Te caut din toata inima...

07 mai 2013

Dand socoteala


Odata , un preot a intrat in biserica la pranz; apropiidu-se la altar, s-a hotarat sa mai ramana acolo si sa vada cine vine sa se roage.
In acel moment , s-a deschis usa, preotul s-a mirat vazand apropiindu-se un om nebarbierit de mai multe zile, purtand o camasa sifonata, un palton tocit care incepuse sa se desire pe la margini.

Omul a ingenuncheat , a inclinat capul , pe urma s-a ridicat si a plecat.In zilele urmatoare, acelasi om venea la biserica pe la ora pranzului cu o valiza...ingenunchea repede si pe urma, iesea.Preotul, putin speriat, a inceput sa-l banuiasca a fi hot, prin urmare , int-o zi s-a dus la usa bisericii, iar cand omul  voia sa iasa l-a intrebat:

" Ce faci aici?"

Omul a zis ca lucra prin apropiere si avea cate o jumatate de ora libera la pranz si profita de  timpul acesta ca sa se roage:



"Doamne, am venit din nou sa-ti spun cat de fericit sunt cand ma eliberezi de pacatele mele...nu stiu sa ma rog prea bine, dar ma gandesc la tine in fiecare zi...Asa ca,Isuse, eu sunt Jim, cel care-ti da socoteala>>.

Preotul , simtindu-se coplesit, i-a zis lui Jim ca era bine ce facea si ca era binevenit in biserica , oricand voia.Apoi a ingenuncheat in fata altarului, a simtit cum i se topeste inima de caldura iubirii si l-a intalnit pe Isus.In timp ce lacrimile ii curgeau pe obraji , in sufletul sau repeta rugaciunea lui Jim:

"Am venit doar sa-ti spun, Doamne, cat de fericit sunt de cand te-am intalnit prin intermediul semenilor mei si m-ai eliberat de pacate... Nu stiu prea bine sa ma rog , dar ma gandesc la tine in fiecare zi ... Asa ca , Doamne Isuse, sunt eu , am venit sa-ti dau socoteala".

sursa : "Vitamine zilnice pentru suflet" - Humberto A. Agudelo C.


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile si Darurile Spiritului Sfant!


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...