Te caut din toata inima...

14 aprilie 2011

Calea Crucii- Statiunea a 4 a- Intalnirea cu Indurerata Mama


Isus: " Priveste scena cea mai miscatoare de pe Calea Crucii: intalnirea Mea cu Divina Mama!
Nici un grai omenesc nu este in stare sa exprime ce am simtit Eu si ce a simtit Inima Neprihanita a Preacuratei Mame cand M-a vazut purtand zdrobitoarea Cruce, cu chipul desfigurat, tot insangerat si prafuit, ca un Om sfarsit, si totusi pasind cu ultima straduinta spre Calvarul Mantuirii oamenilor...
Ce sfasiere pentru Inima Sa de Mama Divina, Imaculata si Virginala, si ce strapungere de imensa durere pentru Inima Mea Divina de Fiu al Mariei , cand privirile noastre s-au intalnit in misterul de durere al Caii Crucii , in Misterul de Rascumparare a lumii!

Iata ce Ne-au adus pacatele tale si ale lumii! Cat de fara inima esti ori de cate ori pacatuiesti si ce lipsita de inima e omenirea care zdrobeste cele doua Inimi vesnic nedespartite, singurele nevinovate de pe Pamant: Inima lui Dumnezeu si Inima Mamei lui Dumnezeu!
La sfasietoarea si cutremuratoarea intalnire, Maria si-a adus aminte de cuvintele teribil de reale ale profetiei batranului si dreptului Simeon, rostite in Templul din Ierusalim la o altfel de Intampinare a Domnului:

Iata! Acesta este pus spre caderea si ridicarea multora din Israel si ca un semn de tagada si impotrivire...si...prin Inima ta va trece sabia durerii...ca sa descopere gandurile din multe inimi...

Cat de zguduitoare profetie! Acum, pe Drumul Calvarului, se arata atat de viu adevarul ca Maria e partasa la Crucea Mea, ca Inimile Noastre sunt Una in Opera de rascumparare a omenirii din toate nveacurile, ca Ea este Impreuna -Rascumparatoare cu Mine pentru lumea intreaga.
Si eu si Divina Mama am simtit si am trait realitatea Coredemtiunii Mariei, precum se spune in teologie.
O, de acest adevar trebuie sa te patrunzi si tu, traindu-l prin Cultul celor doua Inimi, fata de care sa ai o credinta nezdruncinata si o iubire inflacarata si atotbiruitoare pe tot  drumul Crucii tale , al Bisericii si al lumii.Intr-adevar , oriunde este Fiul Rascumparator, pe Drumul Calvarului, in Biserica si omenire, vine, Il intalneste, se uneste cu El si Mama Impreuna -Rascumparatoare.


In aceasta epoca , in care traiesti tu, Eu Imi innoiesc Calea Crucii in Biserica si omenire.Sunt Semn de tagada si de impotrivire , ca niciodata in istoria lumii.Dar Mama, Maria, e nedespartita de Mine pe Drumul Noului Calvar.
Inima Ei Neprihanita si Insangerata , de Mama a Mea , a Bisericii si a omenirii e prezenta si lucreaza , cu aceeasi dragoste materna ca odinioara pe Calea Crucii, la Opera Rascumpararii, la Triumful Meu , la salvarea Bisericii si la Mantuirea lumii...

Iar tu ce faci? Cu credinta neclatinata, cu iubire compatimitoare, aseaza-ti inima intre cele doua Inimi care te iubesc si va iubesc pe toti adoratorii si asociati-va Noua , cu toate jertfele vietii de adorare si ispasire , la Mantuirea lumii...
Mama fiind cea mai scumpa podoaba a Pamantului si coroana infaptuirilor lui Dumnezeu Tatal, la fel ca Mine a fost smerita si modesta.Si-a ascuns cu grija darurile si maretia; injosirile si suferintele le-a indurat in tacere si reculegere.M-a urmat indeaproape pe Drumul Suferintei Mele si mai mult ca orice faptura a luat parte la Patimile Mele.Dupa Inaltarea Mea la Cer a continuat sa Ma preamareasca si sa Ma adore in 
Taina Iubirii. 
M-a insotit cu nespusa bucurie si dragoste in Prezenta Tabernacolului.
Iar azi va cheama pe voi , inimi daruite, la rugaciune, la daruire , la adoratie si va imbratiseaza si va binecuvanteaza pe cei ce Ma adorati prin Ea si impreuna cu Inima Ei.Asculta de Mama si vei fi fericita."

Inima Rascumparatoare!

