Te caut din toata inima...

15 ianuarie 2011

Ce ati facut cu Crucea Mea?

Va veti clatina...

7 mai 2003

ISUS : Scrie , copila Mea.Dumnezeu va iubeste si va ocroteste de raul care da tarcoale peste tot.Sunteti gata sa Ma ascultati? Este timpul de a reactiona.Nu puteti face nimic fara Mine.
Sunteti pe un teren minat din toate partile.Va cer sa calcati pe urmele Mele.
V-am avertizat de atatea lucruri care va pot fi nocive! V-am dat atatea avertismente! Astazi vin sa va repet acelasi lucru : aveti Credinta !
Credeti in Cuvantul Meu , ascultati-Ma!
Voi alegeti mereu intunericul si , fara sa va dati seama, mergeti spre rau.Voi toti sunteti navigatori plutind pe aceeasi mare.Iar aceasta are curenti buni si altii rai care va pot trage prea departe unde nu veti mai avea repere pentru a va intoarce la Mine si va veti departa pentru totdeauna de Mine.
Atunci , sarmani ratacitori, nu Ma veti mai vedea in vecii vecilor
.
Copiii Mei, Cuvantul Meu este busola care va vorbeste despre acel drum pe care Fiul lui Dumnezeu l-a urmat El Insusi pentru a merge  pana la Tatal, Tatal vostru care va asteapta in Imparatia Sa Vesnica, Imparatia voastra.Daca Ma  ascultati, nu riscati sa va pierdeti.

V-am dat Crucea Mea , iar Sfanta Mea Mama v-a dat Rozariul Ei.Spuneti-va ca ele va sunt necesare si mai ales folositoare pentru a putea , la randul vostru, sa conduceti pe alti calatori disperati.Fara putere, nu puteti avansa si cu atat mai putin sa-i antrenati pe fratii vostri pe calea cea buna.
Sa reluam ambarcatiunea noastra pentru a trece pe celalalt mal, cel care se numeste Indurare nesfarsita.
Voi tineti pe piept Scapularul Sfintei Fecioare de pe muntele Carmel si a Sfintei Inimi.Amintiti-va ca v-am vorbit si despre Crucea Sfantului Benedict.Celor numerosi, care cred ca este inutil, sa stie cat de mult se teme vrasmasul de Cruce!
El se teme atat de mult incat le smulge din pamant si le sfarama
(se refera la furtul si distrugerea Crucilor din cimitire)
Iar noi minam terenul sau cu Crucile noastre de 7,38 metri si el nu mai poate sa avanseze.Atunci, el se foloseste de credinciosi falsi ca sa incerce sa le smulga din locurile unde lucratorii Mei le-au inaltat pentru a anunta Intoarcerea Mea Glorioasa.
Fiti vigilenti ! 
Cei care le distrug nu sunt prietenii Mei, ei sunt dusmanii Mei si ai vostri.
Asteptand ridicarea Marii Cruci de la Dozule, care a fost ascunsa chiar mai inainte de a Mi se putea da un semn al vointei mai marilor Bisericii Mele de pe pamant, ea a fost respinsa si verdictul Bisericii de astazi este acelasi ca cel al Bisericii de odinioara pronuntat impotriva Invatatorului Sau, impotriva lui Dumnezeu :Rastigneste-L !
Crucea Mea, rastigniti-o, aruncati-o, ardeti-o sa nu mai auzim vorbindu-se despre Ea...738 de metri, ce este aceasta Cruce - stapana care vrea sa comande Biserica? Aceasta este atat de bine asezata incat se clatina din toate partile.
Da, rugati-va cu putere pentru Papa al vostru in timp ce Sfanta Mea Mama continua sa-l sustina.
Prima mare Cruce de 738 metri exista in Gandul Tatalui, la fel ca si ultima Cruce, ceruta de Isus Insusi la Naju, sus , pe muntele Sangelui, pentru a salva Asia deja amenintata de epidemii ingrozitoare.
Pentru aceasta, Sfanta Mea Mama v-a permis sa faceti sa fie ridicata Crucea din Sanctuarul Sau al Maicii Domnului de pe muntele Carmel din Naju.
Dar Crucea pe care va voi prezenta-o pe Cer, va fi si mai mare decat cea vazuta de Madeleine, caci ea se va vedea din toate partile lumii.
In genunchi, veti striga cainta voastra.Voi n-ati cerut-o ( iertarea ) atunci cand mai era inca timp.
Atunci , veti striga in timp ce pamantul se va clatina.
Dar Dumnezeu ii va cruta pe ai Sai.

