Te caut din toata inima...

03 decembrie 2010

Minunea pe care tocmai am vazut-o !!!!!

Dragii mei , chiar daca ma veti crede nebuna , sau naiva sau oricum veti dori sa ma etichetati nu pot sa nu va marturisesc MINUNEA pe care tocmai am vazut-o impreuna cu copilasii mei.
In urma cu exact 30 de minute, adica la ora 21 si 50(azi , 3 decembrie 2010) am mers pana in camera copiilor si am deschis ferestra pentru a aerisi.Ei erau jos la calculator.Ca in fiecare seara , de la ferestra lor privesc spre CRUCEA DE IUBIRE(despre care am scris aici, si care e ridicata langa Manastirea ce se afla pe un deal cam la un km in fata mea).La un moment dat privirea mi-a fost atrasa de cateva lumini care formau impreuna un disc mare de aproximativ 50 metri ce era asemenea unei farfurii zburatoare din care ieseau raze de lumina.
Acest disc  se misca descriind o traiectorie circulara deasupra Crucii.Se rotea cam la 180 de grade intr-o directie si pe urma se intorcea inapoi.

Era uimitor!!!!

I-am strigat pe copii sa vina sa vada MINUNEA.Asa ca impreuna cu ei , David 15 ani, Luis 10 ani si Maria 5 ani am privit acele Lumini("impresionabile" imi sopteste Luis; "deosebite" spune David;""miraculoase" spun eu) timp de 15 minute.Deoarece Maria era speriata si plangea, neintelegand ce se intampla, am fost nevoita sa merg cu ea in dormitorul meu pentru ca sa o linistesc.
David si Luis au ramas sa priveasca in continuare.Dupa aproximativ 5 minute au spus ca "Luminile" au coborat mai jos , au incetinit putin miscarea si pe urma au disparut.

Vedeti, Minunile exista si se intampla in jurul nostru.Pentru mine acesta este un semn ca Isus e mereu prezent asa cum ne-a promis in Crucile de Iubire!

 Iti multumim cu toate inimile noastre Doamne, Dumnezeul nostru!

Actul de Iubire

Isuse, Maria,
Va iubesc !

Mantuiti
sufletele preotilor,
mantuiti sufletele.

Va rugam cu umilinta
si ajutati-ne
sa putem repeta

acest
ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI

cu fiecare respiratie,
cu fiecare bataie a inimii.



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu tot ce doreste El!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...