Te caut din toata inima...

15 august 2013

Inaltarea la Cer a Sfintei Fecioare Maria in Revelatiile Sfintei Brigitta


Mama vorbeste: "Iti aduci aminte, fiica mea, ca acum cativa ani l-am scuzat pe Hieronimus pentru indoiala lui in ceea ce priveste ridicarea  mea la cer.Dar acum vreau sa-ti spun adevarul despre aceasta inaltare.

Dupa inaltarea Fiului meu la cer, am trait un timp indelungat in lume si aceasta a vrut-o Dumnezeu pentru ca multe suflete, dupa ce au vazut rabdarea mea si virtutile mele, sa se converteasca fata de Dumnezeu si sa-i intareasca pe apostolii lui Dumnezeu si pe alesii Lui.

Chiar si dispozitia naturala a trupului meu o cerea ca Eu sa traiesc mult timp, pentru ca cinstea mea sa creasca.Tot timpul pe care l-am trait dupa inaltarea Fiului meu, am vizitat acele locuri unde El a suferit si unde si-a facut minunile.
Patima Lui era atat de inradacinata in inima mea, incat orice faceam, ca mancam sau lucram, ea era atat de vie in amintirea mea.Si simturile mele erau atat de indepartate de lucrurile lumesti incat eram aprinsa de noi dorinte dupa cele ceresti si intre ele simteam durerea fara margini, gandindu-ma la patimile Fiului Meu.
Totusi imi stapaneam atat de bine durerea si bucuria, incat n-am aratat nimic din ceea ce apartinea lui Dumnezeu.Si viata mea printre oameni era cu minimum de hrana si nu luam in seama ceea ce oamenilor le creeaza bucurii.Dar faptul ca inaltarea mea nu a fost cunoscuta de multi si nu a fost vestita multora, aceasta a vrut-o Dumnezeu, care este fiul Meu, pentru ca inaltarea Lui sa prinda  mai intai radacina in inimile oamenilor; daca inimii omului i-a fost greu sa creada in inaltarea Lui, a Fiului Meu, Dumnezeul lor si Creatorul lor, atunci cu atat mai mult n-ar fi crezut ei in inaltarea mea, , daca le-ar fi fost vestita".

Mama vorbeste: " Cand intr-o zi , la cativa ani dupa inaltarea la cer a Fiului Meu, m-a cuprins un dor puternic de a veni acasa la Fiul Meu, am vazut un inger stralucitor, asa cum am mai vazut inainte, si acesta imi spuse:

" Fiul tau, care este Dumnezeul si Domnul nostru, m-a trimis ca sa-ti vestesc ca a sosit timpul cand trupeste vei veni la El, pentru ca sa-ti primesti coroana care ti  s-a pregatit".

Eu i-am raspuns:

"Sti ziua  si ora  cand ma voi desparti de aceasta lume? "

Ingerul raspunse: "Prietenii lui Dumnezeu vor veni si vor ingropa trupul tau".

Dupa ce a spus astea ingerul disparu si Eu m-am pregatit pentru aceasta despartire prin a vizita, conform  obiceiului ,
 toate locurile unde a suferit Fiul meu.
Intr-o zi, cand sufletul  meu se afla intr-o stare de bucurie si de uimire asupra dragostei lui Dumnezeu, mi s-a umplut sufletul in timpul acestei contemplatii de asa un sentiment de bucurie , incat abia s-a mai putut stapani si in aceasta stare de contemplatie s-a despartit sufletul de trup.Dar ce lucruri minunate a vazut atunci sufletul meu si ce cinstire i s-a pregatit de catre Tatal , Fiul si Spiritul Sfant si de cat de multi ingeri a fost ridicat! Tu nu ai putea sa intelegi si nici nu vreau sa-ti spu, pana cand sufletul si trupul tau nu se vor desparti, desi eu ti-am aratat ceva din toate acestea in rugaciunea zilnica pe care Fiul meu ti-a insuflat-o.
Dar cei care erau la mine in casa , cand Eu  mi-am dat duhul ,
 au inteles din raza deosebita de lumina ,
 ce lucruri dumnezeiesti se intampla cu mine in acea clipa.

Apoi au fost trimisi cu rapiditate dumnezeiasca prietenii Fiului meu acolo si ei mi-au ingropat trupul in valea lui Iosafat si cu ei au fost o multime de ingeri, dar spiritele rele nu au indraznit sa se apropie.
Cinsprezece zile s-a odihnit trupul meu in pamant
.Apoi a fost ridicat la ceruri de o multime de ingeri.Si acel ceas va avea loc invierea trupurilor si in al optalea ceas va implini fericirea sufletelor.

Primul ceas s-a intins de la inceputul lumii pana in timpul cand i s-a dat lui Moise legea.Al doilea ceas s-a intins de la Moise pana la intruparea Fiului meu.Al treilea ceas a fost cand Fiul meu a instituit botezul si a usurat severitatea legii.Al patrulea ceas a fost cand El insusi a predicat prin cuvinte, pe care si le-a intarit cu exemplul lui.Al cincilea ceas a fost cand Fiul meu a considerat demn sa sufere si sa moara din dragoste pentru suflete si cand a inviat din morti si a intarit invierea lui cu dovezi sigure.

Al saselea ceas a fost cand El s-a ridicat la ceruri si a trimis Spiritul Sfant pe pamant.Al saptelea ceas va fi cand va veni pentru a judeca si toti vor invia cu trupurile pentru judecata.Al optalea ceas va fi cand tot ceea ce a fost promis si profetit va fi implinit; atunci va domni o  fericire desavarsita , atunci Dumnezeu va aparea in toata maretia si gloria si cei sfinti vor straluci ca soarele si nu va mai exista nici o mahnire, jale sau suparare".

sursa : "Revelatii ceresti "-  Sfinta Brigitta


Sfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu Binecuvatarea Sa Speciala si Materna!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...