Rugati-va si caiti-va. Mai este inca timp.
Caci iata ca Eu vin.Amin.
Vino, Doamne Isuse !
Amin.




P.S. : In mesajul din 31 iulie 2003 Isus a spus :

"Ceea ce te anunt Eu va fi pentru intreaga lume:

"Iata ca Stalpul  care sustine Biserica Mea, se va intoarce curand la Mine. Bratele Sfintei Mele Mame vor fi ultimul sau refugiu pe acest Pamant atat de ingrat pentru Stapanul si Dumnezeul sau.
Va vorbesc despre iubitul vostru Papa, Papa al Poporului Meu si al Sfintei Mele Cruci.Sustinatorul Bisericii Mele de pe Pamant va pleca spre Imparatia Celui Preainalt.Va fi un vacarm ingrozitor : ultimul bastion al Crestinismului, Sustinatorul Bisericii Mele, va va  fi luat.Totul se va prabusi.Satana nu va fi invingatorul, cu toata dezordinea care se va instala si cu persecutarea alor Mei.Pregatiti-va sa traiti ultimele tresariri ale raului, infernul pe Pamant.
Timpul care-i mai ramane este scurt.Si totusi voi il veti simti ca pe o panglica malefica care nu inceteaza sa se desfasoare, impresurand intreg Pamantul si pe locuitorii sai.

Eu voi elibera din ghearele raului
TOATE Sufletele Mele, dar cu ce pret !

sursa : JNSR- "Martori ai Crucii" ( Faptele apostolilor)
volumul 4 , a treia parte



Rugaciunea de la Dozule 


"-Ai mila , Dumnezeul meu, de toti cei care Te blestema,
iarta-i ca nu stiu ce fac.
-Ai mila, Dumnezeul meu, de cei ce se invrajbesc,
scapa-i de spiritul satanei.
-Ai mila , Dumnezeul meu, de cei care Te evita, fa-i sa simta gustul pentru Sfanta Euharistie.
-Ai mila, Dumnezeul meu,de cei care vor veni sa se caiasca la picioarele Crucii Tale Glorioase, ca ei sa gaseasca acolo Pacea si Bucuria in Dumnezeu, Mantuitorul nostru.
-Ai mila, Dumnezeul meu,fa ca Imparatia Ta sa vina, dar salveaza-i, mai este inca timp pentru asta, caci timpul se apropie si ...IATA CA EU VIN.AMIN!

Vino, Doamne Isuse !   

 Apoi rostiti un Tatal nostru si zece Bucura-te 
 Marie...
 
"Doamne, revarsa asupra lumii intregi comorile nesfarsitei Tale Milostiviri!"

16 comentarii:

Anonim spunea...

Raspuns pentru "Ingerul tau" :

Matei 24:24
Căci se vor scula Hristoşi mincinoşi şi prooroci mincinoşi; vor face semne mari şi minuni, până acolo încât să înşele, dacă va fi cu putinţă, chiar şi pe cei aleşi.

Apocalipsa 17:14
Ei se vor război cu Mielul; dar Mielul îi va birui, pentru că El este Domnul domnilor şi Împăratul împăraţilor. Şi cei chemaţi, aleşi şi credincioşi, care sunt cu El, de asemenea îi vor birui.

