Te caut din toata inima...

22 martie 2011

Marturia lui Andrea Bocelli despre nasterea sa...

Oare cati dintre milioanele de copilasi avortati
 ar fi devenit asemenea oameni, 
OAMENI
 care sa ne incante si sa ne sensibilizeze
 inimile , sufletele , fiintele ?

Bunul meu prieten Vasy va ofera traducerea acestui clip :




Iata traducerea:



Deci, cu ocazia asta vreau sa va spun o mica poveste. Iata cum decurge ea.


O tanara sotie insarcinata a fost spitalizata
 pentru un simplu atac de apendicita. 
Doctorii au trebuit sa-i aplice niste gheata pe stomac, 
si cand tratamentele s-au incheiat medicii i-au sugerat sa avorteze copilul,
 i-au spus ca era cea mai buna solutie,
 pentru ca bebelusul se va naste cu o dizabilitate,
 dar tanara si curajoasa sotie a decis sa nu avorteze,
 si copilul s-a nascut.


Acea femeie era mama mea, si copilul eram eu.


Poate sunt partinitor, dar pot spune ca a fost alegerea corecta.

 Si sper ca asta va incuraja multe mame care se afla 
uneori in situatii dificile in acele momente cand viata e complicata,
 dar vor sa salveze viata copilasului lor.

In loc de "la revedere" voi canta un cantec vechi 
pe care copiii mei il adora si sper sa va placa si voua. 
Pentru ca le-a placut, l-am inregistrat in ultimul meu album.
 Cantecul e frumos pentru ca e un cantec voios ce exprima fericire.

Traducerea cantecului:

Asa vreau sa traiesc
cu soarele pe fata
si cant fericit, gratios,
asa vreau sa traiesc
cu aerul de munte
pentru ca incantarea
nu ma costa nimic.


Iti multumesc frumos  Vasy...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu cel mai pretios DAR : 
cu Iubirea Sa infinita!

Cu mult drag, pentru tine Vasy 
si pentru toti vizitatorii si prietenii blogului meu, 
cateva clipe de frumusete :




Si pentru ca aici , in splendoarea iubirii , nu putem incheia seara altfel , va mai ofer si :



Dumnezeu sa va binecuvanteze 
cu toata splendoarea Iubirii Sale!

10 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/user/stratanpavel

Pace si Bine !

mmary spunea...

Anonim, multumesc .M-am delectat si eu sambta seara urmarindu-l.

http://www.youtube.com/watch?v=CWp0NBZ0IQ4

Te rog nu uita de Denis, e foarte grav...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Iubirea ,Pacea si Bucuria Sa!

alpa spunea...

Povestea asta ar trebui să o ştie
şi cele care nu au timp să facă copii (???????)
Şi mai e ceva ""Mărturia" nu "Măturia",cred eu, sora mea întru Domnul,Albă-Ca-Zăpada
PAX ET BONUM

mmary spunea...

George, iti multumesc pentru atentionare, am remediat...

Ai dreptate in cele afirmate, mai putin cu "Alba ca zapada"....desi tare as vrea ca sufletul sa-mi fie alb ca zapada ce straluceste sub razele soarelui... :)

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Binecuvantarea Sfintei Treimi si a Sfintei Fecioare!

alpa spunea...

Nu mă contrazice că acu' mă tramsform în Aliodor Manolea (ăla cu flacăra violet) că-s apriiiiiiiig
DUMNEZEU SĂ-ŢI BINECUVÂNTEZE FAMILIA CU IUBIRE.AMIN

mmary spunea...

George, daca Domnul te asculta si-mi binecuvanteaza familia cu Iubire , adica cu El Insusi, poti sa fii tu nu o flacara ci o infinitate de flacari ca mie nu mi-e frica de ele. :)

Asa ca afirm din nou ceea ce gandesc :

NU sunt Alba ca zapada !

...sunt doar o copila (cu multi copilasi)care nu vrea sa se dea jos din bratele lui Isus (chiar daca nu merita sa fie acolo).

Asa ca iti sugerez sa nu mai fi atat de " aprig " , sa te straduiesti sa redevii un copilas care are nevoie de ajutor si de iubire.Astfel Isus nu va putea rezista si te va lua in bratele Sale tandre si calde de unde nu-ti vei mai dori sa pleci niciodata.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu acele haruri care te vor transforma in iubitul copil al Vointei Divine!

PS. ...oricum , iti multumesc ... :)

alpa spunea...

TE-A SUPĂRAT GLUMA MEA SORA MEA ??? IARTĂ-MĂ SINCER, NU AM VRUT .
AM VRUT UN PIC SĂ TE SCOT DIN COTIDIAN.DUMNEZEU SĂ ÎŢI BINECUVÂNTEZE FAMILIA CU IUBIREA SA ÎN VECII VECILOR AMIN

mmary spunea...

George, nu m-am suparat deloc, n-ai vazut ca zambeam??? :)

Insa, nici macar in gluma nu-mi place sa fiu considerata ceea ce nu sunt.

De ce? Deoarece cunosc valoarea cuvintelor si modul in care actioneaza in viata noastra.

Alba ca zapada era buna si frumoasa, eu nu sunt, asa ca te rog sa lasam ca lucrurile asa...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splensoarea iubirii Sale!

alpa spunea...

OK ! AM ÎNŢELES ! ŢI SĂ MAI ÎMI SPUI DACĂ CUMVA PE PARCURS TE VA DERANJA CEVA LA MINE (TE VA LEZA) CASĂ MĂ CORECTEZ. DECE? NU VREAU SĂ TE RĂNESC.NU VREAU SĂ TE SUPAR.
NU VREAU SĂ TE PIERD SORA MEA ÎNTRU DOMNUL.DIN CAUZA ASTA SORA MEA.AVÂND ÎN VEDERE CĂ MÂINE E BUNAVESTIRE, ÎŢI UREZ ŢIE ŞI FAMILIE TALE PETRECERE DUHOVNICEASCĂ A SĂRBĂTORII.
ÎŢI UREZ SĂ AVEŢI PARTE DE BINELE LUI DOAMNE-DOAMNE CERESC TATĂ.

mmary spunea...

George , iti multumesc frumos si-ti doresc si eu zile frumoase si binecuvantate.

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

Pace si bine!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...