Te caut din toata inima...

07 februarie 2013

Liniste .... e atata liniste ...




" Niciodata sa nu vorbesti , daca vorbind sufera iubirea 
in tine si in jurul tau".
   Sfanta Fecioara Maria

 Act de daruire totala de sine vointei lui Dumnezeu, vointa care este pentru mine insasi iubire si  milostivire.

Act de ofranda

Isuse, Ostie pe care in aceasta clipa am primit-o in inima mea, prin aceasta unire cu Tine, ma ofer Tatalui ceresc, ca ostie de jertfa, abandonandu-ma total si in intregime preamilostivei si sfintei vointe a Dumnezeului meu.
Incepand de astazi, vointa Ta , Doamne, este hrana mea.Iata intreaga mea fiinta, dispune de mine potrivit dorintelor Tale Dumnezeiesti.Nu conteaza ce imi da mana Ta paterna,primesc cu supunere,liniste si bucurie.
Nu ma tem de nimic, oricare ar fi modul in care Tu ma conduci, si indeplinesc cu ajutorul harului Tau tot ceea ce ceri de la mine.
Acum nu ma mai tem de niciuna din inspiratiile Tale, nici nu examinez cu neliniste pana unde ma vor duce ele.
Calauzeste-ma ,o, Doamne, pe drumurile care Iti plac; ma incred deplin in vointa Ta, care este pentru mine numai iubire si milostivire...(1264)

O, preadulce Maestru al meu, bunule Isus, iti incredintez inima mea, iar Tu formeaz-o si modeleaz-o dupa placul Tau. O,iubire de neconceput, deschid potirul inimii mele in fata Ta, ca pe un boboc de trandafir la roua racoroasa; numai Tu cunosti floare inimii mele.
Preaiubitul meu, fie-Ti placuta mireasma jertfei mele.
Dumnezeule nemuritor, desfatarea mea vesnica, inca de pe acest pamant Tu esti cerul meu, fiecare bataie a inimii mele sa fie un nou imn de lauda pentru Tine, o, Sfanta Treime.
Daca as avea atatea inimi cate picaturi de apa sunt in ocean si cate fire de nisip sunt pe globul pamantesc - Ti le-as oferi pe toate, o , Iubirea mea, Comoara inimii mele.Doresc sa-i fac sa Te iubeasca pe toti cei cu care voi intra in contact in viata, oricine ar fi, o, Isuse al meu, Frumusetea mea, Odihna mea, o, unicul meu Maestru, si totodata judecator, Mantuitor si Mire; stiu ca fiecare dintre aceste titluri il va anunta pe celalalt - am asezat totul in Milostivirea Ta.(1064)

Rugaciune.O, Isuse, sfarsit pe Cruce, Te implor, acorda-mi harul de a indeplini fidel Preasfanta vointa a Tatalui Tau, intotdeauna, 
pretutindeni si in toate.
Iar atunci cand aceasta vointa mi se va parea prea aspra si greu de indeplinit, atunci Te, atunci  Te implor Isuse, ca din Ranile Tale sa curga in mine tarie si putere, iar buzele mele sa repete : faca-se voia Ta , Doamne.
O, Mantuitorul lumii, Iubitorule al mantuirii omenesti, care intr-o tortura atat de cumplit de dureroasa , uiti de Tine , si Te gandesti numai la mantuirea sufletelor, Isuse Indurator,acorda-mi harul uitarii de mine insami ca sa traiesc in intregime pentru suflete, ajutandu-Te la opera  mantuirii , potrivit preasfintei vointe a Tatalui Tau...(1264 )

O , Doamne, care patrunzi intreaga mea fiinta, precum si cele mai tainice adancuri ale sufletului meu, vezi ca nu Te doresc decat pe Tine si indeplinirea vointei Tale, nelasand sa ma opreasca nicio greutate nicio suferinta, nicio umilinta, nici vreo ratiune omeneasca.(1360)
Hotararea ta ferma de a deveni sfanta Imi este nespus de placuta.
Eu binecuvantez stradaniile tale si iti voi da ocazia sa te sfintesti.
Fii vigilenta, ca sa nu-ti scape niciuna dintre ocaziile de sfintire
pe care ti le va trimite providenta Mea.
Daca nu reusesti sa profiti de ocazia respectiva, nu-ti pierde linistea, ci smereste-te adanc in fata Mea si cu o mare incredere, cufunda-te cu totul in Milostivirea Mea, si in acest fel vei castiga mai mult decat vei fi pierdut, caci se da cu generozitate unui suflet smerit - mai mult decat cere el insusi...(1361)

Petrec unele momente cu Maica Domnului si ma pregatesc pentru momentul solemn al venirii Domnului Isus.Maica Domnului ma invata aceasta viata interioara a sufletului cu Isus, mai ales in Sfanta Impartasanie.Ce mare mister implineste in noi Sfanta Impartasanie -o  vom stii numai in vesnicie.
O, clipele cele mai pretioase din viata! (840)

