Te caut din toata inima...

12 aprilie 2011

Calea Crucii - Statiunea 1- Condamnarea la moarte

Isus: "Gandeste-te : cine e osandit la moartea pe Cruce de catre Pilat, in urma acuzelor mincinoase ale Sinedriului? Eu sunt Osanditul! Eu, Fiul lui Dumnezeu, care M-am facut Om din Iubire pentru oameni si , in mod deosebit, pentru tine!

Ce grozavie! Dumnezeu e condamnat la moarte de catre oameni, fapturile Sale:
"Rastigneste-L , Rastigneste-L!Nu vrem sa domneasca Acesta peste noi!" Iata strigatul pacatelor omenirii! Strigatul defectelor si al imperfectiunilor tale impotriva Mea: "pe Cruce, Dumnezeu! Nu egoismul meu! Nu trufia si poftele mele, nu necredinta si lasitatea mea, ci Fiul lui Dumnezeu, care nu ma lasa sa-mi fac de cap, El sa moara! "
E adevarat! Sinedriul Iudeilor si Pilat, care reprezentau autoritatea religioasa si autoritatea civila, au fost numai uneltele pacatelor tale si ale omenirii in condamnarea Mea la moarte.
Te-ai gandit si te gandesti tu la aceasta, ca sa urasti din suflet pacatele tale si ale lumii de azi si sa le ispasesti?

Doua au fost motivele principale invocate de Iudei in fata lui Pilat la condamnarea Mea:
1."Acesta Om fiind ,S-a facut pe Sine Dumnezeu!"
2."Daca Il eliberezi pe Acesta , nu esti prieten al Cezarului.Caci oricine se face pe sine Imparat  este impotriva Cezarului.

Dar amandoua acuzele sunt false:

Prima , pentru ca Eu, nu fiind om M-am facut pe Mine Dumnezeu, ci fiind Dumnezeu M-am facut Om, prin Misterul Intruparii.Insa nici Sinedriul nici Pilat nu erau dispusi sa creada ca Eu sunt Adevarul Intrupat, din cauza orgoliului, a scepticismului si materialismului lor.

A doua, fiindca Eu nu M-am facut Imparat, ci sunt Vesnicul Imparat; si deoarece Imparatia Mea nu este din lumea aceasta, daca Eu spun ca sunt Imparat nu inseamna ca sunt impotriva Cezarului, ci deasupra si peste Cezarul.Eu nu sunt rivalul stapanitorilor acestei lumi. ci Stapanul si Judecatorul lor, ca si al tuturor oamenilor.

Ce inveti tu de aici , o suflet credincios? Si astazi Eu sunt condamnat la moarte in Corpul Meu Mistic, in Biserica, in Madularele Mele care sunt credinciosii.Si pentru condamnare se invoca aceleasi motive, izvorate din aceleasi cauze...
Tu trebuie sa crezi in Dumnezeirea si Imparatia Mea si sa-mi dai marturie cu atat mai puternica si mai staruitoare, cu cat mai furioasa si mai crancena este negarea Mea si prigonirea celor ce cred in Mine si Imi servesc.Esti gata sa mori si tu pentru Mine, Domnul si Dumnezeul tau? Cu credinta si iubire?

Cum vezi , am fost condamnat la moarte, si la ce moarte dureroasa! Eu , Unul Dumnezeu, am fost dat pieirii.Dar , iata , sunt Viu! Exist! Dainuiesc peste veacuri! Nu am disparut din mijlocul vostru, nici din voi.
Sunt Prezent in Euharistie!
Traiesc in inimile voastre.Va sunt Scop de adorare.
Am fost condamnat la moarte pentru mantuirea oamenilor, dar ei nu mor pentru Mine.Nu se lasa judecati si condamnati pentru Numele Meu cel Sfant! Ce lasitate! Ce rusine! Un Dumnezeu sa fie condamnat de oameni  pentru oameni si ei nu se lasa judecati din iubire pentru Dumnezeu; mare Mister!
In aceasta omenire imensa sunt multi condamnati, ba chiar executati pentru opiniile lor, dar putini pentru credinta, pentru Mine, Condamnatul veacurilor.
Condamnarea la moarte a fost totdeauna, de cand exista lumea; dar Singur Eu , Dumnezeu fiind, am murit pentru om, ca sa valorific viata omului dupa pretul ei real si vesnic, dupa sufletul nemuritor al omului.

Cei ce condamna la moarte pe altii sunt ei insisi condamnati la moarte vesnica de ei insisi, de judecata lor nedreapta.Insa Eu , Dumnezeu, Adevarul si Viata, Calea si Lumina, contest dreptul oricarui om de pe Pamant de a se face stapan peste viata cuiva.Nu cei care emit sentinta judiciara dau viata oamenilor, ci Eu, Viata , Eu Dumnezeul Vietii.Eu Singur sunt in drept sa judec si sa condamn pe cel bun si pe cel rau, pe crestin si pe necrestin, dupa faptele lor constient savarsite.
Fac contestatie asupra justitiei omenesti! Atac hotararea oamenilor , care este ilegala: om sa condamne la moarte pe semenul sau! Eu , Unicul , am dreptul asupra vietii omenesti.De aceea condamn orice lege pamanteasca ce condamna pe om la moarte , caci Singur Eu, care sunt Viata, am dreptul sa pun termen vietii pamantesti a fiecarui om.

Eu , Rascumparatorul lumii, am trecut printr-o atare condamnare , de aceea apar cu rigurozitate mai cu seama pe cei injust condamnati la moarte si la ani de inchisoare si robie.Le apar viata si dragostea lor fata de Mine, Adevarul.
Eu, care am trecut prin moarte pentru mantuirea lumii, cunosc ce este sentinta nedreapta adusa unui om drept.
In acest sens apar pe cei vii, care cred in Mine, Adevarul si Viata, Calea si Lumina lumii.

