Te caut din toata inima...

04 iunie 2012

“ VITAMINE “ PENTRU SUFLET

Vei fi un invingator
 
Cand egoismul nu-ti va limita capacitatea de a iubi;
Cand vei avea incredere in tine insuti, desi toti se indoiesc de tine si nu te va interesa ce-ti vor spune;
Cand faptele tale vor fi pe cat de repede realizate, pe  atat de durabile;
Cand vei putea renunta la rutina fara ca acest lucru sa-ti afecteze metabolismul vietii;
Cand vei sti sa distingi un zambet de o zeflemea si vei prefera sa lupti toata viata decat sa cumperi o victorie falsa;
Cand vei actiona din convingere si nu din lingusire;
Cand vei putea fi sarac, fara a-ti pierde din bogatie si bogat, fara a-ti pierde din modestie;
Cand vei sti sa ierti la fel de repede ca atunci cand iti ceri scuze;
Cand vei sti sa mergi alaturi de un sarac, fara sa uiti ca este un om si alaturi de bogat, fara sa gandesti ca este un zeu;
Cand vei sti sa-ti recunosti greselile la fel de repede si de usor ca si izbanzile; cand vei gasi satisfactie dand si altora din ceea ce ai;
Cand vei sti sa oferi liniste celui care nu-ti cere vorbe si absenta celui care nu te apreciaza;
Cand nu va mai trebui sa suferi pentru a cunoaste fericirea si vei putea sa nu-ti mai schimbi sentimentele sau scopurile pentru placere;
Cand nu vei incerca sa gasesti raspunsuri in cele din jurul tau, ci in Dumnezeu si in propria-ti persoana;
Cand vei accepta greselile, cand nu-ti vei pierde rabdarea, atunci si numai atunci vei fi…
UN  INVINGATOR.


Astazi voi fi stapanul emotiilor 

Daca ma simt deprimat, voi canta .
Daca ma simt trist, voi rade.
Daca ma simt bolnav, imi voi dubla munca.
Daca imi este frica, ma voi avanta mai departe.
Daca ma simt inferior, voi imbraca haine noi.
Daca ma simt nesigur, voi vorbi mai tare.
Daca ma simt sarac, ma voi gandi la bogatia viitoare.
Daca ma simt incompetent, imi voi aminti de succesele din trecut.
Daca ma simt neinsemnat, imi voi aminti de telurile mele.

Astazi voi fi stapanul emotiilor mele.
Daca pune stapanire pe mine increderea excesiva, imi voi aminti de esecuri.
Daca am tendinta sa ma dedic exclusiv vietii bune, imi voi aminti de foamea din trecut.
Daca simt ca ma complac, imi voi aminti de rivalii mei.
Daca ma bucur de momente de maretie, imi voi aminti momentele de rusine.
Daca ma simt atotputernic, voi incerca sa opresc vantul.
Daca ajung sa am mari bogatii, imi voi aduce aminte de cei infometati.
Daca ma simt exagerat de mandru, imi voi aminti un moment de slabiciune.
Daca ma gandesc ca indemanarea mea este fara egal, voi privi la stele.

Ai grija la ce gandesti

Ai grija de gandurile tale, pentru ca se vor transforma in vorbe.
Ai grija de vorbele tale, pentru ca se vor transforma in fapte.
Ai grija de faptele tale, pentru ca se vor transforma in obiceiuri.
Ai grija de obiceiurile tale, pentru ca vor fi caracterul tau.
Ai grija de caracterul tau, pentru ca va fi destinul tau, va fi viata ta…

