Te caut din toata inima...

05 noiembrie 2013

Despre Liturghia Euharistica ne vorbeste pr. Gabriel Marian Marincaş


Dragii mei , sfantul Augustin spunea: "Acela care cunoaste Adevarul cunoaste si Lumina, si acela care cunoaste Lumina cunoaste Vesnicia.Ea este lumina pe care o cunoaste Iubirea."
 

Eu va invit , din toata inima , sa vizionati aceasta formidabila prezentare despre Liturghia Euharistica in care pr. Gabriel Marian Marincaş ne vorbeste despre " Nucleul de foc al intregii vieti sacramentale a Bisericii " tocmai pentru a descoperi Adevarul , pentru a trai in Lumina , pentru a deveni Iubire.

Cu siguranta veti intelege , veti simti si veti trai in mod diferit Sfanta Liturghie dupa ce veti privi acest clip si in nici un caz nu va veti mai plictisi in timpul celebrarii Ei . :)



 "Experienta Euharistica este o experienta de contact.Din punctul acesta de vedere Taina nu se vorbeste si nici nu se asculta...
Cuvantul este textul evenimentului.In Liturghia Cuvantului noi vorbim despre eveniment si-l ascultam: evenimentul Isus, cu t
ot ce este El.
In Taina il experimentam concret , 
este chiar prezenta Lui concreta in Trup si Sange.
Cuvantul ce face? Lamureste , scoate la iveala Taina ,iar Taina vitalizeaza si da forta cuvantului." pr.Gabriel Marian Marincaş




 "In ceea ce ma priveste, binele inseamna sa ma alipesc lui Dumnezeu , deoarece daca nu voi ramane intr-insul, nu voi putea ramane nici in mine insumi.Dar el, dainuind in sine insusi le innoieste pe toate, si tu esti Domnul meu, caci nu ai nevoie de bunurile mele" spunea sfantul Augustin.
In stilul sau clar , bine documentat si atat de inspirat , pr. Gabriel Marian Marincaş ne descopera cu limpezime acest "nucleu de foc al intregii vieti sacramentale a Bisericii" in care nu doar ne "alipim" de Cristos" ci suntem absorbiti de El.



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu infinita Sa iubire!

3 comentarii:

Anonim spunea...

RETINE : "Isuse, Tu eşti acesta? Am eu cu adevărat nevoie de ajutorul Tău?"


Când vă lipseşte umilinţa, atunci mândria vă va invada sufletul şi veţi păcătui împotriva Mea

joi, 31 octombrie 2013, 23:30

Mult iubita Mea fiică, foarte mulţi nu vor asculta Vocea Mea pentru că ei nu ştiu Cine sunt Eu. Mulţi pretind că Mă cunosc, dar ei sunt convinşi, numai prin propria interpretare omenească defectuoasă, că înţeleg Cine sunt Eu şi ce Am făcut pentru a-i salva din abisul care îi aşteaptă pe toţi copiii lui Dumnezeu care nu îmi cer Mie să îi iert.

Libera voinţă este un Dar de la Tatăl Meu. Libera voinţă poate însă afecta încercarea omului de a găsi Iubirea lui Dumnezeu. Cu toate acestea, Tatăl Meu i-a dăruit omului acest dar. Iată cât este El de mărinimos. Iată cât de mult îi iubeşte El pe copiii Săi. Acesta este darul care le-a dat libertatea de a cutreiera pământul, de a savura fructele lui şi de a se bucura de frumuseţea lui. Însă omul, ispitit de satana, a abuzat de încrederea Tatălui Meu. Atunci omul a devenit rob al satanei şi a plăsmuit cu acesta un pact prin care păcatul să continue să îi separe pe toţi copiii lui Dumnezeu de El.

Darul morţii Mele pe Cruce a avut menirea de a rupe această legatură nefirească dintre om şi satana. Astfel, datorită iertării păcatului Eu i-am dat posibilitatea omului să îşi caute mântuirea - iertare care s-a obţinut prin Moartea Mea pe Cruce. Aceasta înseamnă că omul este capabil să scape de strânsoarea satanei, însă numai cei care Mă urmează pe Mine cu supunere smerită pot obţine cu adevărat această salvare. Dacă nu sunteţi capabili ca prin reconciliere să Îmi declaraţi în mod deschis Mie, Isus Cristos, slăbiciunile voastre, păcatele voastre şi ura voastră unul faţă de celălalt, atunci nu puteţi rămâne puri. Fără puritatea sufletului, nu sunteţi capabili să deveniţi umili în Ochii Mei. Când vă lipseşte umilinţa, atunci mândria vă va invada sufletul şi veţi păcătui împotriva Mea. Când păcătuiţi împotriva Mea, o faceţi în mai multe moduri.

