Te caut din toata inima...

10 iulie 2011

Voia Tatalui


27 august 1999 , ora 16

JNSR: " Doamne, as vrea sa ma ridic mai sus ca sa Te ating, sa-ti vorbesc, sa Te  ador.Nu pot trai fara Tine.Tu esti singura si adevarata mea Patrie.Oriunde as merge, sunt dezorientata.Fara Tine sunt pierduta".

ISUS: "Copila Mea, peste tot pe unde mergi Eu sunt cu tine, tu traiesti in Mine.Acest sentiment de Iubire este atat de adevarat incat iti vei da seama intr-o zi ca nu se mai poate face nimic fara Mine.Chiar cand va simtiti singuri si parasiti, Eu sunt in voi.

Inimile oferite lui Dumnezeu sunt locuite de Dumnezeu.

Acesta nu este un mister, este Adevarul Meu care va vorbeste intotdeauna pentru ca Mi-ati oferit inima voastra.Caci unde voi merge? Eu pot fi peste tot, deci locuiesc in voi si in lumea intreaga.Chiar si intr-un loc , oricat de mic ar fi el, cine poate spune ca n-a primit vizita Creatorului Sau?
Acest Pamant pe care l-am creat este OPERA Iubirii Mele.Omul este mostenitorul OPEREI Mele.

Generatiile succesive au avut fiecare cate o revelatie a Existentei Mele.Dar atat unii cat si ceilalti n-au putut sa aprofundeze cercetarea cu inima lor, ci doar cu stiinta lor umana.Si in final, atunci cand unii par sa mearga prea departe cu deductiile lor, Eu vin si le distrug.
Caci Dumnezeu, care Se lasa cautat , nu doreste ca inteligenta stiintifica , singura , sa-L gaseasca intr-o zi pe Dumnezeu in fata ei, caci acesta nu va fi Adevaratul Dumnezeu, unicul, Dumnezeul iubirii.
Fiica Mea, atunci cand v-am spus : "Cautati si veti afla", n-am spus asta ca pe o formula magica: caci voi trebuie sa cautati si sa gasiti profunzimea Iubirii Mele.

Iubiti-Ma din toate puterile voastre.

Credeti in Mine precum copilul care-si cauta mama pe care a pierdut-o intr-o multime imensa.Dezorientat, el merge prin multime  strigand mereu acelasi cuvant: mama, pana cand o regaseste, caci aceasta este speranta lui.
Credinta ta este adeseori amanintata de tot ceea ce o inconjoara.Fa deci precum acest copil, striga-Ma, striga tare in inima ta:

"Dumnezeul Meu, Parintele Meu, revino la mine.Fa ca inima mea sa se minuneze de Prezenta Ta Preasfanta pentru ca Tu esti aici".

Esti nerabdatoare sa stii ce astept Eu de la tine.Totul este scris in tine si trebuie sa procedezi cum se face adeseori cu lucrurile din dulapurile vechi.Se arunce tot ceea ce este inutil, ce este iesit din uz; si atunci se vede mai clar.Ce ramane este necesar si util.
Incepe prin a te debarasa de toate ideile care te coplesesc.
Un singur lucru este adevarat, Eu te-am chemat sa Ma urmezi, iar tu ai respins tot ceea ce te impiedica de la aceasta, pentru ca lucrurile vietii trec, dar Opera lui Dumnezeu este eterna.Si trebuie sa auzi din nou Adevarul Meu in tine.
Eu sunt Cel Vesnic.
Nu te teme ca ai ofensa pe cineva.Nu te teme ca te-ai insela atunci cand asculti de Glasul Meu.Dumnezeu te-a facut Mesagera Sa de Iubire.Nici o piedica nu va fi pusa in drumul tau.Eu le voi inlatura una dupa alta, dar ramai mereu treaza, fii prudenta si increzatoare: cand te voi chema Eu nu vei putea sa te indoiesti.Dar iti cer sa-mi deschizi larg inima ta si sa Ma lasi sa actionez in tine prin promisiunea ta reinnoita la picioarele Altarului.Eu voi fi imediat in vointa ta.

Parintele Vesnic : "Vointa Tatalui iti va fi data prin Fiul Meu Preaiubit care este Stapanul tau, Dumnezeul Tau.
Dumnezeu este in aceia care fac Voia Parintelui Vesnic.Asadar, cele trei Persoane din Preasfanta Treime actioneaza ca o singura Vointa cu copilul ales care ii spune DA lui Dumnezeu.

Acest timp apartine Vointei Parintelui Vesnic
care este Unul cu Tatal, Fiul; si Duhul Sfant.Amin.

Dumnezeu este Iubire.Traiti din Iubirea Sa.

*****

sursa: JNSR - "Martori ai Crucii" , Faptele Apostolilor , vol.3"




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea , Pacea,Indurarea si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...