Te caut din toata inima...

20 aprilie 2011

Calea Crucii - Statiunea a 9 a - A treia cadere sub povara Crucii


Isus: "Gandul la soarta tragica a Ierusalimului, pentru ca nu si-a indeplinit chemarea si misiunea:

Nu a cunoscut vremea chemarii si cercetarii sale, ci M-a respins pe Mine, Salvatorul, M-a indurerat din nou pe tot Drumul Patimirii atat de profund incat, urcand Calvarul, am plans cu lacrimi de Sange.
Simteam povara lepadarii sale , a poporului ales , de Mine si traiam o a doua agonie dupa cea din Ghetsimani.

Dar in acelasi timp aveam inaintea ochilor tot restul omenirii , pe toti oamenii de la Adam si Eva pana la sfarsitul veacurilor, pe fiecare om si de mostenitor al Imparatiei lui Dumnezeu , asa cum era oranduit din vesnicie,dupa Planul Treimii Atotiubitoare.
Vedeam respingerea Iubirii Eterne din partea a milioane si miliarde deoameni.Vedeam pacatele fiecarui om fata de sine insusi.Vedeam toate degradarile , toate ticalosiile, toate copruptiile, perversitatile si toate negarile firii rationale impotriva propriei persoane umane.
Ma infiora renuntarea oamenilor la gandirea sanatoasa , la cautarea adevarului in toate domeniile realitatii si mai ales in cautarea Adevarului Suprem a Fiintei de la Sine, a lui Dumnezeu.
Mi se sfasia Inima indeosebi pentru negarea nemuririisufletului si a vietii viitoare , negareas destinului etern al omului si reducerea lui la conditia animalitatii pieritoare, socotindu-se insa ca aceasta conceptie reprezinta culmea intelepciunii despre om si rostul sau in lume!
Da! Pacatele de ateism si de materialism reprezinta cea mai mare crima impotriva omului insusi, pentru ca il priveaza de orizontul nemarginirii, de destinul fericirii personale eterne, de implinirea aspiratiilor sale cele mai profunde.
In aceasta optica , existenta umana constienta n-ar avea nici un rost.Daca sfarsitul omului si tinta finala a lui este nimicirea ca fiinta rationala constienta, atunci ar fi mai bine pentru om sa nu stie ca exista , cum nmu stiu animalele.Dar omul stie si tocmai de aceea e fiinta spirituala care va raspunde la Judecata de felul cum a folosit sufletul sau si trupul sau pentru a-si atinge destinul sau vesnic in Dumnezeu.
Insa omul are nu numai un  destin natural, bazat pe ratiunea si vointa sa libera, ca simplu om, ci si un destin supranatural , ca fiu adoptiv al lui Dumnezeu, prin Har, ca om indumnezeit prin Mine, Dumnezeul facut Om, prin Opera Mea de Rascumparare, prin Sangele si Moartea Mea de pe Cruce, prin Invierea si Inaltarea Mea la Cer si prin lucrarea Spiritului Sfant , pe care L-am trimis Apostolilor, Bisericii, fiecarui om si lumii intregi , de la Tatal.
Dar ce au facut oamenii si ce fac in decursul vezcurilor cu chemarea lor sfanta de adevarati crestini? O ignora! Nu-i dau nici o importanta si sunt surzi la Glasul Meu care le spune:
Veniti dupa MIne! Luati-va Crucea infiecare zi si Ma urmati!
La a treia cadere sub lemnul Crucii , nu numai ca am vazut pacatele fiecarui om impotriva chemarii sau demnitatii sale de crestin, dar le-am si simtit ingrozitoarea povara asupra Sufletului su Trupului Meu, incat prabusirea la Pamant a fost dureroasa peste orice inchipuire si simtire omeneasca.
O, suflet indurerat si indragostit de Mine si de Patimile Mele, gandeste-te insa ca durerea si apasarea cea mai mare la aceasta a treia cadere Mi-au cauzat-o pacatele oamenilor cu o vocatie speciala in cadrul Bisericii si omenirii, pacatele persoanelor consacrate , care nu si-au implinit chemarea la preotie si calugarie , neajungand la acel grad de desavarsire si sfintenie la care erau destinate din vesnicie , sau si mai dureros si oribil, care M-au parasit cu totul...
Iata teribila panorama a pacatelor oamenilor contra persoanei lor umane si a destinului lor crestin: sinuciderile, depravarile, necuratiile , indobitocirile prin alcool si stupefiante , nepasarea morala si religioasa, materialismul si ateismul, disperarea, necredinta , coruptia familiei, departarea de Biserica si Sfintele Taine, neglijarea obligatiilor calugaresti si a Voturilor monahale...
Neascultarea , lipsa de traire in saracie, toate acestea contitue ruinarea omului si a destinului sau vesnic.

