Te caut din toata inima...

24 ianuarie 2013

Rugaciunea Sfantului Augustin


"Tu esti Cristos , parintele meu cel sfant, Dumnezeul meu cel milostiv,
 regele meu maret, pastorul meu cel bun, iubitul meu cel preafrumos, painea mea cea vie, preotul meu in veci, 
calauza mea spre patria cereasca, lumina mea adevarata, mangaierea mea cea sfanta, calea mea dreapta,intelepciunea mea preastralucita,simplitatea mea pura si nepatata, pacea mea launtrica , toata siguranta mea, mostenirea mea pretioasa , mantuirea mea vesnica...


O, Isuse Cristoase, Stapane preaiubit, 
de ce am iubit si mi-am dorit tot  timpul vietii mele altceva in afara de tine,  Dumnezeul meu? 
Unde eram atunci cand nu eram unit sufleteste cu tine? Macar de acum incolo, o voi, dorinte ale mele, aprindeti-va si indreptati-va catre Domnul Isus; alergati, destul ati intarziat pana acum;
 grabiti-va spre tinta la care nazuiti, cautati-l pe cel pe care-l cautati!
Isuse, afurisit sa fie cel care nu te iubeste si sa fie plin de amaraciune!


O, dulce Isuse, pe tine sa te iubeasca , in Tine sa se delecteze,
 pe tine sa te admire orice suflet consfintit laudei tale! Isuse Cristoase, Dumnezeul inimii mele si partea mea de mostenire, sa inceteze bataia inimii mele, pentru ca in mine sa traiesti doar tu;
sa se aprinda in sufletul meu carbunele viu al iubirii tale si sa devina foc desavarsit; sa arda pe altarul inimii mele,
 sa clocoteasca in maduva oaselor mele,
 sa se consume in ascunzisurile sufletului meu,
 iar in ziua mortii mele sa fiu mistuit de tine.Amin."                                                                                                                         
                          Sfantul Augustin                         


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu infinita Sa IUBIRE!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...