Te caut din toata inima...

29 decembrie 2010

Si semnele continua...

Dragii mei,acum e ora 2si 3 minute in dimineata zilei de 29 decembrie 2010,iar eu nu dorm...De ce? Probabil pentru ca asa vrea Domnul .Si tot pentru ca simt foarte intens ca El vrea sa va spun, va voi povesti ce s-a mai intamplat la Cruce,la Crucea de Iubire din localitatea mea.
In urma cu cateva zile, mai exact in 12 decembrie va scriam aici despre o raza de lumina care unea Crucea si cerul.Ei bine, de atunci am" urmarit " Crucea mult mai des, m-am rugat de mai multe ori in fata ei de la geamul casei mele.Luni seara , pe la ora 19 si ceva( nu stiu exact) am iesit in curte deoarece fiul meu Luis m-a rugat sa-i aduc ceva,si am observat cu bucurie ca RAZA (asa cum se vede ea in clip) aparuse din nou,unea din nou Crucea cu cerul  doar ca , de aceasta data nu era cazuta perpendicular din cer  , ci era o linie oblica ce iesea din varful Crucii si se unea cu cerul undeva la jumatatea distantei dintre casa mea si Cruce.
Repede i-am trimis pe copii s-o anunte pe soacra mea sa vina sa vada si ea, a mai venit sotul meu si un prieten al fiilor mei (in varsta de 17 ani), si am sunat si cateva cunostinte care puteau privi Crucea din curtea casei lor(aceste persoane m-au sunat a doua zi  multumindu-mi ca le-am anuntat si au vazut si ele).Am putut privi aceasta raza timp de aproximativ o ora si jumatate.Era noapte, cerul era destul de  senin, se vedeau chiar cateva stele.Aceeasi atmosfera era si atunci cand raza a disparut...
Nu v-am scris nimic in acea zi deoarece eram hotarata sa nu m-ai spun nimic despre aceste lucruri pana cand nu voi stii exact "ce se intampla".M-am rugat sa ma lumineze Domnul si sa-mi spuna ce doreste sa ne arate prin aceste semne, care e mesajul LUI iar noaptea am avut un vis pe care insa nu il voi povesti deoarece , sincer inca nu sunt lamurita de "mesaj"...
Apoi a venit ziua de ieri,28 decembrie,...seara am adormit pe la ora23 si 30...a trecut de ora 24 si am ajuns in  29 decembrie cand pe la ora 1(noaptea, dimineata, cum vreti sa-i spuneti) , fiul meu Lorin (in varsta de 3 ani) a inceput sa se maraie si sa planga.Am incercat sa-l linistesc, apoi l-am dus la baie sa faca pipi, dupa care l-am culcat din nou.Apoi , am mers in camera baietilor mai mari sa privesc Crucea, simteam ca trebuie sa fac asta, iar de la geamul lor se vede cel mai bine.Am fost placut surprinsa cand am vazut ca" RAZA" unea din nou cerul si Crucea in acelasi mod ca in data de 27.Am stat , am privit-o , m-am rugat, L-am rugat pe Dumnezeu ca atunci cand va fi Voia LUI sa ma faca sa inteleg ce vrea sa ne transmita prin aceasta Raza.Pentru mine,aceste semne certifica prezenta Domnului ,si dragostea lui pentru noi si aceste Cruci de Iubire pe care le-a cerut prin JNSR.Am privit Crucea si Raza aproximativ o jumatate de ora.La ora 1 si 30 de minute , in aceleasi conditii de clima( in aceasta noapte ninge usor) Raza a disparut.
Am mai stat , am privit Crucea , insa Raza nu mai era...apoi ,am simtit intens faptul ca trebuie sa vin sa dau marturie despre aceste lucruri...si am facut-o...

Va rog frumos sa va rugati pentru mine pentru ca Dumnezeu , daca aceasta este Voia LUI , si cand va fi Voia LUI , sa-mi descopere mesajul acestei Raze.


Actul de Iubire

Isuse, Maria,
Va iubesc !
Mantuiti
sufletele preotilor,
mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
si ajutati-ne
sa putem repeta
acest
ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
cu fiecare respiratie,
cu fiecare bataie a inimii.


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata Pacea , Iubirea , Bucuria,Lumina si Indurarea Sa si sa va daruiasca cel mai pretios DAR, pe EL Insusi.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...