Te caut din toata inima...

01 ianuarie 2013

Darul meu, din inima , pentru voi



Consfintire la Duhul Sfant

O , Duhule Sfinte, Iubire care purcezi de la Tatal si de la Fiul, Izvor nesecat de har si de viata, ma consfintesc tie pe mine insumi si familia mea, trecutul meu , prezentul meu, viitorul meu, dorintele mele , alegerile mele, hotararile mele, gandurile mele, toate cate imi apartin si tot ceea ce sunt.
 
Pe toti aceia pe care-i intalnesc, pe toti aceia care privesc acum aceasta fotografie,pe toti aceia pe care-i iubesc, si tot ceea ce vine in contact cu viata mea: sa fie binecuvantat de puterea luminii tale, de caldura ta , de pacea ta, Tu esti Domnul si de viata datatorul si in harul tau sufletul se curata.

O , Duh al Iubirii vesnice, vino in inimile noastre, reinnoieste-le si fa-le tot mai asemanatoare cu Inima Mariei, ca astfel noi sa putem deveni acum si pentru totdeauna tabernacolul prezentei tale Divine.
 
 Vino, Duhule Sfant, umple inimile noastre si aprinde in ele focul iubirii tale!

 
Dumnezeule, pentru care nimic nu este ascuns, te rugăm ca prin revărsarea Duhului Sfânt să purifici gândurile inimilor noastre ca să te putem iubi din ce în ce mai mult şi să te lăudăm de-a pururi. Amin.


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...