Te caut din toata inima...

04 februarie 2013

Rugaciune pentru a cere Darul Intelepciunii



Doamne, Dumnezeule milostiv, Duhul  adevarului!

Eu, sarmana faptura, prosternat in fata maiestatii tale divine,
 sunt constient ca am cea mai mare nevoie de intelepciunea ta, 
pe care am pierdut-o din cauza pacatelor mele.

Increzator in fagaduita ta de a darui intelepciunea 
acelora care ti-o cer fara ezitare,
 te implor cu adanca umilinta sa mi-o daruiesti si mie astazi.

Trimite asupra noastra intelepciunea ta
 care sta mereu in fata tronului tau si are in sine tot binele.

Ea sa vina in ajutorul slabiciunii noastre,
sa inflacareze inimile noastre, sa ne invete sa vorbim si sa actionam,
 sa lucram si sa suferim impreuna cu tine.


Calauzeste pasii nostri si umple sufletele noastre 
cu virtutile lui Isus si cu darurile Duhului Sfant.

Parinte milostiv, a toata mangaierea!

Prin bunatatea materna a Mariei,
 prin Sangele pretios al Fiului Tau preaiubit 
si prin dorinta ta imensa de a oferi darurile tale fapturilor , 
te rugam sa ne daruiesti intelepciunea ta.

Asculta-ne rugaciunea.

Amin.

Sf. Grignion di Montfort


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Spiritul  Sfant!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...