Laudat si Preamarit sa fie Domnul Isus Cristos in vecii vecilor ! Amin !

Multumesc sr.mmary pentru ingaduinta de a ma primi pe blog !
Pace si Bine ! :)

mmary spunea...

Anonim,

"Laudat si Preamarit sa fie Domnul Isus Cristos in vecii vecilor ! Amin!"

Esti oricand binevenit pe blog,aici e locul unde toti sunt asteptati si primiti.In urma cu cateva clipe Domnul m-a inspirat sa-i ofer "Ingerului tau" urmatoarea melodie:

http://www.youtube.com/watch?v=mzKiZX8Wybo

Ti-o daruiesc cu drag si tie,desi stiu ca El e deja o pecete pe inima ta! :)

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Binecuvantarea Sfintei Treimi si a Sfintei Fecioare!

Pace, Iubire, Bucurie !:)

Anonim spunea...

Ca sa vezi ca nu de la mine
vorbesc :

SÂMBĂTĂ DIN SĂPTĂMÂNA I DE PESTE AN

LECTURA I

Să ne apropiem cu încredere de Dumnezeu, dătătorul harului.

Citire din Scrisoarea către Evrei (4,12-16)

Fraţilor, cuvântul lui Dumnezeu este viu, plin de putere şi mai ascuţit decât o sabie cu două tăişuri; el pătrunde până în adâncul sufletului, până la încheieturile şi măduva oaselor, judecă sentimentele şi gândurile inimii. Nici o creatură nu se poate ascunde de el, ci toate rămân goale în ochii lui, urmărite de privirea aceluia, în faţa căruia vom da cont de toate. În Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu, avem un mare preot care a străbătut cerurile; să ţinem, prin urmare, cu tărie credinţa pe care o mărturisim. Noi nu avem un mare preot care să nu poată suferi împreună cu noi slăbiciunile noastre, căci el a fost încercat în toate, asemenea nouă, afară de păcat. Să ne apropiem deci cu încredere de tronul harului, ca să dobândim îndurare şi să primim har spre ajutor la vreme potrivită.

Cuvântul Domnului

PSALMUL RESPONSORIAL
Ps 18,8.9.10.15 (R.: In 6,64b)

R.: Cuvintele tale, Doamne, sunt duh şi viaţă.

Legea Domnului este desăvârşită, înviorează sufletul;
mărturia Domnului este adevărată, îl face înţelept pe cel neştiutor. R.

Orânduirile Domnului sunt drepte, înveselesc inima,
poruncile Domnului sunt strălucitoare, luminează ochii. R.

Frica de Domnul este curată; rămâne în veacul veacului;
judecăţile Domnului sunt adevărate, toate sunt drepte. R.

Plăcute să fie înaintea ta cuvintele mele şi cugetul inimii mele,
Doamne, stânca mea şi Mântuitorul meu! R.

VERSETUL LA EVANGHELIE (Lc 4,18ab)
(Aleluia) Duhul Domnului m-a trimis să vestesc săracilor evanghelia; să propovăduiesc celor închişi eliberarea. (Aleluia)

EVANGHELIA

N-am venit să-i chem pe cei drepţi, ci pe cei păcătoşi.

Citire din Evanghelia Domnului nostru Isus Cristos după sfântul Marcu (2,13-17)

În acel timp, Isus a ieşit din nou pe malul mării; o mare mulţime de oameni veneau după el, iar el îi învăţa. În trecere, l-a văzut pe Levi, fiul lui Alfeu, care şedea la biroul său de vameş şi i-a zis: „Urmează-mă!”. Levi s-a ridicat şi l-a urmat. Pe când Isus şedea la masă în casa lui Levi, mulţi vameşi şi păcătoşi au venit şi s-au aşezat la masă împreună cu Isus şi cu ucenicii săi; căci deja mulţi îl urmau pe Isus. Chiar şi cărturarii din secta fariseilor îl urmau; aceştia, văzându-l că mănâncă cu vameşii şi cu păcătoşii, au spus către ucenicii lui: „De ce stă el la masă împreună cu vameşii şi cu păcătoşii?”. Auzindu-i, Isus le-a zis: „Nu oamenii sănătoşi au nevoie de medic, ci bolnavii. N-am venit să-i chem pe cei drepţi, ci pe cei păcătoşi”.