Mai întâi vă hrăniţi poftele, lăcomia şi mândria. Apoi vă purtaţi ca şi cum aţi fi atoateştiutori, ca şi cum aţi fi mai deştepţi şi mai buni decât ceilalţi. Apoi începeţi să îi judecaţi pe alţii. Apoi înaintaţi în urmatoarea etapă, în care vă bateţi joc de cei care sunt cu adevărat în uniune cu Mine, şi declaraţi că ei nu sunt perfecţi. După aceea, îi veţi calomnia pe toţi cei care Îmi rămân fideli Mie cu adevărat. Cu toate acestea, vă veţi convinge pe voi înşivă că sunteţi plini de Duhul Sfânt, care vă inspiră. Nu Duhul Sfânt vă va inspira. ci spiritul răului va fi de fapt cel care vă va invada sufletul în timp ce voi veţi crede că sunteţi îndrumaţi din Cer.

Când spuneţi că Mă reprezentaţi pe Mine şi că sunteţi mai bine plasaţi pentru a intra în Împărăţia Mea, şi apoi spuneţi minciuni despre Mine, aveţi nevoie de rugăciunile altora. În acest stadiu, voi sunteţi la jumătatea drumului spre iad, şi veţi fi pierduţi fără Intervenţia Mea.

Luaţi acest Mesaj. Lipiţi-l de inima voastră şi întrebaţi: "Isuse, Tu eşti acesta? Am eu cu adevărat nevoie de ajutorul Tău?" iar Eu vă voi da răspunsul.

Al vostru Isus

mmary spunea...

Anonim,

" Lucrurile profunde sunt chiar şi pentru cei neînvăţaţi "
Vreau să adresez capitolul acesta acelora dintre voi, care poate nu ştiţi să citiţi. Pentru că
nu ştiţi să citiţi credeţi poate că sunteţi dezavantajaţi faţă de cei mai mulţi creştini. Poate vă
simţiţi nepregătiţi pentru a cunoaşte în profunzime pe Domnul vostru. Dar, de fapt, sunteţi
foarte binecuvântaţi. Binecuvântarea constă în faptul că pentru voi rugăciunea poate deveni
ceea ce citiţi!

Nu ştiţi că cea mai mare carte este Isus Christos Însuşi? El este Cartea, care a fost scrisă pe dinăuntru şi pe dinafară. El vă va învăţa toate lucrurile. Citiţi-L!
Primul lucru pe care trebuie să-l înveţi, prietenul meu drag, este că „Impărăţia lui Dumnezeu
este în voi” (Luca 17:21).


Nu căuta niciodată împărăţia lui Dumnezeu în altă parte, ci numai acolo, în lăuntru.


Când ţi-ai dat seama că Impărăţia lui Dumnezeu este în tine, vino la Domnul, doar atât.
Atunci când vii, vino cu o dragoste profundă; vino cu grijă; vino cu dorinţa serioasă de a te
închina. Şi când vii la El, recunoaşte smerit că El este totul. Mărturiseşte-I că tu nu eşti nimic.
Închide-ţi ochii faţă de tot ce te înconjoară; începe să-ţi deschizi ochii lăuntrici ai sufletului,
îndreptându-i spre duhul tău. Cu un cuvânt, acordă toată atenţia lăuntrului tău.
Trebuie doar să crezi că Dumnezeu locuieşte în tine. Credinţa aceasta, şi numai ea, te va
conduce în prezenţa Lui sfântă. Nu lăsa ca mintea să-ţi hoinărească, ci ţine-o cât mai supusă.
Când eşti în prezenţa Domnului, stai liniştit înaintea Lui.
Şi acum, fiind în prezenţa Lui, repetă rugăciunea Domnului. Începe cu cuvântul „Tată”. Şi
când o faci, lasă ca înţelesul deplin al acestui cuvânt să-ţi atingă inima. Crede că Dumnezeu,
care locuieşte în tine, vrea cu adevărat să fie Tatăl tău. Revarsă-ţi inima înaintea Lui aşa cum
un copilaş îşi revarsă inima înaintea tatălui său. Nu te îndoi niciodată de dorinţa Lui de a te
asculta. Cheamă Numele Lui şi stai un timp liniştit înaintea Lui. Stai acolo, aşteptând ca să ţi
se descopere inima Sa.


Atunci când vii la El, vino ca un copilaş slab, unul, care a fost murdărit şi zgâriat foarte tare,
un copilaş, care a fost rănit de atâtea căderi. Vino la Domnul, care nu are nici o putere de la
sine; vino ca unul, care nu are nici o putere pentru a se curăţi singur. Prezintă-ţi starea jalnică
înaintea Tatălui, ca El s-o privească.


