Te caut din toata inima...

18 aprilie 2011

Calea Crucii - Statiunea a 8 a - Mangai femeile evlavioase care Ma urmeaza


Isus: "Divina Mea Mama s-a unit cu Mine pe tot Drumul Calvarului si a constituit principala mangaiere pentru Inima Mea cufundata intr-un abis nepatruns de durere si amaraciune pentru pacatele omenirii din toate veacurile.
Simon Cireneul si delicata Veronica au usurat si ei povara crucii , a suferintelor si umilirilor de care era incarcata toata Fiinta Mea omeneasca.
Multimea insa statea si privea curioasa , dar fara inima, trecerea tristului cortegiu spre Calvar.Mi- a indurerat mai mult Inima  decat toate imbrancirile si loviturile primite de la calaii Mei , mai ales de caderile sub povara crucii.

Dar iata ca tocmai cand Chipul Meu Insangerat arata cea mai profunda durere si sfasiere , din multime se aude plangere si tanguire pentru Mine.Erau femeile pioase din Ierusalim, care, dintr-o profunda iubire si compatimire Ma jeleau , si tumultul din jur nu reusea sa le inece plansul.
Inima Mea a fost adanc miscata de participarea acestor femei evlavioase la imensa Mea durere.De aceea , intorcandu-Ma spre ele le-am zis:

Fiice ale Ierusalimului, nu Ma plangeti pe Mine, ci plangeti-va pe voi si pe fiii vostri!...

Intoarcerea mea spre ele si privirea Mea aruncata asupra lor, privire care exprima nesfarsita durere, dar si infinita blandete si bunatate divina, le-a mangaiat tot atat cat Glasul Meu pe care il auzisera cu drag de atatea ori in cuvantarile si conversatiile Mele.
Eu am ramas insa DIVINUL INVATATOR si pe Calea Crucii.
Si cu toate ca le-am mangaiat, nu le-am lasat sa se piardea intr-un sentimentalism evlavios, ci le-am deschis ochii sa priveasca un alt mister din opera Mantuirii; necesitatea pocaintei si a ispasirii pentru pacatele proprii si ale lumii:

plangeti-va pe voi si pe fiii vostri!

De asemenea , le-am prevestit teribila realitate a Dreptatii divine care va pedepsi Ierusalimul cu daramarea, iar poporul cel incapatanat in necredinta , cu nimicirea intre zidurile lui.Si  le-am explicat ca daca se face asa cu Mine, Cel Nevinovat, atunci cum vor face dusmanii Mei cu cei impietriti in lepadarea de Mine, Mesia al lor:
Atunci vor incepe sa strige muntilor:
"Acoperiti-ne!"
Caci daca se petrec astfel de lucruri cu lemnul verde, cu cel uscat ce va fi?

O, suflet care voiesti sa Ma mangai, impreuna cu alte suflete din manunchiul Noului Calvar, ca odinioara fiicele Ierusalimului!
Istoria se repeta in Biserica si in omenire : Eu merg pururi pe Calea Crucii in istoria Crucii in istoria mantuirii lumii si totdeauna atrag la Mine , Purtatorul crucii prin veacuri si milenii, direct si prin Divina Mama , alti si alti Cirenei, atrag alte si alte veronici , alte si alte fiice ale Noului Ierusalim , aale Bisericii Mele , care nu poate fi biruita de portile iadului si de nici un dusman , dar poate trece prin incercari asemanatoare cu ale ierusalimului de alta data ...
Aceasta se aplica si natiunilor care apostatiaza, statelor care Ma persecuta si Ma vor ingropat pe veci , impreuna cu Biserica Mea Universala ; ba chiar omenirii intregii care nu se  intoarce de pe cararile ratacirilor sale decat  daca este zguduita pana in temelii.

Primejdia care ameninta Biserica si omenirea cere nu numai suflete care sa Ma compatimeasca pe Mine pe Calea Crucii, ci si victime de adorare si ispasire, care sa poarte crucea vremurilor grele , crucea persecutiilor,crucea loviturilor si umilirilor impreuna cu Mine.

Cu acest scop te-am ales si pe tine si pe voi  toti si toate.
Ai inteles si intelegeti? Ai trait pana acum si traiesti si azi chemarea ta? Eu voiesc sa Ma mangai pe drumul Calvarului, dar si sa porti crucea impreuna cu Mine, pentru ispasirea pacatelor tale si ale lumii , si mai presus de toate , pentru Triumful meu total in tine , in Biserica si in omenire!
In jertfa ta deplina , te asigur de intoarcerea  si privirea Mea spre Tine , spre Biserica si spre lumea intreaga, si de Iubirea Mea  triumfatoare chiar in situatiile cele mai dramatice.Aceasta va fi mangaierea ta.
Cuvintele Mele " plangeti-va pe voi" sunt valabile si acum, in secolul de fata, si au prioritate si rasunet pana la sfarsitul veacurilor.Si acum iti spun si tie si voua , tuturor adoratoarelor:
nu Ma plangeti pe Mine, Insangeratul Euharistic, si Biserica Mea prigonita, ci plangeti-va pe voi si noile generatii.
Plangeti-va pacatele care lovesc in Bunatatea si Maiestatea Mea Divina!

Plangeti pe apostatii de la credinta , pe atei si dusmani, pe cei ce nu cred in Mine, Adevarul ! 

Plangeti-va mandria si lasitatea voastra, nestatornicia in chemare , pactarea cu dusmanii Iubirii.

Plangeti ratacirea de la credinta a parintilor , fratilor si surorilor voastre , a nepotilor si a tuturor rudelor, a prietenilor si cunostintelor, nestatornicia Preotilor , a Calugarilor si Calugaritelor, caderea sufletelor consacrate si a multor credinciosi.