Cuvântul Domnului

Ingerul tau spunea...

Anonim , orice fel de prooroci vor veni despre tine vor spune acelasi lucru, ca esti smintit, ratacit si mort dpdv spiritual si ca pana sa ajungi sa vorbesti de la Iisus ai drum lung de parcurs si tocmai de asta ai fost adus de El in aceasta companie, ca sa inveti asta.
In cativa ani ai putea reusi daca ai face ce ti s-ar spune.
Lui Mmary nu am ce sa-i reprosez deja face destul de multe lucruri bune , totusi ar trebui sa se abtina sa judece si sa se straduiasca sa ramana in iubire, pentru ca Iubirea este totusi un mare sentiment, cel mai mare...
Fiti binecuvantati si Iisus sa aiba rabdare cu voi daca intr-adevar doriti sa-l cunoasteti si sa-l manifestati.

mmary spunea...

Anonim, in timp ce voi erati aici , eu eram pe blogul "Ingerului tau".

Ce ai postat tu aici , e minunat, e Cuvantul LUi , e Adevarul , e Iubirea!

Ce trist e Isus acum , cand vede cum i-a raspuns "Ingerul tau" !

Daca cuvintelor Domnului i-a raspuns asa, mi-e groaza sa ma gandesc cum va raspunde comentariilor pe care i le-am lasat.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu cel mai pretios DAR, cu El Insusi!

Pace,Iubire, Bucurie! :)

mmary spunea...

Ingerul tau, cu tristete iti spun ca , cuvintele tale nu l-au manifestat deloc pe Isus, dimpotriva,iar acest lucru adevareste ceea ce ti-am scris in comentarii: "intentia inimii tale, iubirea pe care o propovaduiesti , nu e pura".

Stiu ca nu vei intelege ce ti-am scris atat aici , cat si in comentariile de pe blogul tau, insa ,inca sper ca va veni si ziua aceea in care vei intelege cat de departe esti acum de Domnul, de Adevar si cata dreptate a avut "anonimul" in mesajele pe care ti le-a adresat.

Fii binecuvantat si Iisus sa aiba rabdare cu tine daca intr-adevar doresti sa-l cunosti si sa-l simti cum traieste in tine.

Pace , iubire, bucurie!

mmary spunea...

Ingerul tau, si inca ceva:

uita-te putin la fotografia din aceasta postare,pe la jumatatea Crucii, in partea dreapta, putin deasupra soarelui ,pe diagonala.

Oare nu vezi nimic?

Isus sa-si intipareasca Chipul Sau indurerat in inima ta si sa te fereasca de ocaziile , gandurile, cuvintele si faptele care il intristeaza!

kis spunea...

