Te caut din toata inima...

16 aprilie 2012

Mesaje de Iubire date de Divina Intelepciune


Dragi prieteni alesi, truda pe care o suportati
nu e comparabila cu Bucuria pe care o veti avea;
mari Minuni  voi face pentru prietenii Mei credinciosi.
Perseverati in slujire si nu va faceti alte ganduri


Mireasa iubita, nici macar un suspin de-al tau nu-mi ramane necunoscut: cunosc bine ceea ce se intampla in inima ta si in inima fiecarui om;iti spun numai sa fii perseverenta si activa in serviciul tau si la altceva sa nu te gandesti, este grija Mea sa Ma preocup de necesitatile slujitorilor Mei credinciosi , de iubitele Mele mirese.Ma ocup de tot , de lucrurile cele  mai importante , ca si de cele marunte: vad si prevad totul.

Omul care Ma slujeste cu fidelitate, care iubeste Legea Mea si o respecta, este cel mai drag prieten al Meu,il tratez si il recunosc ca atare.Spune-mi cum e intalnirea cu un prieten drag?


Imi spui: "Isuse Adorat , intalnirea cu un prieten drag e totdeauna frumoasa si placuta, cu el ai sta mereu, fara sa obosesti".


Bine ai spus.De aceea spun ca fiecare prieten drag al Meu trebuie sa se gandeasca cu hucurie la viitorul sau si sa-si traiasca cu bucurie prezentul pentru ca Eu sunt viata sa si cine Ma are pe Mine ,are deja totul.


Imi spui: "Asa e , Isus Adorat, dar dificultatile si problemele se nasc traind alaturi de cei care nu sunt ai Tai, care nu Ti-au deschis inima , ei devin tot mai seci si compania lor este adesea dificila".


Mireasa iubita, va veni momentul, si e aproape , cand voi reuni alaturi, unul langa altul, pe cei mai dragi prieteni ai Mei, si iubitele mirese; asa  voi face, dar va fi timpul conclusiv al marii separari.Membrii unei familii care Imi apartine, in inima si-n cuget, vor fi fericiti impreuna si nu vor fi separati, dupa alegerea lor.

Imi spui:" Isuse , ajuta familiile din lume sa regasesca buna intelegere si armonia, fa din toate o singura familie, a Ta".

Mireasa iubita, daca intru si domnesc intr-o familie, - pentru ca membrii ei sunt ai Mei in inima si-n cuget -  aceasta se intampla , cu siguranta, dar daca ea e despartita deja pe pamant, va fi cu atat mai mult dupa, in Cer.Vorbesc tuturor familiilor din lume, dar sunt putini ascultatori atenti, vorbesc prin instrumentele Mele, dar ele nu sunt luate in consideratie de o societate necredincioasa si risipita.

Dupa cum vezi, Lucrarea Mea este amanuntita si atenta, caci  Dorinta Mea e sa salvez fiecare om, sa tin reunita familia,pe pamant  si apoi mereu in Cer.

Suferinta membrilor sanatosi ai familiei, aceasta  suferinta oferita Mie, obtine Haruri noi dintre care , unul foarte mare este cel al timpului: il acord pentru cainta fiecarui membru; acesta totusi are un termen pe care numai Eu il cunosc pentru ca Eu, Dumnezeu, l-am stabilit.Cand voi atrage la Mine pe toti prietenii dragi si pe miresele Mele, va fi si marea separare, cine e separat in inima si minte  pe pamant,va fi separat si in Cer.

Imi spui: " Iubire , membrii separati nu vor suferi gandindu-se la ceilalti? 

Nu vor  suferi de loc, cine se bucura deplin in Mine si se pierde in Oceanul Iubirii Mele, nu mai poate sa sufere, trecutul sau de suferinta nu mai exista, il invalui intr-o dulce uitare.Ai inteles?

Imi spui: "La Lumina Ta inteleg orice lucru.De-ar intelege familiile ca acesta e unicul timp pe care il mai au pentru a-si construi propriul viitor impreuna.Fie ca Harurile sa fie primite si sa domneasca buna intelegere in orice familie..."

Iubita mireasa, sa primeasca lumea acest Mesaj al Meu de Iubire, fiecare sa inteleaga ce trebuie sa faca inainte de a veni separarea;atunci cine va fi la dreapta nu va merge la stanga si cine va fi la stanga nu va putea trece in dreapta.

Ramai in Mine, mireasa credincioasa, si te bucura  de Deliciile infinite ale Iubirii Mele.Te iubesc.Va iubesc. 
Isus.

******

Mama vorbeste celor alesi

Fii preaiubiti, daca timpurile sunt grele , rugati-va intens pentru a putea suporta dificultatile , cereti lui Dumnezeu putere, cereti perseverenta: veti avea si una si cealalta.

Nu va descurajati vazand ca situatiile se inrautatesc, timpul stramtorarii va trece si va veni cel al Bucuriei profunde care vine de la Dumnezeu, aveti mereu ajutorul Sau si vecinatatea Sa ; nu va temeti, ci cat incercarile sunt mai grele, cu atat veti avea putere de la Dumnezeu.

Suportati cu rabdare stiind ca in acest fel cuceriti merite, iar cu meritele obtineti mereu Haruri noi pentru voi si pentru lumea intreaga.
Fiilor, veti fi incercati, dar nu peste puterile voastre; veti fi incercati, dar de Cineva care va iubeste cu duiosie.Incercarea are totdeauna o semnificatie profunda; sa va faca credinta mai profunda si mai inradacinata.Fiilor,lasati-va incercati, fiti docili si veti obtine mult mai mult decat ati dat.

Daca lumea mai merge inca inainte, este pentru ca exista suflete frumoase care nu inceteaza sa ofere chinurile, durerile , sacrificiile de orice fel.
Pentru generozitatea lor, mai coboara inca Haruri abundente, dar fiecare sa se grabeasca sa le culeaga si sa faca din ele o comoara.Nimeni nu poate sti cand vor inceta si atunci va fi ca o mare seceta;fiti intelepti acum, cand sunt din abundenta.

V-ati facut o buna provizie de Haruri? Fiecare sa-si faca in inima acest examen...

Impreuna sa laudam Numele Preasfant, sa adoram.

Va iubesc pe toti.Te iubesc , ingerul Meu. 

Preasfanta Maria

sursa: "Mesaje de Iubire date de Divina Intelepciune unui suflet 
pentru ca ele sa ajunga la inima fiecarui om"


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu deliciile infinite ale Iubirii Sale!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...