Te caut din toata inima...

13 martie 2015

O, Isuse,fie ca in noi sa se aprinda Lumina Ta!


"Roagă-te mai întâi să te curățești de patimi; al doilea, să te izbăvești de neștiință și de uitare; al treilea, de toată ispita și părăsirea. Cere în rugăciune numai dreptatea și împărăția, adică virtutea și cunoștința și toate celelalte se vor adăuga ție."
Evagrie Ponticul

 
" Duhul Sfânt, patimind împreuna cu noi de slabiciunea noastra, ne cerceteaza si când suntem necurati. Si daca afla numai ca mintea noastra i se roaga cu dragoste de adevar, se salasluieste în ea si alunga toata ceata de gânduri si de întelesuri care o împrejmuiesc, îndemnând-o spre dragostea rugaciunii duhovnicesti. "
Evagrie Ponticul

 " Imi place atat de mult sa ma gandesc ca am parasit totul pentru El. Este atat de placut sa daruiesti,atunci cand iubesti, iar eu il iubesc atat de mult , acest Dumnezeu care este gelos sa ma aiba doar pentru El. Simt atata iubire in sufletul meu, e ca un Ocean in care ma arunc, ma pierd: este viziunea mea pe pamant, in asteptarea vederii fata in fata, in lumina. El este in mine, eu sunt in El, trebuie doar sa-L iubesc, sa ma las iubita si asta, tot timpul , mai presus de orice; sa te trezesti in Iubire, sa umbli in Iubire , sa adormi in Iubire, cu sufletul in Sufletul Lui, cu inima in Inima Lui, cu ochii in ochii Lui, pentru ca El sa ma faca pura, pentru ca El sa ma elibereze din suferinta mea."
Sf. Elisabeta a Sfintei Treimi


 " Durerile considerate in sine,sunt ingrozitoare; dar considerate ca venite din voia lui Dumnezeu, sunt iubire si placere. Nu te poti ruga? Ce rugaciune mai frumoasa vrei, decat sa privesti din cand in cand Sfanta Rastignire si sa-i oferi durerile ce le suferi, unind acel putin ce suferi tu, cu nemarginitele dureri, ce le-a suferit Isus Cristos pe cruce? "
Sf. Francisc de Sales


" Cel ce iubeste, crede tot ce spune cel iubit; si de aceea, cu cat e mai mare iubirea unui suflet fata de Isus Cristos, cu atat e mai tare si vie credinta lui...
Credinta este temelia iubirii, pe care se reazama; iar iubirea e virtutea care desavarseste credinta. "
Alfons M. de Luguori
" Caci dragostea Domnului este asemenea unui fluviu ce izvoraste din adancurile substantei divine si curge vesnic prin creatia Sa, umpland de viata, bunatate si forta toate cele ce exista.
Toate lucrurile,cu exceptia pacatelor noastre,sunt purtate si ajung la noi in apele acestui curent pur, caruia nu i se poate rezista.Daca il acceptam in pace, supusi apasarii apelor prin credinta curata si neinterogativa, intr-o iubire perfecta, desprinsa de orice rezistenta, voia lui Dumnezeu patrunde in profunzimile libertatii noastre si ne poarta toate actele, dorintele si viata insasi cu mareea voiosiei Lui.
Adevarata pace va fi gasita numai de aceia care au invatat sa se tina de val si sa inoate in acest fluviu atotputernic.Pentru ei viata va deveni simpla si usoara.Fiecare clipa va fi bogata in bucurii.Toate evenimentele vor capata sens, daca nu in detaliile lor, cel putin in relatia cu marele intreg al existentei."
Thomas Merton


" Daruieste-mi-te, Dumnezeule, regaseste-ti locul in mine!
Iata, te iubesc, dar daca iubirea mea este prea mica, da-mi puterea sa te iubesc mai mult.Nu pot sa masor iubirea mea ca sa aflu cat imi lipseste spre a-mi fi de ajuns pentru ca viata mea sa alerge catre imbratisarile Tale si sa nu se mai desprinda de Tine, pana se va adaposti in tainica locuinta a infatisarii Tale.Tot ceea ce stiu este ca,pentru mine, totul nu inseamna decat rau daca Tu nu esti prezent nu doar in mine insumi,ci si in afara mea, si ca orice bogatie, daca nu este Dumnezeul meu, inseamna de fapt saracie."
Sfantul Augustin


 " ... Care dintre voi nu are vreun alt cult sau mai multe culte tainice? Unul il are pe acela al frumusetii si elegantei, altul al mandriei pentru cunoasterea sa.Altul tamaiaza nadejdea de a deveni mare, omeneste vorbind. Unul iarasi adora femeia, altul banul. Unul se inchina inaintea cunoasterii sale... si asa mai departe. Cu adevarat va spun ca nu exista om care sa nu fie molipsit de idolatrie.Cum sa-i dispretuim atunci pe cei care din nefericire sunt pagani, cata vreme, cu toate ca noi suntem cu Dumnezeul adevarat, ramanem pagani in libera vointa?
- Dar oameni suntem , Invatatorule,exclama multi dintre ei.
- Drept este. Dar atunci... aveti iubire fata de toti, pentru ca Eu am venit pentru toti si voi nu sunteti mai mult decat Mine."
sursa: Maria Valtorta " Evanghelia asa cum mi-a fost revelata "



 
" Sa te binecuvanteze Domnul din Sion, sa vezi fericirea Ierusalimului, in toate zilele vietii tale,
Domnul sa te binecuvanteze din Sion, El, care a facut cerurile si pamantul!"
Psalmii 128:5, 134:3

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...