O, Creatorul meu, tanjesc dupa Tine.Tu ma intelegi, o , Domnul meu.
Tot ceea ce este pe pamant mi se pare o palida reflectare , 
te vreau si te doresc fierbinte.
Cu toate ca faci enorm pentru mine, caci ma vizitezi Tu  Insuti intr-un mod special, totusi aceste vizite nu tamaduiesc ranile inimii mele, ci imi provoaca un dor si mai mare dupa Tine , Doamne.
O, ia-ma cu Tine, daca asta e vointa Ta. Tu stii ca mor si mor de dorul Tau si nu pot muri...( 841 )

Astazi in timpul Sfintei Liturghii, am fost unita in mod special cu Dumnezeu si cu Neprihanita Sa Mama.
Smerenia si iubirea Neprihanitei Fecioare mi-au patruns adanc in suflet.Cu cat o imit mai mult pe Maica Domnului, cu atat invat mai bine sa-l cunosc pe Dumnezeu in profunzime.
O, ce dor de neinteles imi cuprinde sufletul.
Isuse, cum poti sa ma mai lasi in acest exil, mor de sete dupa Tine.
De fiecare data cand imi atingi sufletul, asta ma raneste enorm de mult.
Iubirea si suferinta sunt egale, totusi nu as schimba aceasta suferinta provocata de Tine, pe nicio comoara, caci este durerea unor nespuse desfatari, iar aceste rani sunt provocate sufletului meu de o mana iubitoare. (843 )

Trecand prin oras, imi inchipuiam ca era Betleem; ma uitam la oamenii care se grabeau si ma gandeam: 
cine mediteaza azi la acest mister de neconceput in liniste si tacere?
O, Fecioara curata, Tu calatoresti azi, si sunt si eu pe drum.
Simt ca aceasta calatorie de azi are semnificatia sa.
O, Fecioara stralucitoare, curata precum cristalul, cufundata toata in Dumnezeu, Iti incredintez viata mea interioara, aranjeaza totul ca sa fie placut Fiului Tau; o , Mama mea, doresc atat de fierbinte sa mi-l dai pe micul Isus in timpul Liturghiei de la Miezul Noptii.Si am simtit in adancurile sufletului meu o prezenta atat de vie a lui Dumnezeu, incat doar prin puterea vointei mi-am stapanit bucuria, ca sa nu las sa se vada in afara ce se petrecea in sufletul meu.(844 )

 O, Domnul meu care cunosti fiecare bataie a inimii mele, tu stii cat de fierbinte doresc ca toate inimile sa bata numai pentru Tine, pentru ca orice om sa proslaveasca maretia milostivirii Tale.
 ISUS : Copila Mea preaiubita, desfatarea inimii Mele, cuvintele tale imi sunt mai pretioase si mai placute decat cantarea ingerilor.Pentru tine sunt deschise toate comorile inimii Mele.Scoate din ea tot de ce ai nevoie pentru tine si pentru lumea intreaga.Din iubire pentru tine, Eu ridic pedepsele drepte pe care neamul omenesc le-a meritat.Un singura act de iubire curata fata de Mine imi este mai placut decat o mie de imnuri ale sufletelor imperfecte.
Un singur suspin de-al tau de iubire Ma recompenseaza pentru multe ofense ca acelea cu care Ma hranesc necredinciosii. Cea mai marunta fapta buna, adica act de virtute, are in ochii Mei o nemasurata valoare, si aceasta datorita marii iubiri pe care o ai fata de Mine.
Intr-un astfel de suflet care traieste numai din iubirea Mea, Eu domnesc ca in cer.Zi si noapte, privirea Mea vegheaza asupra sa si gaseste in el obiectul preferintei sale, si Imi plec urechea la rugaciunea sa si la murmurul inimii sale, si adeseori anticipez rugamintile sale.
O,copila Mea pe care o iubesc in mod deosebit, lumina ochilor Mei, odihneste-te o clipa langa inima Mea si gusta din aceasta iubire cu care te vei desfata  intreaga vesnicie.
Insa , copila Mea, tu nu esti inca in patrie, mergi deci - intarita de harul Meu - silupta pentru Imparatia Mea in sufletele oamenilor, dar lupta ca un copil regesc si aminteste-ti ca zilele surghiunului trec repede si cu ele si posibilitatea de a castiga merite pentru cer.
Astept de la tine, copila Mea, un foarte mare numar de sufletele care  sa proslaveasca milostivirea Mea intreaga vesnicie.
Copila Mea, ca sa raspunzi demn chemarii Mele, primeste-Ma in fiecare zi in Sfanta Impartasanie - ea iti va da forta... (1489 )

sursa :" Mic Jurnal.Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu." 
de Sfanta Faustina Kowalska

*******

O, Isuse, dulcea mea iubire , Tu stii ca acestea sunt si suspinurile inimii mele , te rog indura-Te de mine pacatoasa si nevrednica , dupa Sfanta Vointa Ta. Amin.





Vesnice Parinte, iti ofer Trupul si Sangele , Sufletul si Dumnezeirea Preaiubitului Tau Fiu, Domnul nostru Isus Cristos, pentru ispasirea pacatelor noastre si ale lumii intregi.

Prin Patima Sa dureroasa , ai mila de noi si de lumea intreaga.



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele Haruri care vor asterne in inimile voastre linistea , bucuria, iubirea , pacea!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...