Te caut din toata inima...

16 martie 2015

Isuse,unica iubire a sufletului meu - rugaciune


"Isuse, speranta mea,iubirea mea si unica iubire a sufletului meu,eu nu sunt vrednic de mangaierile si de iubirea Ta; tine-le pentru sufletele nevinovate,care te-au iubit totdeauna; eu,pacatos fiind nu le merit, nici nu ti le cer ; un singur lucru iti cer: fa-ma sa te iubesc ; fa sa fac voia Ta in toata viata mea, si-apoi fa cu mine cum iti place...
 Vad ca deja aceasta bunavointa a mea este darul gratiei Tale; dar Doamne! implineste-o si ajuta-mi neincetat pana la moarte; nu ma lasa singur, da-mi taria de-a invinge ispitele si de-a ma invinge si pe mine si fa, ca neincetat sa ma recomand Tie. 
Eu vreau sa fiu cu totul al Tau, Tie-ti dau trupul meu, sufletul meu, vointa mea, libertatea mea,nu vreau sa traiesc mai mult mie, ci numai Tie, Creatorului si Rascumparatorului meu; Tie, iubirea mea, totul meu. Dumnezeul meu si totul meu! 
Eu vreau sa ma fac sfant si sper ca-mi vei implini aceasta dorinta. Da-mi suferinte cate vrei, lipseste-ma de toate ; voi fi fericit, daca nu ma vei lipsi de harul tau si de iubirea ta.
Ah,speranta pacatosilor , Maria, Tu esti atat de puternica la Dumnezeu , in Tine ma incred si in mijlocirea Ta; Te rog, pentru iubirea ce o ai fata de Isus Cristos, ajuta-mi si fa-ma sfant. Amin. "
Alfons M. de Luguori



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu nesfarsitele comori ale milostivirii Sale!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...