Te caut din toata inima...

22 martie 2011

Je t`aime... I Love You ... Te iubesc ....

 
Cat de fericita as fi , cat de fericiti am fi, cat de fericit ar fi Isus, daca azi , si in 
fiecare zi a vietilor noastre noi ,fratii Lui ,i-am spune in cor , asemeni 
publicului din acest clip :

"Te iubesc !"


Cand eram in liceu unul citatele mele favorite era:
"O zi in care nu ai ras eu o zi pierduta. "

Azi, cred ca o zi in care nu i-ai spus lui Isus ca-l iubesti , o zi in care nu ai simtit in inima ta aceasta IUBIRE si nu ai manifestat-o e o zi cu adevarat PIERDUTA care te condamna la nefericire.
Sa ne amintim ca "Iubirea nu este iubita" si sa-L iubim pe Dumnezeu mai presus de toate. 
 

 
Buna dimineata Isuse, iubirea mea dulce.
Te iubesc.
 
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu cel mai pretios DAR : 
IUBIREA SA infinita !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...