Te caut din toata inima...

04 octombrie 2011

Sfantul Francisc de Assisi : Rugaciunea si Filmul !

Dati clik pe urmatorul link si puteti viziona unul dintre cele mai frumoase filme pe care le-ati vazut vreodata!

 Acum filmul il gasiti si aici:

http://www.youtube.com/watch?v=GaGVbDf981I&feature=player_embedded


Rugaciunea Sfantului Francisc de Assisi

 

Doamne, fa din mine un instrument al împacarii între oameni:

Unde este ura , eu sa aduc iubire,

Unde este vina , eu sa aduc iertare,

Unde este dezbinare, eu sa aduc unire,

 Unde-i îndoiala, eu sa aduc credinta,

 Unde-i ratacire , eu sa aduc adevarul,

Unde-i disperare, eu sa aduc speranta,

Unde-i întuneric, eu sa aduc lumina,

Unde-i suferinta, eu sa aduc bucurie.

Doamne, ajuta-ma ca mai curând eu sa mangai pe altii

decît sa fiu mangaiat,

Ca eu sa-i înteleg pe altii decît eu sa fiu înteles,

Ca eu sa iubesc pe altii decît eu sa fiu iubit.

Caci cînd ma uit pe mine însumi atunci ma gasesc,

Cînd iert atunci gasesc iertare,

Cînd mor pentru mine, atunci înviu la viata de veci.

Amin.





Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care va vor transforma in instrumente ale impacarii intre oameni!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...