Iar tu, suflet daruit , ce spui la aceasta cadere a Mea pe Calea Crucii ? Te asociezi Mie? Ma urmezi cu supunere luminata la cele spuse de Mine? Crezi in Dumnezeu? Il iubesti? Il adori? Il urmezi? Tii Poruncile Dumnezeiesti si Bisericesti? Lupti din rasputeri sa scapi de vicii si de pacate, care Ma rastignesc in secolul de fata? Ispasesti prin adorare Sacramentala pacatele tale si ale omenirii?
Mediteaza aceasta cadere a Mea cu toate cele enuntate de Mine.Eu sunt Vesnicul Prezent , care vreau sa te fac si pe tine prezenta pururi in fata Euharistiei Mele  adorand Treimea Necreata si Una din Tabernacol.
Nu fi lasa! Pastreaza in suflet spiritul chemarii, al generozitatii si al jertfei, spiritul tacerii si fidelitatii fata de Mine, Rastignitul si Invatatorul tau cazut sub povara pacatelor neamului omenesc.
Fii blanda si plina de dragoste fata de toti oamenii.
Acestia au atata nevoie de ajutorul rugaciunilor tale si ale victimelor de adoratie si reparare.
Va veni si ziua , suflet adorator, cand in fata Mea si sub Picioarele mele de Insangerat Euharistic, se vor pleca dealurile, neamurile pamantului pamantului , si se vor netezi muntii , puterile omenesti.

Acum , prin negarea ce mi se aduce Mie, Omul Dumnezeu, de catre oameni, eu cad pentru a treia oara sub greutatea Crucii.Calaii secolului lovesc in MIne, iar Eu Ma arat voua cu Trupul Insangerat, cu acelasi Trup de pe Cruce, in Euharistie.O fac aceasta  ca sa va intaresc credinta in Mine si increderea ca Eu sunt cel Puternic si voi invia in suflete prin Gloria Prezentei Mele din Taina Iubirii.
Am voit si voiesc sa indur acest chin al negarii pentru ca si omul cel mai cufundat in pacate si materialism sa se ridice prin Prezenta Mea de Insangerat.

La sfarsitul veacurilor cand rautatea va napadi din nou lumea, vor aparea oamenii pacatelor si se vor ridica impotriva a  tot ceea ce este Dumnezeiesc si - desi Mi se aduce si azi - Mi se va aduce o necinstire mai satanica decat oricand .
Dar Eu , Dumnezeul Salvator, sunt si raman in euharistie pentru mantuirea tuturor.
Deci iti spun tie si tuturor celor pe care ii chem la adorare: Fii gata si fiti gata de jertfa si Eu va binecuvantez".

Dumnezeul destinului meu si al tuturor oamenilor! 

Tabloul zugravit de Atotstiinta ta ma indurereaza si ma inspaimanta pente masura.Acum inteleg caderea Ta , cea de a treia , sub povara unor astfel de pacate.
Doamne Isuse! Cum se verifica spusele Tale mai cu seama in aceasta epoca a tuturor degradarii omenesti; crestinesti, preotesti, preotesti si calugaresti!
Ce pot eu insa , Salvatorul meu preabun? Voi cauta sa respect in toate privintele demnitatea si chemarea mea omeneasca si calugareasca.
Si ma voi stradui sa ispasesc toate pacatele mele si ale oamenilor: ale copiilor, ale tinerilor si tinerelor, ale parintilor, ale preotilor, ale calugarilor si calugaritelor, ale ateilor si materialistilor, ale betivilor si desfranatilor, ale perversilor, ale ereticilor si apostatilor, ale indiferentilor in cele  sufletesti; ale preotilor , calugarilor si calugaritelor renegati si nestatornici in chemare, ale tuturor crestinilor lancezi si gata de orice compromis...
Ajuta-ma , Mantuitorul meu, sa fiu asa cum ma vrei tu!
Intinde-mi , Stapane, o mana de ajutor in mijlocul primejdiilor si persecutiilor, a incercarilor si ispitelor, in care se afla cei ce te adora. Fa sa nu mai cad in defecte si imperfectiuni, ci sa -Ti fiu credincioasa in chemarea de victima adoratoare pana la sfarsit.
Apara-ma impotriva dusmanilor mantuirii si ai sfintirii mele, sa nu cad victima sub navala ispitelor mele proprii.
Incredinteaza-ma pazei ceresti a Aparatoarei Doamne acum si pururea . 
Invata-ma sa fac Voia Ta!
Nu dau inapoi de la nici o jertfe, chiar daca ma costa viata si martiriul cel mai teribil ce pot sa mi-l aplice oamenii de pe Pamant.
Te urmez pe Calea Crucii si in a treia Ta cadere, caci stiu ca Tu ma ridici de sub povara incercarilor ca Te pot servi si adora pana la moarte si apoi in cer o vesnicie...
 
sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
 
Episcop Ioan Dragomir
 
 
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care va vor invata si ajuta sa impliniti Voia Sa Divina!

Un comentariu:

silvia spunea...

Ajuta-ma te rog o ISUSE,SA TE URMEZ SI IN ACEASTA CADERE CIT SUNT AICI PE PAMINT si fa din mine ce vrei tu,fa te rog sa dispara toate friciledar daca cumva voi ajunge sa ma prabusesc vino te rog si intide-mi bratele de ma salveazaca sunt slaba in credinta o Doamne,precum a fost APOST PETRU pe mare care voia sa vina la tine dar in lutim moment si-a pus intrebarea daca nu este ISUS si atunci a inceput sa se scufunde,asa te rog TATA Ceresc nu ma lasa nici pe mine sa ma scufund.ISUSE te rog fa din mine un izvor de lacrimi pentru ispasrea pacatelor mele si a celor ce nu cred in tine,lasa-ma Doamne sa-ti streg singele de pe fruntea ta,ti-a fost greu tare sumpul meu din cauza noastra a tuturor,cer iertare pentru mine si pentru lumea intreaga Tata draga amin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...