Te caut din toata inima...

06 aprilie 2011

Sentinta definitiva a Sinedriului


Teologia Patimilor (6)

Isus: "Eu sunt Vesnicul Condamnat la moarte pentru ca sunt si Ma afirm Fiul lui Dumnezeu in Biserica Mea.
Treimea Eterna asa a oranduit lucrurile, incat judecarea si condamnarea Mea la moarte sa fie intemeiata pe Adevarul Capital al Crestinismului, pe Dumnezeirea Mea, pe egalitatea Mea cu Dumnezeu Tatal.
Caiafa si Sinedriul nu au putut sa evite acest punct crucial.Vazand ca toate celelalte acuze , cu martorii care se contrazic, sunt false si ineficace pentru a justifica sentinta de moarte la care voiau sa ajunga cu orice pret, se fac, desi cu parere de rau, instrumente ale Providentei Divine in punerea Temeliei Eterne a Bisericii:

Divinitatea Mea, a Intemeietorului Ei.

Evanghelistii redau fidel interogatoriul:
intrebarea lui Caiafa pusa cu juramant sacru si raspunsul Meu fara echivoc, incat pe el se bazeaza sentinta la moarte:

-Jura-te pe Dumnezeul Cel Viu, sa ne spui de esti Tu Cristos, Fiul lui Dumnezeu!
-Eu sunt! Si va spun ca de acum veti vedea pe Fiul Omului sezand de-a dreapta Puterii si venind pe norii Cerului.
-Hula a adus lui Dumnezeu! Ce trebuinta mai avem de martori? Iata acum ati auzit hula Lui.Ce socotiti? Este vinovat de moarte!

O, cat de superficial citesc si mediteaza oamenii Evanghelia! Si cum uita vesnica sa actualitate...
Interogatoriul din casa lui Caiafa, raspunsul Meu si sentinta data de Sinedriu, cuprind esenta crestinismului, toata istoria Bisericii luptatoare si perspectiva Bisericii triumfatoare, caci Divinitatea Mea, pecetluita cu Moartea si Invierea Mea, ramane Centrul Universului si Piatra de incercare pentru destinul omenirii.
In aceasta dogma a Bisericii sunt cuprinse toate celelalte.De aceea a trebuit si trebuie s-o apere cu pret de milioane de martiri.Toate ereziile izvorasc din negarea intr-o forma sau alta a Divinitatii Mele, asa cum am afirmat-o Eu si cum a definit-o si a aparat-o Biserica Mea Catolica.
Cine crede cu adevarat in Divinitatea Mea, in chip necesar crede in Biserica Mea si in toate dogmele pe care le marturiseste Ea.
Si azi, toate greselile, contestatiile si confuziile intre crestini , si toate crizele, tulburarile, razboaiele si ororile din omenire, se datoresc negarii sau denaturarii Divinitatii Mele Adevarate.
Iata pentru ce Sangerarile Euharistiei Mele, -acum cand omenirea razvratita vrea sa Ma condamne la moarte iarasi, la inexistenta - au ca scop primar dovedirea in fata lumii a Divinitatii Mele si necesitatea Adorarii Mele si prin Mine a Tatalui.

Asa intelegi, inima indurerata, Evanghelia si Divinitatea Mea? Asa contempli Euharistia? Ce faci tu pentru Mine in a ispasi pentru nedrepattile oamenilor fata de Dumnezeul negat de catre ei , simple creaturi?Te rogi? Adori Treimea Prezenta in Taina Iubirii?
Ai aderat vreodata la judecatorii nedrepti ai acestei lumii mai ales in anii de prigoana, cand esti chemata sa marturisesti pe Dumnezeu , Euharistia, Biserica, credinta si viata ta calugareasca?
Pentru ca in plina prigoana ai ramas fidela Iubirii Mele si Bisericii Mele, te binecuvant!"

Isuse, Fiul lui Dumnezeu!

Toata viata Bisericii si a mea e legata de Divinitatea Ta!
Sunt gata sa Te marturisesc oricand si sa mor pentru Tine.Tu ai fost judecat!
O,cat ai suferit in acel moment!Acum vrei sa sufar eu in locul Tau?
O, Doamne! Iata sunt gata la orice sacrificiu, chiar si la moartea cea mai crunta, daca aceasta este vointa Ta.
Te ascult! Te urmez! Te ador! 
sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.

Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir

 Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu acele Haruri care ne vor face sa-L ADORAM si sa-L marturisim cu toata inima noastra!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...