Te caut din toata inima...

07 noiembrie 2010

Azi...acum...sa :


Îmi amintesc că, în timp ce sunt aşezat aici şi acum,
Dumnezeu mă priveşte cu iubire şi mă ţine în viaţă. Zăbovesc câteva clipe, cugetând asupra acestui lucru.

Cer harul de a fi eliberat de grijile mele şi de a fi deschis la ceea ce Dumnezeu vrea de la mine, 
pentru a mă lăsa călăuzit şi plăsmuit de Creatorul meu plin de iubire.

În prezenţa Creatorului meu preaiubit, mă opresc cu sinceritate 
asupra ce am trăit şi simţit în ziua care a trecut, cu suişurile şi coborâşurile ei. 
Pot vedea unde anume Dumnezeu s-a făcut prezent în viaţa mea?

Dumnezeu i se adresează fiecăruia în parte. 
Trebuie numai să ascult ceea ce doreşte să-mi spună. 
Citesc mai întâi textul de câteva ori, iar după aceea ascult.

Luca 
cap.8

41. Si iata ca a venit un om, numit Iair, care era fruntas al sinagogii. El s-a aruncat la picioarele lui Isus si L-a rugat sa vina pana la el acasa;
42. pentru ca avea o singura copila, de vreo doisprezece ani, care tragea sa moara. Pe drum, Isus era imbulzit de noroade.
43. Si era o femeie care de doisprezece ani avea o scurgere de sange; ea isi cheltuise toata averea cu doctorii, fara s-o fi putut vindeca vreunul.
44. Ea s-a apropiat pe dinapoi si s-a atins de poala hainei lui Isus. Indata, scurgerea de sange s-a oprit.
45. Si Isus a zis: "Cine s-a atins de Mine?" Fiindca toti tagaduiau, Petru si cei ce erau cu El au zis: "Invatatorule, noroadele Te impresoara si Te imbulzesc, si mai intrebi: "Cine s-a atins de Mine"?
46. Dar Isus a raspuns: "S-a atins cineva de Mine, caci am simtit ca a iesit din Mine o putere."
47. Femeia, cand s-a vazut data de gol, a venit tremurand, s-a aruncat jos inaintea Lui si a spus in fata intregului norod din ce pricina se atinsese de El si cum fusese vindecata numaidecat.
48. Isus i-a zis: "Indrazneste, fiica; credinta ta te-a mantuit, du-te in pace."
49. Pe cand vorbea El inca, vine unul din casa fruntasului sinagogii si-i spune: "Fiica ta a murit, nu mai supara pe Invatatorul."
50. Dar Isus, cand a auzit lucrul acesta, a zis fruntasului sinagogii: "Nu te teme; crede numai, si va fi tamaduita."
51. Cand a ajuns la casa fruntasului, n-a lasat pe niciunul sa intre impreuna cu El, decat pe Petru, pe Iacov, pe Ioan, pe tatal si mama fetei.
52. Toti plangeau si o boceau. Atunci Isus a zis: "Nu plangeti; fetita n-a murit, ci doarme."
53. Ei isi bateau joc de El, caci stiau ca murise.
54. Dar El, dupa ce i-a scos pe toti afara, a apucat-o de mana si a strigat cu glas tare: "Fetito, scoala-te!"
55. Si duhul ei s-a intors in ea, iar fata s-a sculat numaidecat. Isus a poruncit sa-i dea sa manance.
56. Parintii ei au ramas uimiti. Isus le-a poruncit sa nu spuna nimanui cele intamplate. 

Ce vrei să-mi spui, Doamne?

Am observat felul meu de a reacţiona în timp ce mă rugam cu Cuvântul lui Dumnezeu? M-am simţit neliniştit, mângâiat, abătut, întărit? Să-l imaginez pe Isus stând alături de mine... Îi spun ce am simţit, aşa ca de la prieten la prieten.

Slavă Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, precum era la început, acum şi pururea şi în vecii vecilor.

Amin

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea , Pacea si Indurarea Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...