Te caut din toata inima...

17 februarie 2011

Focurile urii


Duminica, 27 august 2000 - Sfanta Monica

ISUS :  Pacea este necesara pentru fiecare si pentru Lumea intreaga, dar astazi ea este ca aceste focuri care se aprind aici, se sting si se reaprind in alta parte.
Judecata oamenilor este o valoare falsa; promisiunile lor sunt cuvinte inselatoare pentru ca cel rau sa triumfe cu perfidie asupra tuturor tarilor lumii.
Nimeni nu este la adapost, aici sau in alta parte.
Persecutiile vor lua infatisarea unei revolutii neintrerupte, semanand teama , panica si disperarea, pe strada ca si in locuinte, pretutindeni.Acest timp, nesupus Vointei lui Dumnezeu , nu se va termina decat cu strigatul Meu: ajunge!
Trimbita finala va rasuna, umpland muntii, vai ,,campii, orase si sate pana la extremitatea celor patru vanturi ale Pamantului si totul se va imobiliza pentru un moment.
Copila Mea, Cerurile se vor deschide in curand pentru a lasa sa apara Preasfanta Mea Cruce Glorioasa;treierisul va fi deja facut, iar neghina va fi arsa.
Fericiti cei care se caiesc, pentru ca ei isi vor salva viata!
Multi, multi vor pieri cu inima plina de orgoliu.
Eu nu aduc pana la Mine pe nimeni, cu mainile legate , pentru a primi Judecata Mea.Cel care a pacatuit, sa se caiasca.
Cel care n-a iertat niciodata sa vina sa-i ceara Iertare fratelui sau.Iar cel care a blasfemiat si L-a renegat pe Dumnezeul sau, sa afle ca Indurarea Divina este inca prezenta si ca ea nu va mai avea curs dupa ce Sfanta Mea Dreptate se va instala pe Tronul Gloriei Mele Eterne.

Este timpul , dar sa stiti ca mai aveti doar putin timp,
iar Eu astept cainta voastra la picioarele Crucii Mele Glorioase.

Eu urasc minciuna.Din cauza acelor limbi mincinoase, multi dintre copiii Mei au gustat din amaraciunea singuratatii si din respingerea societatii.
Cine a pacatuit prin cuvantul mincinosului, va auzi la urechea sa Cuvantul Salvatorului Sau : De ce M-ai parasit?

Cainta sincera va sterge aceste greseli josnice.

Din cauza acestor false acuzatii, Poporul Meu M-a dus la Cruce, iar acest Popor manios, dispretuindu-l pe Nevinovat, nu stia ca Eu eram pe cale 
sa-l salvez.
Sa stiti ca toate focurile urii servesc la aprinderea tuturor focurilor care vor continua sa devasteze cele mai frumoase paduri ale voastre.

Incetati sa va urati.
 Angajati tratative de Pace, fiecare tara poate stinge focurile care vor continua sa va devasteze pamanturile, locuintele.Daca continuati sa va urati, orase intregi vor incepe sa arda distrugand chiar populatii care, prinse in mijlocul flacarilor , vor muri fara ajutor.
Caci apa va lipsi, iar canalizarile se vor sparge.

Cum de inca n-ati inteles ca ajunge sa va intoarceti spre Dumnezeu si sa Ma implorati in genunchi:
Eu voi opri focul maniei cu Focul Iubirii Mele Induratoare.
Dar faceti-o repede, caci timpul trece.
Daca nu consimtiti sa implorati Iertarea Mea, Harul Meu nu va  veni in ajutorul vostru, caci Timpul rezervat se va fi scurs.
Unii , citind acestea, o vor face si vor cunoaste Pacea orasului lor, satului lor, a caminului lor: 
Va cer sa consimtiti sa Ma chemati repede, sa Ma recunoasteti in ochii Lumii ca Unicul vostru Salvator si voi interveni imediat.
Domnul a vorbit in aceste randuri.

Pacea lui Dumnezeu este o Pace a Adevarului si a Iubirii, durabila vesnic.

Oamenii au nevoie de Creatorul lor pentru a salva Creatia amenintata de moarte si pe omul amenintat cu exterminarea generala.

Daca va intoarceti spre Mine, Eu voi opri cu Sfanta Mea Mana chiar ceea ce este deja pus in miscare.
Daca nu Ma ascultati totul va continua in aceasta dezordine organizata de satana insusi si atunci Lumea, care este la cheremul lui, nu va mai putea sa se mentina in Armonia lui Dumnezeu.
Totul este inca mentinut de Iubirea Mea Induratoare.
Totul poate bascula dintr-un moment in altul daca voi nu va convertiti la Dumnezeu, daca Ma dispretuiti si daca Ma respingeti. 
Caci Timpul satanei, desi de scurta durata, este inca in mainile lui.

Numai cererea voastra, numai Rugaciunea voastra, numai chemarea voastra catre Dumnezeu va putea sa va salveze renegandu-l pe cel viclean si tot ceea ce ii apartine: bogatia lumii,placerile si orgoliul acestei puteri efemere care face din voi niste marionete in solda celui care a luat locul lui Dumnezeu din cauza alegerii omului.
Veti continua sa urmati acest cortegiu al mortii? Sau va veti intoare, spontan, spre Salvatorul vostru pentru a striga foarte tare si din toata inima voastra:

Vino, Doamne Isuse!

Si atunci veti evita ceea ce este mai rau.Alegerea voastra generala trebuie sa fie spontana si pronuntata repede: sau Dumnezeu , sau cel rau.

Este timpul sa treziti toate membrele Mele.

Biserica mea va fi salvata prima.

Dumnezeul Gloriei si al Majestatii.

sursa: JNSR-"Martori ai Crucii" volumul 4 , prima parte




Rugăciune pentru a implora haruri prin mijlocirea Slujitorului lui Dumnezeu Papa Ioan Paul al II-lea.
 

O, Sfântă Treime,
îţi mulţumim pentru că ai dăruit Bisericii
pe Papa Ioan Paul al II-lea
şi pentru că ai facut să strălucească în el
iubirea ta părintească,
măreţia Crucii lui Cristos
şi splendoarea Duhului de iubire.
El, încrezându-se cu totul în nemărginita ta îndurare
şi în mijlocirea materna a Mariei,
ne-a dat o imagine vie a lui Isus Bunul Păstor
şi ne-a arătat sfinţenia
ca măsură înaltă a vieţii creştineşti de fiecare zi,
calea pentru a ajunge la comuniunea veşnică cu tine.
Dăruieşte-ne, prin mijlocirea lui, după voinţa ta,
harul (
aici se spune harul pe care-l cerem)pe care ţi-l implorăm,
în speranţa ca el să fie înscris cât mai curând
în numărul sfinţilor tăi.
Amin.
Iar daca in timp ce ati urmarit acest clip inima voastra a suspinat , iar lacrimile au inceput sa se reverse, puteti fi siguri ca acestea au izvorat din cel mai pur sanctuar al fiintei voastre.



De aceea va rog sa le uniti cu lacrimile mele, cu lacrimile tuturor celor aflati in suferinta , cu lacrimile celor care se roaga cu inima precum si cu lacrimile Preacuratei Fecioare Maria si apoi sa le oferim Tatalui Ceresc ca jertfa de ispasire pentru toti cei care au mai mare nevoie de Indurarea Sa!
 Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care va vor transforma in iubiti copii ai Vointei Divine!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...