Te caut din toata inima...

17 decembrie 2014

De dragul Tau


De dragul Tau am semanat tacere
In sufletu-mi avid de cald si dor,
Am dezradacinat dorinte rele
Ce ma intunecau cu focul lor.


De dragul Tau am frant emotii tandre
Ce rataceau al spiritului drum,
Printre tenebre cu gust de cadavre
Teribile fantasme, irespirabil fum.


De dragul Tau renunt la al meu Sine
Sfidand iluzii-nfierbantate ce ma vor,
Si distrugand imagini cristaline
Ma contopesc cu-al inimii fior.



De dragul Tau fii , Doamne, TOTU-n mine.

mmary  


4 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru familia Mester: un Craciun fericit si binecuvantat de Dumnezeul lui Abraham, Isac si Iacob ! Amin !

mmary spunea...

Anonim, ... ,cu mult drag pentru tine si familia ta:

"Domnul sa te binecuvanteze si sa te pazeasca!
Domnul sa faca sa lumineze fata Lui peste tine si sa Se indure de tine!
Domnul sa-Si inalte fata peste tine si sa-ti dea pacea! "
Numeri 6,24-26

Craciun binecuvantat ,plin de pace, intru sfanta fericire !

maria spunea...

Sarbatori cu bucurie in continuare mmary, toate cele de folos sa iti umple viata si tu sa o umpli altora cu cele primite!
Doamne ajuta, mult, mult bine folositor sufletului!

mmary spunea...

Iti multumesc mult , draga Maria.Domnul sa te auda si sa te asculte.

Iti doresc si eu sarbatori binecuvantate in care sa fii binecuvantata cu toate harurile si darurile Spiritului Sfant , zile pe care sa le petreci in Prezenta Domnului si Dumnezeului nostru!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...