Te caut din toata inima...

13 aprilie 2011

Calea Crucii - Statiunea a 3 a- Prima cadere sub povara Crucii


Isus: "Indreapta-ti privirea si cugetarea spre cutremuratorul Mister de pe Calea Crucii: Atotputernicul Dumnezeu si Creator , facut Om pentru mantuirea ta si a tuturor oamenilor, cade ca un om slab
si neputincios sub greutatea Crucii... 
Cat de grea e Crucea incarcata cu pacatele tale si ale lumii! Eu am acceptat si aceasta umilire si batjocura , aceasta trantire la pamant, aceasta zdrobire a Trupului Meu 
si sfasiere a sufletului.
Calaii s-au napustit asupra Mea cu lovituri napraznice si cu injuraturi hulitoare , ca sa Ma ridic si sa-Mi urmez drumul Calvarului.Iar Iudeii, dusmanii Mei de moarte, Imi aruncau batjocuri si sarcasme , scuipandu-Mi fata insangerata si prafuita:
"Iata pe Cel ce S-a facut pe Sine Dumnezeu, cat de tare este, ca nu poate duce pe umeri o bucata de lemn!"
Da, fiica Mea! Sudoarea de Sange si Agonia din Gradina Maslinilor, arestarea, legarea Mea, chinurile la care am fost supus in noapte de tortura si purtatul de la Ana la Caiafa , biciurea si incununarea cu spini care Mi-au facut Trupul numai rani sangerande, ca si povara Crucii, M-au dus la o astfel de extenuare ca M-am prabusit la pamant...
Am primit aceasta umilire si prabusire la pamant la pamant pentru ispasirea pacatelor savarsite de toti oamenii,de la Adam si Eva pana la sfarsitul lumii, direct impotriva lui Dumnezeu: pacatele de neascultare de poruncile Divine, pacatele de negare si ura impotriva lui Dumnezeu , impotriva Dumnezeirii Mele , impotriva Bisericii, a Papei , a Episcopilor si Preotilor, a Calugarilor si Calugaritelor si a tuturor credinciosilor...
Pacatele de necredinta , de indoieli in credinta, pacatele de erazie si apostazie, de schisma si de lupte intre crestini.Indeosebi pacatele de prigonire si martirizare a celor care merg pe Calea Adevarului.
Te mai miri ca am cazut sub povara imensa a acestor pacate? Nu sunt ele cele care Ma extenueaza si Imi biciuiesc
Trupul Curat si Nevinovat?

Reculege-te si reflecteaza cum se repeta in istoria Bisericii Mele si mai ales in epocile  de satanism, ca aceasta in care traiesti, caderea sub povara persecutiei celei mai cumplite, incat dusmanii ranjesc strigand:
"Am doborat pe Dumnezeu , pe Cristos si Biserica Lui, pe toti cei care cred in superstitii...
Iata, Dumnezeu lor tace, pentru ca nu exista! Daca ar exista, Si-ar arata puterea .Dar asa..."
Acesta este timpul de sfidare a Existentei si Atotputerniciei lui Dumnezeu.Timpul complotului impotriva Mea si a Bisericii si impotriva a tot ce e sfant pe Pamant.

Iar tu ce zici si ce faci in fata acestui spectacol de aparent esec al lui Dumnezeu in lume? Ce parte ai si tu la aceasta prima cadere a Mea sub povara Crucii , prin caderile tale, prin pacatele fata de Tatal , fata de Mine, fata de Biserica, fata de chemarea ta divina?

Te chem la ispasire pentru toate aceste pacate ale tale si ale omenirii! Te chem la reparare , la post , ajun si adoratie perpetua; prin ele vine Triumful Meu in lumea intreaga.
Te chem la Adoratie Euharistica pentru ca Cerul si Pamantul vestesc Marirea Mea , Triumful Meu.Dar cum aceasta Marire Eterna Imi este umbrita prin caderea Mea la pamant , oamenii Ma lovesc si Eu tac...

Din Sacramentul Adorarii , de fapt , Eu ,Eternul, conduc lumea si decid soarta popoarelor.Dar si aici Ma arat slab in fata Preotilor care din cauza vietii lor Ma lovesc , Ma rastignesc, Ma necinstesc, Ma batjocoresc ba chiar unii Ma calca in picioare prin apostazie.
Fii demna de misiunea ta, fiica, si mediteaza-Ma cazut la pamant .Adora-Ma in Euharistie si sunt multumit de modul cum intelegi Patimile si Suferintele mele, Drumul Crucii".

Dumnezeule negat si persecutat de oameni!

Ma arunc la pamant si te ador cu credinta si iubire.eu nu Te voi nega niciodata, pentru ca stiu pana unde merge Iubirea infinita: ai ales caderea Ta ca sa ne inalti din caderile noastre.
In orice forma de prigoana eu raman cu Tine pe Calea Crucii Tale.
Tu, Doamne, fiind incarcat de sarcina grea a pacatelor mele si ale lumii, obosit ai cazut la pamant sub Crucea Ta.
Te rog sa nu ma lasi sa cad din nou in ele , iar pe pacatosii veacului acesta , oricat ar fi de mari, ridica-i din noianul pacatelor la o viata crestina, pentru mare Mila Ta.

sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir
Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu acele haruri ce ne vor face sa nu-L negam niciodata, cu acele haruri care ne vor  inalta din caderile noastre!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...