Te caut din toata inima...

14 ianuarie 2011

Cerul se va intuneca

 22 iulie 2003 - Sfanta Maria Magdalena

JNSR : "Ceea ce vrei Tu, Doamne.Si nu ceea ce vreau eu".

ISUS: Cartea aceasta este pretioasa in ochii Mei caci, in sine insasi , ea constitue o regula de Iubire pentru timpul vostru atat de coplesit de rau. Ti-o dictez cu Cuvantul Meu in inima ta care se bucura sa Ma auda si tu trebuie sa Ma asculti caci prin tine, Eu pot vorbi multora dintre copiii Mei, chiar daca unii nu vor sa asculte.Prin repetare, urechelile pot prinde Adevarul Meu chiar si fara sa vrea.
Nimic nu se face fara Vointa Mea si Totul se poate face cu Vointa Mea, caci Omenirea este pe marginea unui mare dezastru mondial.
Iti spun ca sa intelegi bine ceea ce doresc de la fiecare dintre voi.
In primul rand ramaneti in ascultarea Mea, faceti ceea ce va voi spune, caci voi puteti evita ceea ce este mai rau daca Ma ascultati.Este vorba de viata voastra, de cea a planetei voastre si de tot ce traieste pe ea.
Voi face o bariera impotriva raului.
Nu va apropiati de locurile de care va voi interzice sa treceti fara a lua masuri reale de protectie.Va voi avertiza putin cate putin.
Sunt aici.Nu-ti fie teama.Continua sa scrii.
Cerul se va acoperi cu nori grei foarte amenintatori si nimeni nu va putea iesi nici sa mearga la lucru, si nici sa mearga sa caute mancare afara din case.Intunericul va creste tot mai mult, de venind la fel de dens ca funinginea; nimeni nu  va vedea drumul la doi pasi in fata lui.
Aceasta se va petrece intr-o clipa.urmariti cu atentie ce va spun. Nu vreau sa va sperii, ci sa va avertizez. Cerul se va acoperi ca un cer de furtuna si va deveni foarte intunecat si amenintator.Dar nu va fi o furtuna normala in curs de desfasurare.Deodata va fi un zgomot surd puternic, ca mii de tunete la un loc, pentru ca totul va fi electrizat de fulgere neintrerupte: cerul va parea ca se aprinde la fel ca padurile voastre ce ard fara oprire in aceasta lume care este sub stapanirea raului.
Acest foc din cer este un avertisment ca sa intelegeti ca Dumnezeu nu mai permite nici una din ofensele voastre.
Doresc Pacea si va cer sa Ma rugati ca sa intervin cu Pacea Mea peste lumea intreaga care nu inceteaza sa respinga Binele Meu.
Aceasta lume nebuna, destabilizata de ura, va cunoaste ora ingrozitoare.Voi doriti razboiul si veti avea ce ati semanat, adica foc peste tot.Caci doar Focul din Cer va putea opri toate masinatiile voastre machiavelice.
Voi pastra apoape de Inima Mea popoarele
care Ma vor recunoaste ca Dumnezeu al lor si Stapan.
Va astept si nu va las decat un timp scurt pentru a va schimba si a-Mi arata ca Ma credeti si ca Eu Singur pot opri orice profetie.Caci aceasta este o profetie si ca sa credeti in ea, voi incepe prin a va arata cerul de culoarea plumbului si culoarea neagra.Caci doliul este general pentru fiecare copil ce moare din cauza violentei voastre pe Pamantul vostru.
Iubita Mea Mama, Sfintii Mei Ingeri adorabili sunt intr-o reculegere profunda, cerandu-i Tatalui a toata Bunatatea sa intervina cu Pacea Sa pentru ca Pamantul sa nu devina un rug urias
Dar cine poate opri focul de pe Pamant, daca nu focul din Cer?
Inteleg , copila Mea, ca tu te temi sa faci cunoscute toate acestea.Dar daca Te-am ales,de aceea am facut-o: Mesagera este cea care vorbeste in Numele Meu si Eu iti cer acest lucru.
Lumea nu va fi eliberata decat la propria sa alegere, alegere care trebuie facuta imediat inca in timp ce citeste acestea.

Nu-ti voi da alte informatii importante decat atunci cand voi vedea ca copii Mei Ma urmeaza in Rugaciunile lor de mijlocire.
Totul depinde de Ascultarea , Iubirea voastra, de Rugaciunile voastre pentru a implora Preasfanta Treime sa intervina pentru salvarea Pamantului vostru si a copiiilor sai.
Dar Eu trebuie sa-Mi tin Cuvantul acesta care este adevarat: cerul se va aprinde intr-o noapte neagra care va surveni in plina zi, astfel incat lumea sa creada ca atunci cand Dumnezeu vorbeste, Cuvantul Sau este Adevar.

Copila Mea, tu trebuie sa transmiti, tot ceea ce-ti voi da imediat.
Ei vor vedea vedea si vor crede.
Dumnezeul Adevarului,
Cuvantul Tau este hrana mea.
Amin.

sursa: JNSR -"Martori ai Crucii" vol 4 , partea a treia.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...