Te caut din toata inima...

20 ianuarie 2013

" In Inima Mea voi Ma veti asculta! "



 In dimineata zilei de 9 aprilie  1968


Uneori, iubirea va poate face prizonieri ai unei inimi.Va voi face sa iesiti din acea inima pentru a va reda libertatea si veti fi o singura inima cu Mine.

In Inima Mea Ma veti asculta , Eu vorbesc in inima voastra si va spun care este binele vostru.

Binele pe care vreau sa vi-l dau este de a auzi mereu  
Vocea Mea.
Invatati sa ascultati si veti auzi cum Adevarul patrunde in voi.In Mine veti auzi vocea tuturor celor pe care i-ati iubit.
Datorita iubirii care ii unea cu voi, ei sunt aici, in Inima Mea.

Iubirea lor pentru voi, iubirea voastra pentru ei, eram Eu Insumi.

Iubirea pe care ati primit-o si ati dat-o este mereu aici, traind vesnic.
Fiecare dintre actele voastre de iubire este reinnoit in Inima Mea.Ascultati vocea Ei , caci este a Mea.

Aici veti regasi tot ceea ce ati iubit si tot ce veti  iubi.

*******

" Te voi face sa cunosti ceea ce nu cunosteai inca..."


 Bologna, 9 aprilie 1968 
   ora 9

Eu va cunosc dintotdeauna pe voi , care aduceti  Iubirea in lume. Eu sunt  Acela Care va port pentru ca voi veniti de la Mine.
Pe Mine M-ati vrut si Inima Mea v-a dat lumii, pentru ca voi sunteti Eu  Care sunt Viu , voi sunteti Inima Mea care raspandeste caldura in lume.

Cel care va iubeste, Ma iubeste si pe Mine ; cel care Ma iubeste cu adevarat va sti sa Ma recunoasca in voi pentru ca Eu Ma revelez prin voi. Cei care se indeparteaza de voi, se indeparteaza de Mine.

Daca vi se intampla sa plangeti, sunt Eu Cel ce plang;  bucuria voastra este si a Mea.
Voi nu va plangeti,este cunoasterea prezentei Mele care va face sa simtiti ca ati gresit grav fata de Mine si voi Ma mangaiati prin dorinta pe care o aveti de a obtine iertare pentru toti, prin dorinta de a intoarce pe toti spre voi prin Mine, caci aceasta intoarcere spre voi  este intoarcerea in Mine.
 
Iubirea Mea pentru voi este salvare pentru toti cei care recurg si vor recurge la voi.Iubirea care Ma leaga de voi este la fel de importanta ca dorintele voastre de a Ma darui , care sunt o porunca pentru Mine si Eu Ma daruiesc tuturor celor pe care Mi-i desemnati.

In timp ce, aceia pe care Eu vi-i semnalez si vi-i trimit , sunt cei care recurg la Mine direct  cel putin cu un mic act de iubire si un moment de durere.Un asemenea act de iubire Ma face sa vi-i trimit .Voua vi-i trimit pentru ca voi Ma cunoasteti si voi Ma faceti cunoscut celor care Ma cauta , fara sa stie bine Cine SUNT EU si ce pot sa dau.
Ceea ce pot , numai voi stiti  pentru ca numai voi puteti sti , prin legatura care va uneste cu Mine.

Astazi este o mare sarbatoare pentru tine, pentru Mine si pentru toti.Este sarbatoarea celei mai intime convorbiri ale Mele cu tine si cu prietenii  tai; este o convorbire cu lumea care intreaba si care cauta Adevarul.

Vor cunoaste Adevarul toti aceia care vor sa-l cunoasca  , toti aceia care vor crede in Mine pentru tot ce am spus deja si ei vor crede deasemenea tot ce Eu iti voi spune.

Eu am ales aceasta zi  ca sa-ti vorbesc si sa vorbesc intregii lumi.Este ziua ta, a celei de a 42-a aniversari.In aceasta zi sunt aproape de tine pentru a-ti da puterea si curajul sa avansezi, sa continui a cauta  mijlocul de a produce o bucurie stabila si durabila, precum si pacea in inimile ingrijorate si nefericite.Aceasta a fost totdeauna cea mai vie dorinta a ta.Eu stiu pentru ca era dorinta Mea; Eu am declansat-o in tine ...

Vreau sa nu va fie frica. Frica este un semn de slabiciune si presupune o lipsa de incredere in Puterea Mea. Puterea Mea este superioara tuturor amagirilor lumii. Puterea Mea anuleaza fiecare dintre slabiciunile voastre.

Eu va cer numai sa Ma pastrati in inima voastra, sa credeti ca Puterea Mea anuleaza fiecare din slabiciunile voastre. 

Eu sunt puterea voastra.

Ganditi-va mereu ca Eu nu voi fi niciodata Judecatorul vostru.Pentru voi, Eu vreau sa fiu un consilier credincios .Va cer sa nu va indoiti niciodata de binele pe care vi-l vreau ; tot ceea ce va va putea face mai fericiti, eu va voi da.
Voi indeparta de la voi tristetea.Incredintati-Mi fiecare  din greutatile  voastre si Eu va voi da in schimb bucuria .

Eu sunt tot Binele vostru, caci Eu v-am adus pe lume, voi sunteti in Inima Mea si Eu sunt in inima voastra.

*******

Iata Caietul Iubirii,
"Testament - Promisiune de Haruri
care , prin spiritul acestor cuvinte, vor fi date spiritului aceluia
 care este gata sa le primeasca, 
cu toata Iubirea inimii sale".

Padre Pio
Aprilie 1968  

*******
sursa: Luigi Gaspari " Caietul Iubirii "

******
Celelalte postari din "Caietul Iubirii" le veti gasi dand clik aici:


*******




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu infinita Sa iubire!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti multumesc Doamne pentru ca ma asculti! AMIN !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...