Te caut din toata inima...

11 aprilie 2010

Azi este "Sarbatoarea Indurarii Divine"


Devoţiunea constituie ocazia practică de îndeplinire a mesajului Îndurării Divine, pe care Sfânta Faustina l-a transmis lumii. În această devoţiune sunt cuprinse cererile pe care ni le-a adresat Isus: să cunoaştem Îndurarea Divină, să avem încredere în ea, să primim harul ei şi să-l venerăm, să vorbim despre Îndurarea Divină, să dăm de pomană aproapelui, să implorăm Îndurarea Divină pentru lume, pentru noi şi pentru alţii.
Devoţiunea constă în:



a) a mulţumi Îndurării Divine, în faţa imaginii lui Isus Îndurător (reprodusă pe copertă);


b) a recita rozarul şi novena Îndurării Divine din Vinerea Mare până la Sărbătoarea Îndurării Divine;


c) a adora Îndurarea Divină cu ocazia sărbătorii care are loc în prima duminică după Paşti, denumită Duminica Albă (Duminica Tomei); este sărbătoare liturgică


d) rugăciune (facultativă) zilnică la ora 15:00: „O, Inimă Preamilostivă a lui Isus! În amintirea patimilor şi morţii Tale la acesta oră, şi meditând abandonul agoniei Tale, mă unesc cu Tine şi îţi ofer viaţa mea, cerându-Ţi iertare pentru păcatele mele şi pentru cele ale lumii întregi. Amin.”
„Pictează o imagine a Mea, aşa cum Mă vezi şi scrie sub ea: «Isuse, am încredere în Tine». Doresc ca această imagine să fie venerată mai întâi în capela voastră şi apoi în lumea întreagă. Acelora care vor cinsti această imagine le făgăduiesc că nu vor pieri. Eu le promit izbânda asupra duşmanilor în viaţa aceasta şi mai ales în ceasul morţii. Eu Însumi îi voi apăra ca pe propria Mea onoare.”

„În prima duminică după Paşti, ziua dedicată sărbătorii Mele, preoţii să vorbească sufletelor despre infinita Mea Îndurare şi Imaginea Mea să fie expusă solemn în biserici pentru a fi venerata de credincioşi”.

„Fiica mea, în nesfârşita Mea Iubire şi Îndurare, îţi promit că oricine va celebra în mod solemn sărbătoarea Iubirii Mele îndurătoare, cu o adevărată intenţie de iubire, acela va fi primit în Inima Mea cu o deosebită duioşie. Promit să-i dezvălui secretele Mele, îi voi vorbi în inimă şi-l voi considera confidentul şi prietenul Meu.”

„Sufletul care se va mărturisi şi se va cumineca, va primi o totală iertare a păcatelor: în această zi vor fi deschise toate porţile prin care harurile Mele vor curge spre umanitate. Nimeni să nu aibă teamă de Mine, chiar dacă păcatele lui sunt multe. Fiecare suflet va contempla în veşnicie nemărginirea dragostei şi Îndurării Mele”.

„La ora trei imploră-Mi Îndurarea, în special pentru păcătoşi”

„De fiecare dată când auzi ceasul bătând ora trei, cufundă-te în Îndurarea Mea, venereaz-o şi preamăreşte-o”.


„Vorbeşte lumii despre Îndurarea Mea. Lumea întreagă să înveţe să cunoască nepătrunsa Mea Îndurare. Acesta este un avertisment pentru ultimele timpuri”.


„Omenirea nu va găsi pacea atât timp cât nu se va întoarce la izvorul Îndurării Mele”.

Rozarul Divinei Îndurări

Se recită:

 - Crezul 
- Tatăl nostru 
- Bucură-te Marie 
-  Mărire Tatălui

După care pe boabele mari, în loc de „Tatăl nostru”" se recită  o singură dată:


„Veşnice Părinte, Îţi ofer Trupul şi Sângele, Sufletul şi Divinitatea Preaiubitului Tău Fiu, Domnul nostru Isus Cristos, ca ispăşire pentru păcatele noastre şi ale lumii întregi”.


Pe boabele mici, în loc de „Bucură-te Marie” se recită de 10 ori:


„Prin Patima Sa dureroasă, ai milă de noi şi de lumea întreagă”.

În încheiere se spune de 3 ori:


„Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte fără de moarte, ai milă de noi”.

sursa: aici 


Dumnezeu sa reverse asupra voastra toata iubirea , pacea si INDURAREA Sa!

3 comentarii:

Geanina Lisandru spunea...

Mulţumiri pentru această lecţie.

Aşa cum spunea şi Victor Hugo "Adevăratul nume al devotamentului este dezinteresarea."

Sănătate maximă şi zile pline de iubire, draga mea dragă!

mmary spunea...

Draga Geanina,iti multumesc frumos si iti doresc o zi plina de haruri, bucurii si binecuvantari...

Anonim spunea...

Aceasta rugaciune pentru crestini este ce-l mai mare dar primit de la nasterea lui Isus, e gratis si ajutorul primit la fel ,toti fii au nevoie de ajutorul divin si totusi ce pacat ca este difuzata asa de putin ,oricum efectul acestei rugaciuni este impresionanta asa cum doar dumnezeu stie sa o faca.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...