Obişnuim să spunem despre crucea lui Hristos că are putere. Adevărul este că puterea nu stă în lemnul crucii, ci în jertfa realizată de Hristos pe ea. Crucea este simbolul sacrificiului suprem pentru mântuirea sufletului
Ap.Pavel in Coloseni 2:13-15 spune: .Pe voi, cari erați morți în greșelile voastre şi în firea voastră pamântească netăiată împrejur, Dumnezeu v-a adus la viața împreună cu El, după ce ne-a iertat toate greşelile.A şters zapisul cu poruncile lui, care stătea împotriva noastră şi ne era potrivnic, şi l-a nimicit, pironindu-l pe cruce.A dezbrăcat domniile şi stăpînirile, şi le -a făcut de ocară înaintea lumii, după ce a ieşit biruitor asupra lor prin cruce,,...
Este una dintre cele mai frumoase descrieri ale crucii lui Christos , scrisă de unul dintre cei care au făcut cunoscută Mântuirea prin moartea lui Christos. Crucea nu poate fi despărţită de Christos în contextul mântuirii, dar moartea lui Christos poate fi despărţită de cruce. Ceea ce dă valoare morţii lui Christos nu este crucea , ci ispăşirea , care putea fi făcută pe roată,în țeapă sau într-o altă formă. Din păcate în istorie crucea a devenit un motiv de câștig (vezi vânzarea de bucăți din crucea lui Christos , de ordinul garniturilor de trenuri)uneori războaie în numele crucii și altele care n-au nimic cu moartea pe cruce a lui Christos. Într-un fel noi romanii am îndumnezeit crucea și l-am nedumnezeiit pe cel de pe cruce. Asa ca avem cruci din cartofi, din mere , din buturugi , vedem cruci pe cer in apa sau mai știu eu ce inchipuiri ale noastre crezand ca sant semne sau prevestiri miraculoase.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti!

Anonim spunea...

“- Sufletul este totul pentru om. Am putea spune ca este viata si dumnezeul trupului nostru pamantesc. Dumnezeu i-a dat acestuia posibilitatea de a-l insufleti si de a-l carmui, de a-l odihni si de a-l incalzi cu caldura. Fara acesta, trupurile noastre ar fi lut, cenusa si praf.[...]

Firea omului este duhul intelegator, usor, foarte intelept si fin, foarte linistit, dulce si bland, alcatuit cu har si frumusete peste madulare nevazute, foarte cuviincioase si foarte placute lui Dumnezeu si cetelor sfintilor ingeri.

La inceput, sufletele tuturor oamenilor stralucesc mai mult decat soarele. Insa cu cat inainteaza in varsta, primesc infatisarea potrivita cu faptele lor. Sufletele celor virtuosi nu au toate aceeasi stralucire. Stralucirea depinde de cat de mult s-a straduit fiecare sa se curateasca prin nevointa pentru virtute. Potrivit cu nevointa, se lumineaza si sufletul. Cu cat rabda cineva mai multe osteneli si mahniri pentru Domnul, cu atat urca si se apropie de El; si cu cat se apropie de El, cu atat se lumineaza si devine dumnezeu dupa har prin impartasirea de Duhul Sfant.

Fierul, din negru si rececum este, cu cat sta in foc mai multa vreme, cu atat mai mult se lumineaza si se incalzeste. La fel se intampla si cu oamenii. Foc este Duhul Sfant, fier negru suntem noi, oamenii. Asadar, cu cat staruim in post si priveghere, in rugaciune si infranare, asa cum ni le-a legiuit Duhul Sfant, cu atat mai mult straluceste fata noastra de curatie si de iluminare.

Exact dimpotriva sa cugeti si despre cei pacatosi. Cand sufletele se dau pruncilor, se pastreaza nespurcate pe toata durata sarcinii. Dupa nasterea lor insa, daca incep sa pacatuiasca, se intuneca. Si cu cat se cufunda si se tavalesc in pacat, cu atat se innegresc si devin ca funinginea.

Multe suflete, cand se despart de trup, par a fi ranite, altele infometate si imbracate in zdrente. Unele par a fi pline de lepra, in timp ce altele sunt negricioase ca etiopenii, iar altele negre ca si cum ar fi parlite. Sufletele pomenitorilor de rau seamana cu diavolii, in timp ce ale ereticilor, cu intunericul cel adanc. Cele ale varsatorilor de sange si ale inchinatorilor la idoli – ca sa nu merg mai jos – sunt inca si mai rele!”