În timp ce stai acolo, înaintea Lui, spune din când în când ceva izvorât din dragostea pentru
El şi din durerea provocată de păcatele tale. Apoi aşteaptă. În timp ce aştepţi, vei ştii singur
când să continui. Când se întâmplă aceasta, continuă cu rugăciunea Domnului.
Când spui cuvintele „vie împărăţia Ta”, cheamă-L pe Domnul tău, Regele slavei, să
domnească în tine.
Dăruieşte-te lui Dumnezeu. Dăruieşte-te lui Dumnezeu ca El să poată face în inima ta ceea
ce tu nu ai reuşit să faci de atâta timp. Recunoaşte-I dreptul de a domni în tine.


În timpul acestei întâlniri cu Domnul, vei simţi în duhul tău că este timpul să stai în tăcere
înaintea Lui. Când simţi lucrul acesta, nu continua cu următorul cuvânt, atât timp cât ai acest
simţământ. Ştii ce, Domnul Însuşi este Acela, care te păstrează în linişte. După ce simţământul
acela de a fi la dispoziţia Sa a trecut, continuă cu următoarele cuvinte din rugăciunea Domnului.

„Facă-se voia Ta, precum în ceruri, aşa şi pe pământ”...

mmary spunea...

Când te rogi cu aceste cuvinte, umileşte-te înaintea Domnului, cerându-I să-Şi împlinească
toată voia în tine şi prin tine. Încredinţează-ţi inima în mâinile Lui. Dă-I Domnului dreptul de
a face în tine ceea ce-I place.

Ştii care este voia Domnului?

Voia Lui este ca copiii Lui să-L iubească. De aceea, când te rogi „Doamne, facă-se voia
Ta”, tu de fapt Îi ceri să te facă în măsură să-L iubeşti. Aşa că începe să-L iubeşti! Şi când o
faci imploră-L să-ţi dea dragostea Sa.
Tot ce ţi-am descris va trebui să decurgă într-o atmosferă foarte plăcută şi liniştită, pe
parcursul întregii rugăciuni.
Să luăm în considerare o altă posibilitate.
S-ar putea să fie o altă situaţie în care eşti cu Domnul şi vrei să laşi deoparte rugăciunea
Domnească. Vei vrea poate să vii înaintea Lui ca şi Păstor al tău.
Vino la El ca o oaie, care caută la păstorul ei adevărata hrană.
Când vii la El spune ceva de genul:
„Oh, Păstor iubitor, Tu Însuţi eşti hrana pe care o dai turmei Tale, şi Tu eşti pâinea mea
zilnică.”
Este bine să aduci toate nevoile tale înaintea Domnului. Însă, indiferent ce faci, fă crezând că
Îl găseşti pe Dumnezeu în tine.

Îmi dau seama că poate eşti unul din cei ce urmează un anumit obicei, un ritual, atunci când
se roagă. Nu ar trebui să te împovărezi cu ritualurile pe care le-ai învăţat. Nu este nevoie să
repeţi sau să memorezi rugăciuni. Repetă, însă rugăciunea Domnească aşa cum am spus eu
aici. Va aduce mult rod în viaţa ta.
Drag copil al lui Dumnezeu, nu au nici o valoare încercările de a ţi-L imagina pe Dumnezeu.
Nu încerca să-ţi imaginezi cum este Dumnezeu. Crede în schimb că este prezent. Nu încerca
niciodată să-ţi imaginezi ce va face Dumnezeu. Nu se poate ca Dumnezeu să fie mărginit de
concepţiile tale. Ce ar trebui să faci atunci? Caută să priveşti la Isus Christos, privind la El în
lăuntrul fiinţei tale, în duhul tău.
Să încheiem capitolul acesta luând în considerare o a treia modalitate în care poţi începe să
ai o atingere mai profundă de Domnul tău.
Poţi să vii la Domnul considerându-L Medicul tău. Adu-I bolile tale, ca să le vindece. Însă,
atunci când vii la El, nu veni tulburat. Şi când vii, fă pauze. Perioada aceasta de tăcere înaintea
Domnului va creşte treptat!
Mai mult, eforturile tale depuse în rugăciune vor scade mereu. În cele din urmă, va veni un moment în care El va avea controlul deplin, când tu te vei supune tot timpul lucrării lui Dumnezeu din tine.
După cum vezi, ceea ce a început ca ceva foarte simplu va creşte! Va creşte într-o relaţie
foarte reală şi vitală între tine şi Dumnezeul cel Viu.

Când ajungi să experimentezi cu adevărat prezenţa lui Dumnezeu, vei vedea că a început să-ţi
placă să stai în odihna tăcută şi plină de pace, care însoţeşte prezenţa Sa.

Este o bucurie minunata de a fi în prezenţa Sa.
Aceasta placere de a fi in prezenta Sa te va ajuta să treci la un nou nivel de rugăciune!"

sursa: Jeanne Guyon " Experimentand in profunzime pe Isus Christos !"
Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa implineasca in tine Sfanta Sa Vointa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...