Te caut din toata inima...

14 septembrie 2011

Mesajul Sfintei Fecioare Maria de la Medjugorje 2 septembrie 2011


 Mesajul din 2 Septembrie, 2011:

"Dragi copilaşi ;  Din toată inima şi cu sufletul plin de credinţă şi dragoste în Tatăl Ceresc, vi L-am dat pe Fiul meu şi vi-L  ofer din nou. Fiul meu v-a adus pe voi, oameni din toata lumea, sa cunoasteti pe adevaratul Dumnezeu şi iubirea Lui. El v-a condus pe calea adevărului şi v-a făcut fraţi şi surori. Aşadar, copilaşii mei, nu rătăciti, nu închideţi inima voastră înaintea adevărului, speranţei şi iubirii. Totul în jurul vostru trece şi totul se destramă, numai slava lui Dumnezeu rămâne. De aceia, renunţati la tot ce îndepărtează de Domnul. Adoraţi-l doar pe El, pentru că El este singurul Dumnezeu adevărat. Eu sunt cu voi si voi rămâne cu voi. Mă rog în special pentru păstori ca să fie reprezentanţi vrednici ai Fiului meu şi să vă conducă cu iubire pe calea adevărului. Vă mulţumesc."

***** 
 Mesajul 25 august  2011 


Dragi copii, azi va invit sa va rugati si sa postiti pentru intentiile mele, pentru ca Satan vrea sa distruga planul meu. Aici, am inceput cu aceasta parohie si am invitat lumea intreaga. Multi au raspuns, dar este un numar imens dintre aceia care nu vor sa auda, nici sa accepte chemarea mea. De aceea, voi care ati spus „da”, fiti puternici si hotarati. Va multumesc pentru ca ati raspuns chemarii mele.


Preasfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sa Speciala si Materna .

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...