Te caut din toata inima...

18 noiembrie 2012

Te chem pe Tine...


  " Te chem, Dumnezeul meu, indurarea mea,
 Tu, care m-ai creat si nu m-ai uitat
 atunci cand eu te-am uitat.
      
Te chem in sufletul meu, pe care tu il pregatesti 
 sa te primeasca prin dorinta pe care i-o insufli.

Nu ma parasi , acum cand te chem,
Tu care mi-ai venit in ajutor inainte 
ca eu sa te fi chemat  si ai staruit din ce in ce mai des si pe cai foarte diferite sa-ti ascult de departe glasul, sa ma intorc spre Tine si sa te chem in sufletul meu , pe Tine , care m-ai chemat la Tine."
                                                            
                                                        Sfantul Augustin


 Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Pacea , Iubirea , Prezenta si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...