Te caut din toata inima...

12 decembrie 2010

Iubirea si inca o data iubirea...

*O, Isuse al Meu, Adevar vesnic, nu ma tem de nimic , de nicio greutate, de nicio suferinta, nu mi-e teama decat  de un singur lucru, 
si anume de a Te ofensa.
Isuse al meu, as prefera mai bine sa nu exist decat sa Te supar.
Isuse, Tu stii ca iubirea mea nu cunoaste pe nimeni altul decat pe Tine, in Tine s-a inecat sufletul meu.

*Dumnezeu da  harurile Sale in doua moduri:prin inspiratie si prin iluminare.Daca ne rugam ca sa obtinem harul,Dumnezeu ni-l va da, dar sa avem grija sa-l acceptam;dar pentru a-l accepta trebuie abnegatie.
Iubirea nu consta nici in cuvinte, nici in sentimente, ci in fapte.
Este un act de vointa, este un dar, adica o daruire; minte ,vointa, inima- trebuie sa exercitam aceste trei facultati in rugaciune.
Eu voi invia in Isus, dar mai intai trebuie sa traiesc in El.
Daca nu ma despart de Cruce , evanghelia mi se va revela.
Isus imi acopera toate defectele- prin harul Sau actioneaza neincetat.
Sfanta Treime imi acorda viata Sa din abundenta prin Darul Duhului Sfant.Cele Trei Persoane Dumnezeiesti salasluiesc in mine.
Cand Dumnezeu iubeste, o face din toata Fiinta Sa, 
din toata puterea Fiintei Sale.
Daca Dumnezeu m-a iubit atat de mult, ce trebuie sa fac eu , mireasa Lui ?

*Nu inteleg cum cineva poate sa nu aiba incredere in Acela care poate Totul; cu El totul, fara EL - nimic.
El, Domnul, nu va permite, nici nu va admite rusinarea acelora care si-au pus toata increderea lor in El.

*Am inteles ca orice tendinta spre desavarsire si toata sfintenia constau in a indeplini vointa lui Dumnezeu.Perfecta indeplinire a vointei lui Dumnezeu este maturitatea in sfintenie, aici nu incape indoiala.Sa primim lumina lui Dumnezeu, sa stim ce vrea Dumnezeu de la noi si sa nu facem, este o mare ofensa adusa majestatii lui Dumnezeu.Un astfel de suflet merita ca Dumnezeu sa-l paraseasca de tot; el seamana cu Lucifer, care avea o mare Lumina, dar nu facea vointa lui Dumnezeu.
O neobisnuita pace mi-a patruns in suflet cand am constatat ca, in ciuda unor mari greutati,am ramas mereu fidela 
fata de ceea ce am cunoscut din vointa lui Dumnezeu.
O, Isuse , da-mi harul sa transform in fapte ceea ce am cunoscut din vointa Ta.

*Dupa Sfanta Impartasanie,am auzit aceste cuvinte:
Tu vezi ce esti prin tine insati, dar sa nu te sperii.Daca ti-as dezvalui toata mizeria care esti , ai muri de frica.Sa stii totusi ce esti.Totusi pentru ca esti o mizerie asa de mare ti-am dezvaluit oceanul milostivirii Mele.Eu caut si doresc suflete ca al tau , dar sunt putine; marea ta incredere in Mine Ma forteaza sa-ti acord incontinuu haruri.
Tu ai drepturi mari si de nepatruns asupra inimii Mele, caci esti o fiica plina de incredere.N-ai suporta imensitatea iubirii pe care o am Eu pentru tine,daca, aici pe pamant,, ti-as dezvalui-o in toata plinatatea sa; adesea, Eu ridic pentru tine un coltisor al valului, dar sa stii ca acesta este un har exceptional din partea Mea.
Iubirea Mea si Milostivirea Mea nu au hotare.

*Astazi , am auzit aceste cuvinte:
"Sa stii, copila Mea, ca datorita tie, Eu acord haruri tuturor acelora care sunt in jur, dar tu trebuie sa-mi multumesti pentru ei, caci ei nu-mi multumesc pentru binefacerile pe care le acord lor; datorita recunostintei tale, Eu voi continua sa-i binecuvantez."

*O, vointa a lui Dumnezeu, fii iubirea mea.
O , Isuse al meu, ma duc azi in pustiu ca sa nu vorbesc decat cu Tine, Maestrul meu si Domnul meu.Pamantul sa taca, numai Tu , Isuse sa-mi vorbesti, tu stii ca nu inteleg alt glas decat al Tau - bunule Pastor.Acest pustiu este in lacasul inimii mele, unde nici o creatura nu are acces.Tu singur esti Rege acolo.

* Cand am intrat in capela pentru 5 minute de adoratie L-am intrebat pe Domnul Isus cum trebuia sa fac aceste exercitii spirituale.Atunci am auzit aceasta voce in sufletul meu: 
Doresc sa te transformi in intregime in iubire si sa arzi de inflacarare ca o jertfa curata de iubire...