Plangeti pe cei ce pacteaza cu adversarii mei , pe cei ce colaboreaza cu negatorii Mei in detrimentul meu si al Bisericii Mele.Pe cei ce-si calca voturile si traiesc in adulter , pe cei care dispretuiesc poruncile dumnezeiesti si bisericesti , pe cei ce sunt victimele pacatelor lor  si nu victime de ispasire prin adoratie.

Plangeti-va pe voi si lipsa de unitate , de dragoste frateasca dintre voi, nerabdarea voastra, nesupunerea , necuratia , aviditatea dupa avere si onoruri trecatoare.

Plangeti pacatele omenirii si pe cei ce lovesc in Mine Invatatorul!

Plangeti ateismul si materialismul lumii, sugrumarea saracilor si infometarea lor, asuprirea si condamnarea nevinovatilor, pe cei ce mor de foame si sete , pe cei dezbracati si inchisi pentru Mine.

Plangeti si voi pe cei ce lovesc si injosesc Onoarea lui Dumnezeu prin negare si ura.Pe cei ce declanseaza razboaie fraticide si se cred totul...

Nu te intrista , inima inlacrimata, decat de vatamarea adusa prin pacat iubirii Divine , Treimii Necreate.Primeste recomandarile Mele precum au primit femeile evlavioase sfaturile Mele.Ele sunt flacari vii de iubire iesite din Inima Mea incercata , ca sa mistuie  imperfectiunile voastre.
Lasa-te calauzita de MIne si spune-Mi dorinta arzatoare.Daca esti indurerata , primeste necazurile cu dragoste si cu supunere Vointei Divine.

Mama , care se afla  si Ea pe Drumul Crucii Mele , priveste cu bucurie spre aceste femei curajoase , care nu se tem si nu se rusineaza sa planga Patimile Mele.Aceasta inseamna atasament filial fata de Mine, Omul Durerii.
Ele , neputand sa Ma ajute cu altceva, Imi arata prin plans 
ca Ma poarta in inima lor.
Acestor femei , ca si voua , adoratoarele mele, Divina Mama va mijloceste  Cerul .Va poarta in Inima Ei Materna si ca da Mie drept reparatoare si adoratoare Euharistice.

Pe acele suflete evlavioase gandul de a se desparti de Mine le consuma , le tortureaza... si Eu nu raman indiferent fata de ele.Le vorbesc , Imi deschid Inima lor si tuturor celor ce Ma cauta cu incredere, celor ce sufera si patimesc, si ii inchid in Dragostea Mea Euharistica.
In culmea suferintelor tale, tu auzi Cuvantul Meu de Insangerat? Eu Te mangai si te compatimesc.iti vorbesc , ca si tu, la timpul tau , sa consolezi in Numele Meu pe cei bolnavi , suferinzi , pe cei prigoniti, nenorociti , dezbracati , flamanzi , parasiti si inchisi.

Acum care este atitudinea ta fata de oameni?
 Cu ce ii ajuti in multele nevoi? Cu rugaciunea? Cu sfatul? Nu cumva esti si tu o mladita uscata pe Trunchiul viu si roditor al Trupului Meu Mistic care este Biserica Mea?
Ce jertfe faci pentru ispasirea pacatelor tale si ale altora?
Ca sa meriti Eternul, trebuie sa suferi , sa patimesti cu Mine, ca Mine, si pentru Mine.
Daca te lasi calauzita  de Mine prin credinta si incredere totala, eu , prin Sangele Meu de pe Cruce si din Euharistie, iti asigur dreptul la mostenirea fericirii de veci. In acest scop lucreaza la Opera Mea.

Adora Euharistia si iti vei mantui sufletul.

Eu nu am cautat mangaiere la oameni, deci nu cauta nici tu decat la Mine, Mangaietorul sufletelor.
Primeste cu drag si recunostinta tot ce Providenta Mea iubitoare iti trimite , usor sau greu , bucurii sau necazuri, prigoniri ori libertate, moarte de martira sau una linistita,toate sunt spre marirea Mea".

Divinule Consolator!

Pe Calea Crucii Tale de acum , in Biserica si in omenire, m-am atasat si eu Femeilor compatimitoare , ca sa mangai Inima Ta de Insangerat si sa Te urmez pana la capat ca victima de adorare si ispasire , purtand Crucea actuala cu iubire si cu incredere totala in Marele Tau Triumf.
Isuse! Te rog  sa-mi ierti insensibilitatea fata de durerile tale , ale Bisericii si ale omenirii si egoismului de a ma gandi  numai la ale mele...
Eu vreau de acum inainte sa-mi implinesc chemarea dupa Voia Ta atat de lamurita si clara in Cuvantul Tau prezent.
Ai mila, Doamne, de Biserica , de mine si de lume! Da ochilor mei izvor de lacrimi , sa plang zi si noapte propriile mele pacate si ale omenirii...Binevoieste , Mantuitorule Insangerat , sa ma speli pe mine si pe toti pacatosii, de toate faradelegile si neoranduielile noastre.

sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir
 
 
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale!

2 comentarii:

silvia spunea...

O iSUSE,ai mila de mine si de intreaga lume,spala-mi mie si intregii lumi faradelegile si toate pacatele,miluieste-ne Doamne sufletele noastre.

mmary spunea...

Amin.

Draga mea, merita sa citesti tot ce am scris din cartea "Teologia Patimilor" .Sunt Cuvintele lui Isus dictate in inchisoare Sorei Maria Ionela.Sunt atatea adevaruri rostite incat nu-ti vei mai dori decat sa traiesti doar in Adevar, impreuna cu Isus, Cel care este:

Calea, Adevarul si Viata!

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu intreg ADEVARUL Sau, adica cu EL Insusi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...