus.Asa ca fericita, zambind si privind cerul prin acel tunel strigam: Te iubesc ,Tata ! Te iubesc, Tata drag!...te iubesc...
Eram extrem de fericita.

De atunci ajunge sa privesc cerul , sa-i spun ca-l iubesc si stiu ca ma aude , o simt , Il simt cum se bucura.De aceea ti-am povestit pentru ca sa stii ca te aude si asteapta declaratiile tale de iubire .

Pace si bine!

Gabriel spunea...

Multumesc mult.. si ma numesc Gabriel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...