Esecul

Esecul nu inseamna ca suntem niste ratati; inseamna ca inca nu am avut succes.
Esecul nu inseamna ca nu am obtinut nimic; inseamna ca am invatat ceva.
Esecul nu inseamna ca ne-am purtat ca niste prosti; inseamna ca am avut multa incredere.
Esecul nu inseamna ca ne-am pierdut reputatia; inseamna ca am fost dispusi sa incercam.
Esecul nu inseamna lipsa de capacitate; inseamna ca trebuie sa facem lucrurile in alt fel.
Esecul nu inseamna ca suntem inferiori; inseamna ca nu suntem perfecti.
Esecul nu inseamna ca suntem pierduti; inseamna ca avem motive bune sa o luam de la capat.
Esecul nu inseamna ca trebuie sa dam inapoi; inseamna ca trebuie sa luptam cu mai multa inversunare.
Esecul nu inseamna ca nu ne vom atinge scopurile niciodata; inseamna ca mai dureaza putin pana le obtinem.
Esecul nu inseamna ca Dumnezeu ne-a abandonat; inseamna ca Dumnezeu are o idee mai buna si un plan de salvare mai bun pentru noi!

Daca eu m-as schimba

Intotdeauna putem sa fim mai buni daca ne straduim.
Lumea ar fi mai buna daca EU M-AS SCHIMBA.
DACA MI-AS SCHIMBA modul de a gandi despre ceilalti, m-as simti linistit(a).
DACA MI-AS SCHIMBA felul de a reactiona fata de ceilalti, i-as face fericiti.
DACA EU i-as accepta pe toti asa cum sunt, as suferi mai putin.
DACA EU m-as accepta asa cum sunt, exceptand defectele mele, cat de mult s-ar imbunatati caminul meu, locul in care traiesc!
DACA EU mi-as intelege in totalitate greselile, as fi mai umil.
DACA EU as dori mereu binele celorlalti, as fi mai fericit.
DACA EU as gasi partea pozitiva a fiecarui lucru, viata ar merita traita.
DACA EU as iubi lumea… as schimba-o.
DACA EU mi-as da seama ca atunci cand ranesc pe cineva, primul ranit sunt eu.
DACA EU as critica mai putin si as iubi mai mult.
DACA EU M-AS SCHIMBA…, LUMEA S-AR SCHIMBA!!!

Ti-as dori sa ai…

Destula fericire incat sa ramai vesel.
Destula experienta incat sa ramai puternic.
Destule greutati ca sa ramai uman.
Destula speranta incat sa ramai fericit.
Destul entuziasm ca sa vezi mereu inainte.
Destule esecuri incat sa ramai umil.
Destule succese ca sa continui sa lupti.
Destui prieteni ca sa te intareasca.
Destula bogatie pentru a-ti satisface nevoile.
Destul fanatism sa te inspire sa incerci sa faci tot posibilul pentru a-ti atinge scopurile.
Destula determinare pentru a face astazi mai bine decat ieri.
Destula credinta pentru a-ti aminti ca, fara sa conteze ce faci, Creatorul tau te insoteste mereu.
Destula detasare incat sa dai celorlalti in aceeasi masura in care Dumnezeu iti da tie.

Riscul de a trai

Sa razi inseamna sa risti sa pari un prost.
Sa plangi inseamna sa risti sa pari un sentimental.
Sa faci ceva pentru cineva inseamna un risc de a te implica.
Sa-ti exprimi sentimentele inseamna sa risti sa arati adevaratul tau eu.
Sa-ti exprimi ideile si visele inseamna sa risti sa le pierzi.
Sa iubesti inseamna sa risti sa nu fii iubit.
Sa traiesti inseamna sa risti sa mori.
Sa speri inseamna sa risti sa fii dezamagit.
Sa te faci cunoscut inseamna sa risti sa gresesti.
Dar aceste riscuri trebuie asumate, pentru ca pericolul cel mai mare in viata este sa nu risti nimic.
Persoana care nu risca, nu face si nu are nimic.
Putem evita grijile si suferintele, dar astfel nu am putea invata, simti, schimba, creste, iubi si trai…

DOAR O PERSOANA CARE RISCA ESTE UN OM LIBER!

Nu trebuie sa te temi!