Si tu ai fost condamnata! Si daca nu interveneam Eu , Dumnezeul tau , erai executata.Dar Eu , care am nevoie de alesii Mei, de victime de adorare, va salvez dorind sa Ma adorati permanent.

La fel cu Mine, Cel condamnat de Pilat, ai trecut si tu prin tribunal , au trecut Episcopii si Preotii si cati alti nevinovati.Dar Eu , care sunt Viata am fost si sunt cu voi, marturisitorii Mei, si traiesc in voi!
Pilatii secolului Ma condamna la moarte prin negare, prin ateizarea celor care cred in Mine.Dar cei ce cred in Dumnezeu indura moartea si totusi raman fideli Mie.
Iar cel ce oscileaza, cade in necredinta si se condamna pe sine la moartea sufleteasca.
Ai avut si tu, si are si Biserica Tacerii, pilati care va condamna la ani de robie, va reduc la tacere si inactivitate.Dar acum sunteti gata sa muriti martiri pentru Mine daca va cer aceasta?
Fii tare si fiti tari!
Si aici in inchisoare Eu sunt cu tine si cu voi toti; nu veti muri inainte de a hotari Eu , Judecatorul celor vii si al celor morti.

Daca Preotii, Calugarii si toate Calugaritele, miresele Mele, in unire cu toata crestinatatea , ar fi tari in credinta si nici unul dintre voi nu ati fi tradatori , ati pune pe ganduri pe cei ce conduc omenirea si lucreaza din rasputeri sa reduca Biserica la inexistenta, la inactivitate, cu un cuvant la tacere...
Vai de cei ce va tradeaza pe voi , cei ce credeti in Mine si Ma adorati! Le spun si lor la fel ca lui Iuda: Mai bine ar fi de nu s-ar fi nascut acest om...
De-a lungul veacurilor am fost condamnat si tradat prin cei din Biserica Mea.Si sunt si azi ca OM, Eu Cel din Euharistie, care nu mai pot fi condamnat de om ca Dumnezeu;
necredinciosii repeta mereu ca nu exist! Si totusi Eu exist cu Existenta Vesnica pentru ca sunt CEL CE SUNT: Condamnatul la moarte si Vesnicul Viu,care nu pot fi distrus, deoarece Viata e in Mine si soarta lumii e in Mainila Mele.

Nu protesta contra nimanui cand esti condamnata la ani de inchisoare si la pieire pentru Mine.Sufera totul in tacere.
Pentru tine, Eu sunt Viata si aici, in celula.Pe Pamant poti sa nu ai libertate de exprimare, dar in Cer vei fi vesnic libera sa Ma iubesti si sa Ma adori in Spirit si Adevar.
Asculta Cuvantul Meu! Insist : Adora-Ma aici unde te gasesti: in instanta judecatoreasca, in boxa, in fata sinedriului care conduce tribunalul omenirii, dar nu pe cel etern.
Ei te condamna pe tine si pe voi pentru Mine, iar Eu ii voi judeca pe ei dupa faptele lor.Nimic nu-mi scapa din vedere.Opera Adorarii Mele Euharistice merge inainte .Eu cer sa fiu adorat de lume si fara voia celor care dusmanesc Biserica.Si pentru ca sunt Dumnezeu,sunt adorat acum si peste veacuri.

Judecarea si condamnarea Mea la moarte se repeta si azi in voi, fiii Mei adevarati si adoratori ai Treimii.Indurati totul pentru Mine si nu deznadajduiti in condamnarile voastre.Va sunt Putere, Bucurie si Mangaiere in viata.

Si , acum fiica, ce faci tu aici, in aceasta inchisoare? Nu cumva urasti pe dusmanii tai? Dar pe Mine, Ma iubesti la fel ca in libertate? Eu iti recomand:
"iubeste pe dusmanii tai cum Eu te iubesc pe tine!"
 Ce doresti? Sa mori martira? Sau sa fii libera in randul tradatorilor si al renegatilor Mei?
Iti cer fidelitate fata de Cel ce iti vorbeste si iti afirma: Biserica Mea trece prin vremuri grele si treceti si voi , cei ce luptati; dar cei ce rezista pana la sfarsit, aceia sunt adevaratii Mei marturisitori, inchinatori si adoratori.Daca voi Ma marturisiti pe Mine in fata oamenilor si eu va voi marturisi in fata Tatalui Meu.Credeti in Mine si Eu va sustin!

Domnul si Dumnezeul meu
osandit de oamenii veacului!

Eu cred in Tine si Te iubesc , in acest veac al tradarii si al urii dezlantuite impotriva Ta si a celor ce Te urmeaza! Sunt gata sa mor pentru Tine.
Doamne, da-mi harul pocaintei si al ispasirii pentru toate pacatele mele si ale lumii, care au fost si sunt cauza condamnarii Tale la moarte.Intoarce si pe dusmanii Tai la Tine si primeste-ne pe toti intru Imparatia Ta.
Faradelegile mele si ale lumii au pricinuit si pricinuiesc si azi nedreapta sentinta de moasrte impotriva Ta.
Pacatele mele si ale omenirii trebuie sa ma faca sa mor de durere si de intristare vazandu-Te in fata Sinedriului.
Da-mi harul , mie si tuturor alesilor Tai, sa le deplang neincetat impreuna cu Maica Preaindurerata.

Iertare, Isuse, pentru toate...Iertare!

sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir
Dumnezeu sa ne binecuvanteze cu harul pocaintei si al ispasirii pentru toate pacatele noastre si ale lumii si sa reverse asupra noastra Pacea , Iubirea , Indurarea si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...