Te caut din toata inima...

01 august 2013

Rugaciunea inimii mele

Isuse al meu, da-mi mie ambitia sa-Ti fiu spre placere si sa uit de toate creaturile, chiar si de mine.
Ce-mi foloseste sa fiu iubit de lumea intreaga, daca nu ma iubesti Tu , unica iubire a sufletului meu?!
Isuse al meu, Tu ai venit in aceasta lume, ca sa cuceresti inimile noastre; daca eu nu stiu sa-Ti dau inima mea, ia-o Tu , umple-o de iubirea Ta si nu permite , ca eu sa ma mai despart de Tine.
In trecut Ti-am intors spatele, dar acum, vazand raul ce l-am facut, ma caiesc din toata inima, si nu e rau, care sa ma chinuiasca mai mult, decat amintirea atator vatamari ce Ti le-am facut.
Ma mangaie faptul ca esti de o bunatate nemarginita,care nu tii sub demnitatea Ta sa iubesti pe un pacatos care Te iubeste.
Iubitul meu Rascumparator, dulce iubire a sufletului meu, in trecut Te-am dispretuit, dar acum Te iubesc mai mult decat pe mine.
Ma ofer pe mine Tie si toate lucrurile mele;nu doresc alta ,
decat sa Te iubesc si sa-Ti fac placere.
Aceasta e ambitia mea, primeste-o si-o sporeste si nimiceste in mine toate poftele bunurilor lumesti.
Tu esti peste masura vrednic de a fi iubit si peste masura m-ai obligat sa Te iubesc.Iata-ma, eu vreau sa fiu cu totul al Tau si vreau sa sufar toate cele cate Tu voiesti, care din iubire catre mine ai murit in suferinte pe Cruce.

Tu ma vrei sfant;Tu ma poti face sfant; Tie ma incred.

Si ma incred inca si in sprijinul Tau, ah, mare Maica a lui Dumnezeu , Maria !

*******

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele Haruri de care aveti mai mare nevoie!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...