Ma temeam sa fiu singur pana cand am invatat sa ma iubesc pe mine insumi.
Imi era teama sa esuez pana cand mi-am dat seama ca esuez doar daca nu incerc.
Imi era teama de ceea ce lumea credea despre mine pana cand mi-am dat seama ca orice as face, tot vor avea o parere despre mine.
Imi era teama sa nu fiu respins pana cand am inteles ca trebuia sa am incredere in mine insumi si in Dumnezeu.
Imi era teama de durere pana cand mi-am dat seama ca este necesara pentru a creste.
Imi era teama de adevar pana ce am descoperit uratenia minciunii.
Imi era teama de moarte pana cand am inteles ca ea nu reprezinta un sfarsit, ci mai degraba un inceput.
Imi era teama de ura pana cand mi-am dat seama ca nu e altceva decat ignoranta.
Imi era teama de ridicol pana cand am invatat sa rad singur de mine.
Imi era teama sa imbatranesc pana ce mi-am dat seama ca in fiecare zi dobandeam intelepciune.
Imi era teama de trecut pana ce am inteles ca nu ma mai putea rani.
Imi era teama de intuneric pana ce am intrezarit frumusetea luminii unei stele.
Imi era teama de schimbare pana ce am vazut ca pana si fluturele cel mai frumos trebuia sa treaca printr-o metamorfoza inainte de a zbura.
Sa facem in asa fel incat fiecare zi sa fie mai plina de viata, iar daca ne simtim slabiti, sa nu uitam ca la sfarsit, intotdeauna mai exista ceva…

Ce inseamna sa ai succes?!

Inseamna sa incepi prin a avea un vis,
Sa te dedici visurilor tale,
Sa ai incredere in tine insuti.
Inseamna ceva ce nu apare din intamplare,
Inseamna sa accepti ceea ce nu poti schimba
Si sa stii cand sa te schimbi.
Inseamna sa stii ca singurul lucru permanent este schimbarea,
Sa stii si sa poti sa imparti cu ceilalti indatoririle tale.
Inseamna sa incepi din nou,
Sa te recunosti in izbanzile tale,
Sa te bucuri de implinirile tale,
Sa recunosti ca ai dat gres si sa ceri iertare,
Sa recunosti ca in spatele fiecarei reusite se pot ascunde mai multe esecuri.
Inseamna sa te indragostesti de ceea ce faci,
Sa nu amani nimic si sa faci totul acum.
Inseamna sa-ti dai seama ca alegi in fiecare moment,
Sa iti recunosti propriile slabiciuni si calitati
Si sa nu te opresti pana nu iti implinesti visele.
Inseamna sa stim cu ce scop facem ceva,
Sa nu privim inapoi, sa actionam cu entuziasm
Si sa mergem pe drumuri necunoscute.
Inseamna sa incercam lucruri pe care nu le-am facut niciodata,
Sa stim ca nu suntem niciodata singuri
Si sa nu ne dam niciodata batuti,dar
Inseamna sa ne dam batuti in fata lucrurilor ce nu pot fi schimbate.
Inseamna sa te bucuri de fiecare  moment,
Sa ai timp liber si sa te bucuri de el.
Inseamna sa gandesti pozitiv.
Inseamna sa ai scopuri precise,
Sa fii perseverent in urmarirea viselor tale;
Sa fii pregatit sa vezi oportunitatile,
Sa ai o atitudine pozitiva.
Inseamna sa iti dezvolti creativitatea si sa-ti folosesti imaginatia,
Inseamna sa o iei de la capat cu acelasi entuziasm,
Sa faci lucrurile cat mai bine posibil, dar sa le faci.
Inseamna sa te comporti ca si cum ti-ai fi atins obiectivele,
Sa-ti fie clar ceea ce iti doresti.
Inseamna sa nu te preocupi de lucrurile nesemnificative,
Inseamna sa lasi o urma dupa care altcineva sa te poata urma,
Sa fii constient de ceea ce se doreste de la tine.
Inseamna sa risti!