“Sfantul Andrei cel nebun pentru Hristos” (Ed. Evanghelismos, Bucuresti, 2005, pag. 161-162)

Anonim spunea...

“- Diavolul are obiceiul ca mai intai sa alunge harul lui Dumnezeu de la oameni si dupa aceea sa intre inlauntrul lor neimpiedicat. Harul insa nu pleaca fiindca se teme de diavol, ci fiindca se intoarce si se scarbeste de reaua duhoare a pacatului. Dar nici diavolul nu-l conduce pe om la pacat in chip tiranic. Omul pacatuieste de bunavoie. Satana il ispiteste in mod simplu, il intarata si ii aduce ganduri viclene. Daca omul nu rezista atacului, atunci aluneca in pacat, dandu-i diavolului dreptul sa-l invinuiasca pe buna dreptate, caci pacatuieste cu voia lui. In aces chip pleaca harul lui Dumnezeu.”

“Sfantul Andrei cel nebun pentru Hristos” (Ed. Evanghelismos, Bucuresti, 2005, pag. 142)

“- Si cum se va arata ostasul cel viteaz, daca nu va face fapte vitejesti in razboi? Cum va pricepe Dumnezeu ca Il iubesti, daca nu te va vedea razboindu-te cu diavolul si zdrobindu-l? Cum vei lua plata, fara sa rabzi intristare, ispita si uneltirile diavolilor? Oamenii, cata vreme se afla in aceasta viata, se nevoiesc, se intristeaza si rabda ispite, asa incat, atunci cand vor muri, sa aiba adunat ceva bun pentru infricosata zi a Judecatii. Cei care in viata lor duhovniceasca sunt morti, orbi, nepricopsiti si intunecati, unii ca acestia dorm cu placere, mananca, beau, vaneaza lause, desfraneaza, canta si se supun usor poftelor trupesti. De Dumnezeu nu-si aduc aminte, nici de Judecata si de rasplatire. Urmeaza intotdeauna pe diavol si fac voile lui. Iar acela ii considera prietenii si slujitorii sai si le ofera bucuria desarta a acestei lumi. Vai insa, ce intristare ii asteapta!

Ispitele pe care le rabzi, fiul meu, se vor preface in dulceata, pentru ca pe cat te impotrivesti razboiului trupesc si il rabzi cu barbatie, cu atat mai multe cununi ti se impletesc si rasplata ta creste. Asadar, nu fi nepasator, ci fa rabdare ca sa nu pierzi nici rasplata, nici cerul. Azi-maine lumea aceasta va trece ca visul si se va destrama ca fumul.

Toate se schimba, dar noi ne inselam si nu putem rabda deloc ispitele. Nu ai citit ca “multe sunt necazurile dreptilor si din toate acelea ii va izbavi pe ei Domnul” (Ps. 33, 19) si ca “necazuri si nevoi m-au aflat; poruncile Tale sunt gandirea mea“? (Ps. 118, 143). Nu stii ca Dumnezeu “a masurat cu palma” zilele vietii noastre (Ps. 38, 6), ca sa ne luptam cu diavolii, ca sa priveghem, sa ne rugam zi si noapte si sa ne nevoim spre implinirea poruncilor Lui? Nu rosi de rusine cand te razboieste diavolul! Mai mult, sa te bucuri si sa re veselesti. Si trebuie sa stii ca, daca nu ne coacem cu ispitele, nu ne vom putea oferi pe noi insine paine dulce lui Dumnezeu.”

“Sfantul Andrei cel nebun pentru Hristos” (Ed. Evanghelismos, Bucuresti, 2005, pag. 155)

LAUDAT SA FIE DUMNEZEU IN VECI !

Anonim spunea...

http://logos.md/2007/11/08/viata-celui-intru-sfinti-parintele-nostru-teofil-nebunul-pentru-hristos/

Pace si Bine ! :)

Ingerul tau spunea...

