Te caut din toata inima...

16 martie 2013

Sfântul Părinte ne explică de ce și-a ales numele Francisc.



“Unii nu stiau de ce episcopul de Roma a vrut sa se numească Francisc.
 Unii se gândeau la Francisc Saveriu, la Francisc de Sales,
 si la Francisc de Assisi. 

Vă voi relata o istorie. In timpul Conclavului aveam lânga mine pe arhiepiscopul emerit de San Paolo si pe Prefectul emerit al Congregatiei pentru Cler, cardinalul Claudio Hummes: un mare prieten, un mare prieten. 
Cand lucrurile au inceput sa devine tot mai “periculoase”, el mă consola. 

Când voturile au ajuns la doua treimi s-a ajuns la apluzul obisnuit deoarece a fost ales un Noul Papă. El m-a îmbrătisat si mi-a spus:

 “Nu uita de cei săraci!”. 
Si acest cuvânt a intrat aici: săracii, săracii. Pe urmă, făcând o legătură cu cei săraci m-am gândit la Francisc de Assisi. 
După care am reflectat asupra războaielor in timp ce se desfășura scrutinul, până la ultimile voturi. 

Francisc e omul păcii, omul care prețuieste creatia. 

In acest moment în care noi nu avem o relatie foarte bună fată de creatie, nu?

 Este omul care ne oferă spiritul păcii, omul sărac...... 

O! Cat as vrea o Biserica săracă si pentru cei săraci”.

Papa Francisc




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Pacea ,Iubirea si Bucuria Sa!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Amintiţi-vă că cei care îşi etalează cu mândrie emblema smereniei se fac vinovaţi de mândrie. Mândria este un păcat.

mmary spunea...

O , da , cum sa nu ...problema e ca orice ar face acum acest Papa l-ai privi ca pe Falsul Profet.

Daca si-ar fi luat "pantofii papali" din piele rosie si crucea de aur la gat , l-ai fi acuzat de "comportament ostentativ". Daca e simplu si doreste o biserica saraca pentru cei saraci il acuzi ca poarta cu " mândrie emblema smereniei ".

Orice ar face , nu va fi bine pana cand nu te vei elibera de acele mesaje.Eu le-am sters pe toate.

Stii care e frumusetea Papei?

"Emblema smereniei" i-au pus-o oamenii care i-au vazut modul in care si-a trait viata.

Nu si-a afisat-o el si nici n-a vorbit el despre sine insusi.Faptele vorbesc...

Daca-mi permiti da-mi voie sa te atentionez ca te paste o mare ispita care te va face ca in saptamana Patimilor " sa tii ochii larg deschisi" pt. a vedea insulta prin care numele Domnului va fi profanat indepartandu-ti poate , atentia de la patimile Domnului care ar trebui meditate si traite.

Eu sper ca nu se va intampla acest lucru caci stiu ca rugaciunile Sfintei Fecioare , careia i te-am oferit, vor fi ascultate.

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!


daniela spunea...

BRAVA MMARY.NU TREBUIE SA TRAIM NEGATIVISMUL.CINE GANDESTE NEGATIV ESTE DEJA IN EL.DIO E AMORE.SI EU AM FOST TENTATA SA PRIVESC MAI MULT MESAJELE NEGATIVE,DAR NU ERAM IN PACE CU MINE,ATUNCI L-AM RUGAT PE ISUS SA MA AJUTE SA VAD DOAR POZITIVUL DIN MESAJE.MULTUMESC ISUS, RAUL EXISTA DAR TU ESTI IUBIRE.

Vasile Andreica spunea...

"Maria Indurarii Divine" se tine anonima, unu la mana, si e web designer, doi la mana.

Cred ca totul e un mare misto conceput sa se rada de creduli.

Traiti-va credinta si nu mai ascultati de toti nebunii!

mmary spunea...

Draga Daniela, nu ai de ce sa ma feliciti...in rest ai mare dreptate.Trebuie sa traim in credinta , speranta si iubire.Daca doresti scrie-mi pe email adresa ta caci am mai primit cateva exemplare din "Tratatul de adevarata evlavie catre Sfanta Fecioara " si as vrea sa-ti daruiesc si tie una.

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

mmary spunea...

Vasy , da , important e sa ne traim credinta in prudenta ,smerenie, speranta , iubire si bucurie...

Daca doresti iti trimit si tie cartea mentionata in comentariul de mai sus.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu infinita Sa iubire!

mmary spunea...

Anonim , daca vrei citeste si acest articol despre stema si mottoul lui Papa Francisc:

http://www.catholica.ro/2013/03/16/despre-stema-si-motoul-cardinalului-bergoglio-acum-papa-francisc/

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...