Te caut din toata inima...

13 ianuarie 2012

Chipul sangerand al lui Isus


De la Cotonou in statul Benin -Africa de Vest

De doua ori a sangerat icoana Sfantului Chip din Cotonou- Benin, la 17 februarie si 15 martie 1995.In februarie a inceput sa sangereze o icoana de 18pe 24 cm a Sfantului Chip.
Doctorul a fost chemat in graba, dar la sosirea lui nu a mai putut sa ia nicio proba, sangele era deja coagulat.
13 martori au fost de fata cand o voce spunea:

"Voi veni din nou si doctorul va putea face proba."

S-au pregatit eprubetele, ca la repetarea fenomenului sa se poata lua o proba.La 15 martie Sfantul Chip a inceput sa sangereze abundent.S-a putut lua proba, dar eprubeta s-a umplut numai pana la un sfert.
Atunci s-a auzit o voce:

"Ajunge.O voi umple eu."

Doctorul a constatat, ca peste 45 minute eprubeta era plina, fara ca cineva sa fi umblat la ea. El s-a mirat, caci nu gasea nici o explicatie.
12 martori au fost de fata la eveniment.Sangele a fost analizat cu rezultatul:
este vorba de sange omenesc, grupa AB, Rh pozitiv ( ca la Giulgiul din Torino).

Observa Chipul Meu sangerand.Ce as vrea Eu sa-ti spun tie? Oare mai am EU ceva de spus? Mai asculti intr-adevar vocea mea? Ai mila de Mine cand ma vezi cum sangerez? O fac pentru tine.

Promisiuni

Tatal Ceresc spune: Copiii Mei! In zilele groaznice, care vor veni asupra omenirii, Sfantul Chip al Fiului meu va va fi de mare folos, caci adevaratii mei copii se vor ascunde in spatele Lui.
Sfantul Chip  va fi o adevarata ofranda, ca pedeapsa, care va veni asupra omenirii, sa fie redusa.In casele in care se pastreaza aceasta icoana, voi pune ingerii mei s-o insemneze.Si copiii mei vor fi feriti de Raul care se va abate asupra omenirii.Copiii mei!Sa deveniti apostolii al Sfantului Chip si raspanditi-l peste tot!
Cu cat va fi mai raspandit, cu atat se va reduce catastrofa.


Animated candle Pictures, Images and PhotosSfanta Inima a lui Isus spune:

Oferiti necontenit Parintelui ceresc Sfantul Meu Chip, si El se va milostivi de voi.

Va rog pe voi toti, sa cinstiti Dumnezeiescul Meu Chip, sa-i dati un loc de cinste in locuinta voastra, ca Tatal Ceresc sa va indestuleze cu haruri si sa va ierte pacatele.
Aveti grija sa spuneti zilnic in locuinta voastra macar o rugaciune scurta la Sfantul meu chip.
Nu uitati niciodata sa-l salutati la sculare si sa-i cereti binecuvantarea cand va culcati! Asa veti ajunge fericiti in Patria Cereasca.
Va asigur, ca toti care au o dragoste deosebita fata de Sfantul Meu Chip, vor fi preveniti inaintea pericolelor si a catastrofei.
Va promit solemn, ca toti care raspandesc devotiunea la Sfantul Meu Chip vor fi feriti de pedepsele care vin asupra omenirii.Afara de asta vor primi lumina in zilele de groaznica deruta, care se apropie de Biserica.Daca mor la aceste evenimente, vor muri ca martiri si vor obtine sfintenia.
Adevar va spun, va asigur, ca cei care vor raspandi devotiunea fata de Sfantul Meu Chip vor obtine harul, ca nicio ruda sa nu ajunga in iad si cei care se afla in purgator, vor fi eliberati repede...
Dar trebuie sa vina toti la Mine prin intermediul Sfintei Mele Mame.
Toti adoratorii Sfantului Meu Chip vor primi o lumina puternica ca sa inteleaga misterele ultimelor timpuri.In rai vor fi foarte aproape de Mine...
Toate aceste haruri le primesc ca adoratori al Sfantului meu Chip.
Nu pierdeti aceste haruri, caci usor le puteti pierde.

Animated candle Pictures, Images and Photos
Rugaciunea


Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Tu imagine plina de demnitate
a Maiestatii Divine.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Care produci fericire divina 
tuturor ingerilor si sfintilor.

Fii salulat o Sfant Chip al lui Isus, Tu cel mai frumos si vrednic de iubire
printre toti oamenii.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Tu bucuria si deliciul tuturor acelora ,
care cred in Tine si Te iubesc mai mult decat orice altceva.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus, Care emana in mod perfect iubirea , 
bunatatea si milostenia lui Dumnezeu.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus, Care a asudat sange sub chinuri groaznice pentru multele noastre pacate.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus, Care a suferit enorm prin sarutul lui Iuda.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Care din cauza multelor noastre pacate la flagelarea groaznica si incoronarea dureroasa cu spini , a fost chinuit, desfigurat si deposedat de frumusetea lui.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Care a suportat fara sa murmure toate chinurile fizice si psihice , ironia si zeflemeaua.
Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Care s-a intors plin de durere 
catre Sfantul Petru.

Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus, Care calmeaza Mania Divina.
Fii salutat o Sfant Chip al lui Isus,Care va fi in veci bucuria si deliciul celor alesi.


Vesnice Parinte! Iti ofer Tie prin Maria, 
Chipul demn de adoratie , plin de rani , sange 
si ocara a Mantuitorului Isus pentru a ispasi
desacralizarea duminicii, orice blasfemie si
vina intreaga a omenirii.
Isuse al meu , iertare si milostivire prin 
meritele Sfantului Tau Chip ( de 10 ori).
Prin Chipul Tau Sfant o Isuse, salveaza, 
lumineaza, curata , aprinde, gratiaza si 
sfinteste sufletul meu.Amin.
Animated candle Pictures, Images and Photos

*****

Martie 1999 - Maica Domnului cere ajutor ,ca acest Chip  Preasfant sa fie venerat repede ( cu viteza vantului) in toate casele prin rugaciune si meditatie.
Asa mai poate reduce efectele catastrofale iminente.

Animated candle Pictures, Images and Photos
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu infinita Sa iubire si sa intipareasca in inimile voastre Chipul Sau Preasfant!

2 comentarii:

silvia spunea...

Draga mea ce pot sa spun despre CHIPUL Sfint a lui Isus?in primul rind este o simntire nemaipomenita asa ca doresc tutur sa simnta cea ce simnt eu si mai mult....O,Isuse te rog salveaza,curata,lumineaza sufletele noastre cu SFINTUL TAU CHIP,CI SFINTA TA INFATISARE,pe care tu ne-o arati si te arati din marea iubire ce ne-o porti amin.eu deja am pus acest FRUMOS si SFINT CHIP A LUI ISUS pe perete dar mai frumos ce am facutmi l-am intiparit ininima ca sa-l port mereu

mmary spunea...

O , draga mea Silvia, cat ma bucur vazand ca Iubirea Lui , Chipul Lui, s-au intiparit in inima ta frumoasa.Ma bucur mai ales deoarece le simt vii , traind , iubind.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...