Tu mmary ai un sablon pe care il aplici lui Iisus si iti imaginezi ca El ar putea sa fie limitat la ce crezi tu despre El.
Multumesc pentru intentiile tale si daca nu poti sa distingi anumite lucruri asta nu inseamna ca ceilalti gresesc in atitudinea lor.
De cate ori v-am chemat eu chiar aici sa fim prieteni si sa ne iertam si sa ne iubim?
De cate ori trebuie sa va mai chem? De 77 de ori?
Demonizati-va voi pe voi intre voi daca aveti aceasta placere si scutiti-ma de astfel de complimente.
Daca ati vorbi cu mine si numai ca niste simpli oameni nu mai zic crestini, si tot ne-am intelege mai bine, dar voi trebuie sa ma judecati si sa spuneti nebunii despre mine.
Ati demonstrat cu prisosinta ca tot ce stiti voi de la iubire si pana la Duh sunt doar idei si fantasme si totusi asta nu ma impiedica sa va imbratisez si sa va fiu prieten.
Rugati-va macar in continuare si nu mai spuneti tampenii nici despre mine si nici despre ceea ce nu conaosteti mai ales, pentru ca toate astea se vor intoarce impotriva voastra si s-au intors deja.

mmary spunea...

Anonim, iti multumesc frumos pentru TOT! :)

Pace si bine, lumina ,puritate ,binecuvantari,bucurie si iubire in sufletul tau.:)

mmary spunea...

Kis ,ai spus :

"Crucea nu poate fi despărţită de Christos în contextul mântuirii, dar moartea lui Christos poate fi despărţită de cruce. Ceea ce dă valoare morţii lui Christos nu este crucea , ci ispăşirea , care putea fi făcută pe roată,în țeapă sau într-o altă formă"...

Eu cred ca nici moartea lui Cristos nu poate fi despartita de Cruce deoarece pe Cruce a murit,aceasta a fost Voia Tatalui ,iar daca ispasirea putea fi facuta pe roata sau in teapa , asa cum ai afirmat, atunci , cu siguranta asa s-ar fi intamplat.

Iti doresc o noapte frumoasa si binecuvantata impreuna cu Isus!

Dumnezeu sa te binecuvanteze!

mmary spunea...

Ingerul tau, ceea ce tu nu poti sa intelegi e faptul ca noi chiar iti suntem prieteni , te iubim si iti spunem aceste lucruri cu multa dragoste pentru ca ne pasa de sufletul tau.

Isus e nelimitat... El e Calea , Adevarul , Viata , Iubirea.Tu inca nu vrei , sau nu poti sa intelegi, ca El e Cuvantul Viu din Sfanta Biblie si trebuie sa urmezi aceasta cale , nu doar sa folosesti versete din Ea pe care sa le amesteci cu alte practici, cu alte religii.Sufletul nostru se va mantui in functie de cat de mult il va gasi Tatal pe Fiul Sau , pe Isus , in inima noastra.Daca insa acolo mai exista si alti zei cu siguranta vei rata mantuirea.

Si sincer nu vreau sa se intample acest lucru.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu acele haruri care te vor transforma in iubitul copil al Vointei Divine.

Ingerul tau spunea...

Tu stii tot atat de multe despre zei pe cate stiu eu despre chimie sa zic.
Important este sa nu ne judecam, ba dimpotriva sa ne iubim si sa ne pretuim, chiar daca suntem diferiti.
Altfel pareri despre mantuirea altora poate sa isi dea oricine si este mai mult pierdere de timp.
Dar astea nu ma mira pentru ca oamenii nici macar nu cred ca exista alte fiinte pe alte planete, iar numarul planetelor si fiintelor care locuiesc acolo este fara de sfarsit.
Si inca odata zic, daca papa ar fi considerat ca zeii nu sunt buni nu i-ar fi invitat pe toti liderii religiilor sa tina slujba, inclusiv zeilor, la Vatican... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...