Te caut din toata inima...

07 decembrie 2012

O fetita de 5 ani , maestra in credinta



La Colegiul "Nuestra Senora del Pilar", din Chapinero , in bogota , in timpul unui curs al Escuela de Padres de Familia avand ca subiect Credinta, in al doilea semestru din 2001, unul dintre participanti a luat cuvantul si a spus:

- " Azi dau marturie personala despre un lucru pe care nici eu insumi nu l-as fi crezut vreodata". La auzul acestor cuvinte , toti au facut liniste ; il cunoasteau foarte bine pe cel care vorbea pentru ca nu era foarte implicat in problemele religioase.

In mine s-a intamplat un lucru extraordinar.




Aveam cancer in ultima faza si  desi sunt medic, nu-mi venea sa cred, in ciuda durerii de cap continue.

Am fost la multe clinici, unde mi-au facut radiografii , si toate indicau acelasi rezultat.
Desi nu voiam sa recunosc, existau probele: cancer in ultima faza in propriul meu craniu!

In sala de conferinte era o liniste absoluta.

-"Intr-o noapte am inceput sa plang cu sotia mea, deoarece trebuia sa infrunt acea fatala realitate.Ea nu stia ce sa spuna, doar ma imbratisa. Dar dupa usa se afla fiica mea de numai 5 ani, eleva la Colegio del Pilar, care ne gazduieste azi.

In liniste, ea a venit si ne-a imbratisat pe amandoi si prin prudenta sa a  aratat intelegere.

A intrebat: Tati, ce ti-a spus doctorul? "Nimic grav" , am raspuns , preocupat sa imi ascund lacrimile.

-Dar tu esti medic.Analizele si durerea ta de cap zilnica...ce-ti spun? Avea un ton patetic si demn de oamenii in varsta.

-Da , sunt un pic bolnav...

Fetita m-a imbratisat cu multa blandete pana  m-a facut sa plang in bratele ei. Mi-a spus suav:

-Linisteste-te, tati, in timp ce imi mangaia zona parietala a capului, unde aveam acele dureri atroce.

In acea noaptea, m-am lasat ghidat de ea. m-a luat de mana, m-a dus in pat , s-a asezat pe margine, m-a sprijinit ca o persoana adulta, mi-a zis:

- Dumnezeu nu ma dezamageste!

M-a facut sa pun capul pe picioarele ei, si-a asezat mainile pe partea capului care ma durea, si cu o incredere si o credinta nemaintalnite, a spus: 

- Mami , hai sa ne rugam pentru sanatatea taticului meu.Eu stiu o rugaciune.

Si cu mainile puse pe capul meu, si-a inchis ochii si a afirmat din nou, cu o enfaza nemaipomenita:

-Dumnezeu nu ma dezamageste! - si a  adaugat - mamico, sa ne rugam!

Inchizandu-si ochisorii, s-a rugat lent rugaciunea de la Virgen Pilar, pe care a invatat-o la Colegiu , cu o  devotiune atat de profunda incat eu insumi eram induiosat.
Fara sa stiu cum, simteam ceva ciudat in creierul meu.Intr-adevar, imi reveneam in poala  micului meu inger care se ruga cu atata incredere.A terminat rugaciunea catre Fecioara si a adaugat cereri:

- Tu , Dumnezeul meu, nu ma poti dezamagi.Taticul meu trebuie sa ramana sanatos.Tu nu ma dezamagesti! Nu-mi poti lua taticul, tu nu ma dezamagesti! Mami si cu mine nu putem ramane singure...

Sentimentul meu se transforma intr-un respect imens pentru o persoana care imi dadea atatea dovezi de maturitate si de incredere in acela pe care eu il dadeam la o parte...Micul meu ingeras imi dadea lectii profunde de Credinta...

Adevarul este ca au inceput sa-mi treaca durerile puternice de cap si , la insistentele sotiei mele, am fost la ultima clinica unde imi facusera radiografiile.au facut una si nu a mai iesit nimic, alta, si nimic.Au chemat persoana care imi facuse ultimele radiografii si era aceeasi care se afla acolo la raze X.
Au optat pentru un nou set de radiografii si nu au gasit nimic! NU puteam sa cred ca acel cancer  in ultima faza plecase din creierul meu asa, ca si cand...

M-am dus si la celelalte clinici unde mi-am facut mai multe radiografii deoarece , ca medic, nu vroiam sa accept ca ma aflam in acel stadiu.
Si ce surpriza mare! La nici una dintre clinici nu au aparut urme ale acelui rau teribil!

Intelegeti, dragi capi de familie, de ce m-am intors la dumnezeu si ca micuta mea de numai 5 ani a fost maestra mea in ce priveste Credinta?"

Cand si-a terminat marturisirea , toti plangeam ... , in liniste.

Sora Aracely Barajas, Rector

Sora Aracely Barajas, care face parte din las Hermanas de la Caridad  din Santa Fe, a murit neasteptat intr-un accident de masina , dupa ce a dictat articolul de mai sus.Ea fusese martora la cele intamplate.Amintirea sa este nepieritoare pentru colegio nuestra Senora del pilar din Chapinero, bogota, unde era rector si director la Escuela de Padres.Odihneasca-se in pace!

sursa: "Vitamine pentru suflet" Humberto A. Agudelo C."



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri de care aveti mai mare nevoie!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...