Isuse si Divina Mama , intalnirea Voastra pe Calea Crucii imi zguduie inima pana in strafunduri.Ma caiesc de pacatele mele si ale lumii, care au cauzat si cauzeaza sfarsirea Voastra de nedescris.
Inima Dumnezeiasca si Inima de Mama , iertare si indurare!
Vreau sa raspund la chemarea Voastra si sa fiu o inima unita in toate cu Voi pe Drumul Crucii din acest veac, pentru venirea Triumfului , prin Biserica , in omenire.
Voi apareti intotdeauna tristi, dar senini in fata mea! Pe drumul suferintei si al prigonirii Va vad cum veniti in ajutorul meu si al nostru , al tuturora; 
Va multumesc!
Maica Preaindurerata! Dobandeste-mi de la Fiul Tau lacrimi de adevarata cainta pentru pacatele mele si ale intregii lumi.Ele au fost pricina suferintelor Lui si ale Tale.Ajuta-ma in toate mizeriile acestei vieti
si fii Scaparea tuturor pacatosilor.
Nu ma parasi nici in ora mortii mele si asista in orice clipa pe toti agonizantii.
 
sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir
 
 
 Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu acele haruri care vor uni inimile noastre cu Cele Doua Inimi Sfinte si Nedespartite!

3 comentarii:

silvia spunea...

Da draga mea Mmary asa am sa ma rog sa ne uneasca dumnezeu inimile.......si atunci noi draga mea prin acea unire nu vom mai putea face diferenta intre oamneni,ala m-a jicnit,alanu m-a salutat,ala a zis asa sau asa,ai vom iubi pe toti la fel fara diferente,asta va face acea dumnezeire,acea spiritualitate din inima noastra,iubirea va curgeeee,o IsuseTE RUGAM FRUMOS NU NE MAI LASA DIN BRATELE TALE iar cu noi tine intreaga lume,te rugam curate-ne pacatele noastre,limpezeste-ne si lumineaza-ne minile noastre,vorbele noastre sa fie da si nu ..intru Sfinta voia ta. I-ti multumim amin.

mmary spunea...

DRaga Silvia,atunci cand am citit comentariul tau, desi nu am avut timp sa-ti raspund, am fost extrem de fericita .In mod special m-au bucurat aceste cuvinte ale tale:

"si atunci noi draga mea prin acea unire nu vom mai putea face diferenta intre oamneni,ala m-a jicnit,alanu m-a salutat,ala a zis asa sau asa,ai vom iubi pe toti la fel fara diferente,asta va face acea dumnezeire,acea spiritualitate din inima noastra,iubirea va curgeeee,..."

Stii de ce m-au bucurat atat de mult? Deoarece cu putin timp inainte citisem intr-o carte despre Ieremia Valahul , protectorul emigrantilor, si se spunea asa:

"Nu simtea ofensa ori lauda.
Cand staretul sau a vrut sa pedepseasca pe un calugar care il defaimase, Ieremia a fost mirat, caci nu simtea ce inseamna "defaimare", si a oprit pedeapsa."

Bucuria mea a fost nascuta din cuvintele tale care dovedeau ca ai inceput sa simti ca acest minunat sfant! Iar acest lucru cu siguranta il aduce si mai mult pe Isus in inima si viata ta.

Sunt incantata si de celelalte comentarii pe care mi le-ai lasat la postarile despre Patimile lui Isus deoarece emotiile , sentimentele , iubirea si dorintele tale s-au contopit cu ale mele si au curs incercand sa mangaie si sa spele Ranile Domnului cu suava iubire care palpita in ele.

Te imbratisez cu multa iubire revarsata din Iubirea Lui si te binecuvantez dorind ca :

""Puterea Tatalui, intelepciunea Fiului, Virtutea Spiritului Sfant sa te elibereze de tot raul"

...si sa reverse asupra ta si a familiei tale , tot BINELE!

silvia spunea...

i-ti multumesc draga mea Mmary si doresc intradevar ca TATAL,FIUL SI PUTEREA SPIRITULUI SFINT sa ma eliberez de tot si de toate ,atit pe mine cit si pe intreaga omenire,mai ales pentru cei care ma rog,penru cei ce se roaga pentru mine,pentru cei care nu au cine se ruga....daruieste-mi Doamne un izvor de binecuvintari,un inzvor mare de iubire de tine,un inzvor mare de lacrimi pure,fierbinti si prin toate acestea eu sa te gasesc pe tine o Isuse,si atunci eu o sa traiesc pentru ,in tine si cu tine mereu.ISUSE te rog frumpos ajut-o si pe Cornelia in necazurile pe care ia simnte ca o apasa,alina-i doamne durerile,suferinta in care se scalda acum,ajut-o ,minghi-o doamne o Isuse tu vezi Doamne caci ia te cauta dupa puterile ei. I-ti multumesc .amin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...