*Iubirea, iubirea si inca o data iubirea fata de Dumnezeu, nu exista nimic care sa-i fie superior, nici in cer, nici pe pamant.Cea mai mare maretie este  - a-L iubi pe Dumnezeu, adevarata intelepciune este - a-L iubi pe Dumnezeu.Tot ce este mare si frumos - in Dumnezeu este; in afara lui dumnezeu nu este nici frumusete nici maretie.O, intelepti ai acestei lumi si cugetatori - recunoasteti ca adevarata maretie consta in iubirea fata de Dumnezeu.
Oh, cat sunt de uimita ca anumite persoane se insala pe ele insele cand spun : nu exista vesnicie.

*In aceasta seara, Isus mi-a spus: 
Fiica Mea, nu duci lipsa de nimic?
-Am raspuns: O, iubirea mea,cand Te am , am totul.
Si Domnul a raspuns:
Daca sufletele Mi s-ar incredinta cu totul, as lua asupra Mea sfintirea lor si le-as coplesi cu haruri inca si mai mari.Sufletele sunt cele care fac sa-mi esueze eforturile, dar nu Ma descurajez; de fiecare data cand ele se intorc la Mine, Ma grabesc sa le ajut, adapostindu-le cu milostivirea, si le dau primul loc in Inima Mea plina de mila.

*Astazi, in timpul orei sfinte, m-am rugat Domnului Isus sa binevoiasca sa ma instruiasca asupra vietii interioare.Isus mi-a raspuns:

Fiica mea, respecta fidel cuvintele pe care ti le spun: nu da prea mare importanta niciunui lucru exterior, chiar daca el ti s-ar parea foarte scump.Leapada-te de tine insati, si ramai fara incetare cu Mine.Marturisesste-mi totul, nu face nimic dupa placul tau si vei trai intotdeauna intr-o mare libertate de spirit, nicio intamplare si niciun eveniment nu vor fi in stare sa te tulbure.Nu da atentie cuvintelor omenesti, lasa pe fiecare sa te judece dupa placul lui.Nu te explica , nu-ti vor face niciun rau.Cedeaza totul de prima oara, chiar daca ar fi lucrurile cele mai necesare nu cere nimic inainte de a Ma fi consultat.
Permite sa ti se ia chiar si ce-ti revine de drept - consideratia, bunul renume; duhul tau sa fie deasupra tuturor acestora.
Si astfel, libera de toate, odihneste-te langa inima Mea, nu ingadui ca ceva sa-ti tulbure linistea.Eleva Mea, mediteaza la cuvintele pe care Ti le-am spus.

*Cu increderea si simplitatea unui copilas, ma incredintez,astazi, tie, Isuse, Maestrul Meu; iti las deplina libertate sa conduci sufletul meu.Condu-ma pe drumurile pe care le vrei Tu,eu nu voi cauta sa patrund ratiunile Tale.
Increzatoare, Te voi urma.
Inima Ta milostiva poate totul.

*Si atunci duhul meu s-a cufundat in Domnul si am spus:
"Fa din mine ce-ti place Doamne.
Ma incredintez vointei Tale.Sfanta Ta vointa este de acum hrana mea.
Voi fi fidela cererilor Tale, cu ajutorul harului tau.
Fa din mine ce-ti place.
Te implor, Doamne, fii cu mine in fiecare clipa a vietii mele."

sursa: "Mic Jurnal.Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu" de Sfanta Faustina
mai multe puteti citi : aici ,aici si aici


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care va vor transforma in iubiti copii ai Vointei Divine!

2 comentarii:

Ingerul tau spunea...

Oamenii nu vad, nu inteleg si nu simt ca aceste cuvinte ale lui Iisus sunt la fel de pretioase ca si cele din Evanghelii.
Oriunde ar vorbi Iisus, oricand si prin oricine El spune astfel de cuvinte nemuritoare si pline de aur sfant si de Adevar.
Cat de frumos ca Iisus sa-ti spuna elev! Si cat de divin sa-i poti spune Maestru!
Suntem atat de binecuvantati si atat de iubiti! Iisus deschide oriunde i se ofera prilejul si posibilitatea oaze de lumina precum este si aceasta sfanta.
Daca sfanta era o mizerie noi trebuie ca suntem o oroare... Tocmai de asta trebuie sa fim cat putem de recunoscatori si sa-l iubim pe Dumnezeu si sa-l ascultam.

mmary spunea...

Ingerul Tau, sunt de acord cu tine.In aceste zile traiesc din plin aceste cuvinte:

"Suntem atat de binecuvantati si atat de iubiti! "

E atat de bun Dumnezeu, atat de BUN!
Laudat si Iubit sa fii in veci Doamne, Dumnezeul meu!

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu cel mai pretios DAR, cu EL Insusi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...