Te caut din toata inima...

25 aprilie 2009

Imbratisari launtrice...


Este foarte folositor sa traiesti momente intense,cand prezenta mea devine mai perceptibila sufletului tau.Mai intai,sa-mi ceri cu mai multa tarie sa te lepezi de tot ceea ce te impiedica sa-mi asculti Cuvantul,sa-l intelegi,sa-l asimilezi,sa-l pui in practica.Cu adevarat Eu sunt in tine cel ce-ti vorbeste.Dar nu ma poti auzi decat daca ma asculti.Nu ma poti asculta decat daca iubirea iti este cu adevarat purificata de orice inchidere in sine si ia chipul iubirii ce se daruie in comuniune cu iubirea mea.Apoi sa-mi inchini cu credinta momente intense in launtrul tau,unde Eu sunt si traiesc,prezenta mereu actuala,activa,necontenit iubitoare.In sfarsit,sa-mi zambesti mai mult.Stii ca imi e pe plac cel ce daruie si se daruie cu zambetul pe buze.Zambeste-mi.Zambeste tuturor.Zambeste la tot.Surasul cuprinde cu mult mai mult decat crezi delicatetea expresiva a iubirii adevarate,intemeiata pe daruirea de sine,si cu cat te daruiesti mai mult,cu atat,la randul meu,ma daruiesc tie...Nu degeaba am spus:"Vreau sa se simta Viata mea palpitand in tine.Vreau sa se simta iubirea mea arzand in inima ta."Si mai adaug in dimineata aceast:"Vreau sa se simta lumina mea stralucind in sufletul tau."Dar aceasta presupune ca eul tau sa se estompeze tot mai mult...(Gaston Courtois in "Cand Domnul vorbeste inimii"

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...