Te caut din toata inima...

06 iulie 2011

Isus ne vorbeste...."Revelatiile Sfintei Brigitta"


 
Cuvintele lui Cristos către mireasa sa despre cum s-a dat pe sine însuşi, să fie răstignit de duşmani, şi despre stăpânirea trupului de la mişcări nepermise, prin consideraţia Patimilor Sale.

CARTEA 1 – CAPITOLUL 11  

Fiul lui Dumnezeu a vorbit către mireasa sa, spunând:

“Sunt Creatorul cerului şi al pământului, iar Trupul meu adevărat este cel consacrat pe altar. Iubeşte-mă din toată inima ta, căci te-am iubit şi m-am predat duşmanilor mei din propria-mi voinţă, în timp ce prietenii şi Maica mea erau lăsaţi în amarnică supărare şi în doliu. 
Când am văzut pregătite suliţa, cuiele, biciurile şi celelate instrumente ale Patimilor mele, tot am continuat să merg să sufăr cu bucurie. Când capul îmi sângera din cauza coroanei de spini, Sângele curgând pe toate părţile, atunci, chiar dacă duşmanii mei ar fi intrat şi în posesia Inimii mele, aş fi preferat mai degrabă să o las împărţită şi rănită decât să te pierd. Deci, eşti extrem de nerecunoscătoare dacă în schimbul unei asemenea generozităţi, nu mă iubeşti.

Capul meu a fost străpuns şi aplecat pe Cruce pentru tine; capul tău ar trebui să fie înclinat spre smerenie. 
De vreme ce ochii mei au fost însângeraţi şi plini de lacrimi, ochii tăi ar trebui să fie depărtaţi de priveliştile distractive. 
Deoarece urechile mele s-au umplut de Sânge şi au auzit cuvinte batjocorâtoare împotriva mea, ar trebui să-ţi întorci urechile de la vorbirile nepotrivite şi fără importanţă. De vreme ce gurii mele i-a fost dată o băutură amară ca să bea însă i-a fost refuzată una dulce, fereşte-ţi gura ta de rău şi las-o să fie deschisă pentru bine. Mâinile mele fiind întinse de cuie, fie ca ocupaţiile tale, care sunt simbolizate prin mâini, să fie întinse spre cei săraci şi spre poruncile mele.
Lasă ca picioarele tale, adică, afecţiunile tale, cu care ar trebui să păşeşti către mine, să fie răstignite pentru poftă pentru ca la fel cum Eu am suferit în tot trupul la fel şi toate membrele tale să fie pregătite ca să mă asculte.
Cer mai multă slujire de la tine decât din partea altora, căci ţi-am oferit un mai mare har.   
 
...din "Revelatiile Sfintei Brigitta"
 

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale! 

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...