Nu te abtine niciodata!

Sa ai mereu prezenta ideea ca :
Pielea se rideaza,
Parul devine alb, zilele devin ani.
Dar ceea ce este important nu se schimba, forta si convingerea ta nu au varsta!
Sufletul tau poate fi acoperit de panze de paianjen;
In spatele fiecarei linii de sosire,exista una de plecare;
In spatele fiecarei reusite, se afla o provocare.
Cat timp esti viu, simte-te viu!
Daca ti-e dor de ce faceai inainte, fa din nou acel lucru!
Nu trai din pozele ingalbenite, continua chiar daca toti se asteapta sa abandonezi!
Nu lasa sa rugineasca fierul care se afla in tine!
Fa ca in loc sa te compatimeasca, sa te respecte!
Cand, cu trecerea anilor, nu vei mai putea sa alergi, ia-o la trap!
Cand nu vei mai putea sa o iei la trap, mergi!
Cand nu vei mai putea sa mergi, foloseste un baston, dar nu te opri niciodata!
( Maica Tereza)

Fara  iubire

Inteligenta fara iubire te face pervers;
Dreptatea fara iubire te face necrutator;
Diplomatia fara iubire te face ipocrit;
Succesul fara iubire te face arogant;
Docilitatea fara iubire te face slugarnic;
Saracia fara iubire te face avar;
Autoritatea fara iubire te face tiran;
Munca fara iubire te face sclav;
Simplitatea fara iubire te injoseste;
Rugaciunea fara iubire te face introvertit;
Legea fara iubire te robeste;
Credinta fara iubire te face fanatic;
Crucea fara iubire devine tortura;
Viata fara iubire nu are sens…

Ce  crede  un  fiu  despre  tatal  sau

La sase ani:” Tata este un intelept, stie de toate!”
La paisprezece ani:” Tata se inseala cateodata!”
La douazeci de ani:” Tata e un invechit!”
La treizeci de ani:” Tata, cu experienta mea, ar fi fost milionar!”
La patruzeci de ani:” Voi discuta aceasta problema cu tatal meu!”
La saizeci de ani:” Ce intelept era tata! Mare pacat ca am inteles asta atat de tarziu!”

Perspectiva  chinezeasca

“Daca iti faci planuri pentru un an, seamana grau!
Daca iti faci planuri pentru zece ani, planteaza un copac!
Daca iti faci planuri pentru o suta de ani,educa un copil!”
Texte din Humberto Arturo Agudelo



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu infinita Sa Iubire!

4 comentarii:

Ingerul tau spunea...

Bine ai revenit, adesea ai postari exceptionale si ar fi pacat sa te pierdem...:)

mmary spunea...

Ingerul tau, iti multumesc mult.

"Pierderea" mea cu siguranta nu ar fi un pacat , insa actele , cuvintele , gandurile si faptele noastre care ne fac sa-l indepartam si sa-l pierdem pe Dumnezeu sunt adesea pacate foarte grave.

Stiu ca intentia ta e buna , insa am simtit nevoia sa spun aceste lucruri.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Spiritul Sau Sfant si sa reverse asupra ta Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

Anonim spunea...

Sunt sigur, ingere negru, ca n-ati vrea s-o pierdeti, de aceea vii deghizat mereu imbracand o blana de oaie ! :) ... si uite ca merge farsa !

mmary spunea...

Anonim, Sfantul Josemaria Escriva , acest sfant contemporan cu noi ce m-a cucerit cu intelepciunea primita de la Dumnezeu spunea:

"Sa semeni. - A iesit semanatorul...
Seamana din plin suflet de apostol. -Vantul harului va tari(muta) samanta ta daca brazda in care a cazut nu e demna...Seamana, caci e sigur ca samanta va prinde si isi va aduce rodul."

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate harurile si darurile Spiritului Sfant!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...