Te caut din toata inima...

10 aprilie 2011

Mesajul Fecioarei Maria din ianuarie 2005



„Astăzi, la începutul anului, în mod solemn vă spun:

Eu sunt Maica Speranţei!
 
Aţi păşit într-o nouă perioadă, când alături de Îndurarea lui Dumnezeu se arată Dreptatea lui Dumnezeu, care curăţă lumea de rău. 
Acea mare catastrofă, care s-a întâmplat de Crăciun, a fost o mare atenţionare pentru întreaga lume. 
Pregătiţi-vă: vor urma mai multe asemănătoare cu aceasta.
Voi, cei care Mă urmaţi, să nu vă temeţi, pentru că Eu sunt Maica Speranţei.
Aşa cum am adus cu 2000 de ani înainte Lumina în lume, 
tot aşa o aduc şi de acum încolo. 
Când totul va fi în întuneric şi totul devine fără speranţă, atunci am să aduc Lumina, pe Fiul Meu, Isus Cristos.
Eu, care sunt Maica Speranţei, într-un moment ce va urma, voi anunţa întoarcerea aici pe Pământ a Fiului Meu. 
Pregătiţi-vă pentru acest timp cu: multă rugăciune, multe fapte bune, iertare şi foarte multă iubire.
 
Vă recomand o rugăciune, care să o spuneţi în fiecare dimineaţă, în genunchi:
 
"Preasfântă Treime: Tată, Fiule şi Spirite Sfinte, vă ador din adâncul inimii şi vă ofer preascumpul Trup, Sânge, Suflet şi Dumnezeire a Domnului Nostru Isus Cristos, prezent în toate Tabernacolele din lume, ca ispăşire pentru insultele, sacrilegiile şi indiferenţele prin care El este ofensat. Şi prin meritele infinite ale Preasfintei Sale Inimi şi prin mijlocirea Inimii Neprihănite a Mariei vă implor convertirea sărmanilor păcătoşi.”
 
Să spuneţi această rugăciune de ispăşire până când mai aveţi Euharistie.
 
Dacă vă rugaţi această rugăciune puteţi face foarte multe pentru întreaga omenire.
Aflaţi că tot ce am profeţit la Fatima se împlineşte. Această perioadă a sosit!!!
 
Voi, cei care ascultaţi de Mine, nu vă temeţi, pentru că veţi avea parte de fericire nemaivăzută.
Eu, care sunt Mama Speranţei vreau să vă conduc la Fiul Meu Sfânt,
Isus Cristos.
 
Mulţumesc că m-aţi ascultat!”


Cu blandul Isus sa va binecuvanteze Fecioara de Sus!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...