Te caut din toata inima...

20 aprilie 2012

Ascultati-L pe Dumnezeu


18 octombrie 1999 - Sf.Luca

ISUS: "Copila mea, Dumnezeu este aici, El iti vorbeste in inima.Asculta Mesajul Sau de Iubire. Da, tu vei termina acest al treilea volum asa cum ti-am poruncit Eu si-l vei da la tipografie cat mai curand. Caci urmeaza dupa acesta foarte curand cel de-al patrulea si ultimul.Nimeni sa nu te intrebe cand va fi asta, caci nu stii nici tu insati.Acesta se va termina cu aceasta ultima recomandare:

Imparatia lui Dumnezeu este in mijlocul vostru.
Ascultati-l pe Dumnezeu care vorbeste in inimile voastre.

Eu nu vorbesc decat despre Iubire si tandrete, iar Legea Mea se numeste Iubire.Nu este un Dar mai mare in lume decat sa-ti dai viata pentru cel pe care-l iubesti.Adauga , copila Mea: pentru toti cei pe care Dumnezeu ii iubeste. 
De aceea va spun : Iubiti-i pe dusmanii vostri caci si Eu ii iubesc;si in curand nu veti mai recunoaste cine a fost tradator fata de Dumnezeu. Caci la  Vederea Mea venind din Ceruri si coborand in sfanta Mea Glorie, inconjurat de toti Sfintii Mei ingeri, ei vor fi la fel cu aceasta Armata de Sfinti care vin la voi sa va caute si sa va uneasca cu Acela care este mai Sfant decat toti, caci Sfant , Sfant este Domnul Dumnezeul Universului.
Copiii Mei, pregatiti-va sa va uniti in curand cu Acela care va iubeste pana la Nebunia Sfintei Cruci de Iubire.

As vrea ca , in momentul in care veti citi aceste randuri, sa intelegeti urgenta si necesitatea de a umple lumea cu Cruci de Iubire de 7,38m. Pretutindeni ele trebuie sa lumineze Lumea.Iti spun ca aceasta se va face in timpul care va mai ramane.Caci nimeni nu poate inca sa inteleaga cat de mult asteapta Dumnezeu aceasta ridicare a Crucilor care Ma cheama ca un strigat de Iubire:  
"Vino , Doamne ISUSE!"

Crucea Mea este Iubire si Iertare.  

Inaltati-o si Iertarea mea va cobori asupra voastra si a Pamantului vostru.

Inaltati-o pentru ca ea sa strige Gloria Mea in tacerea inimilor reci si trufase.

Inaltati-o pentru Iertarea acelora care au prigonit-o, au spart-o , au sfaramat-o.

Inaltati-o pentru cei care au afisat un asemenea dispret pentru Sfanta Mea Cruce incat  numai Iertarile voastre, ale tuturor copiilor Sfintei Mele cruci de Iubire, pot sa le deschida Cerul.

Caci a refuza Crucea Mea pana la a lupta contra copiilor Mei care au adoptat-o , nu le permite sa vina la Mine decat prin Iertarea voastra sincera.Raul este cel care i-a deturnat de al Crucea Mea.

Crucea Mea ii va salva daca voi, care ati suferit pentru ea, le veti da Iertarea voatsra si Iubirea voastra.Iertati-i.
Da, copii si Sfintei Mele Inimi si ai Sfintei Mele Cruci, iubiti-i pe dusmanii vostri si veti  fi salvati cu ei si ei cu voi.

Fiti iertare si Caritate.

Eu vin  sa binecuvantez in primul rand Biserica Mea, toate Membrele Mele.Veti vedea aceasta Adunare a Sfintilor din Cer si de pe Pamant, uniti pentru totdeauna.Aceasta unire se va face in curand caci , in fata lui Dumnezeu , copilul care-si va ridica  privirea spre Mine va fi sfintit in sufletul sau, in inima sa si intreaga sa fiinta se va aprinde in Focul Iubirii Dumnezeului Celui Viu.Veti fi chemati cu totii sa traiti aceasta clipa, caci Purificarea Pamantului va fi Unica si fara precedent.

Voi credeti ca aceasta se va face in mai multe zile, in mai multe ore...Si veti calcula locul unde Ma veti vedea mai bine!Oare aici? Oare acolo?
Unde Il voi vedea eu pe Dumnezeu ca sa-L privesc  si eu  si sa primesc Sfanta Sa Sfintire?

Copii care va pierdeti in calcule, Dumnezeu este pretutindeni, este Omniprezent.Asadar, Eu va spun cu Adevarat, chiar si cei din celulele intunecate ale inchisorilor indepartate si din tari necunoscute, cu totii Il vor  vedea pe Dumnezeu in aceeasi clipa.

Sfintirea Mea va scalda Lumea intreaga.

Astept cainta voastra sincera.

Astept  ca inimile voastre sa cante impreuna un Imn Iubirii Mele.

Binecuvantat sa fie Cel Care vine in Numele Domnului.Amin.

Dumnezeul Slavei si al Majestatii.

sursa : JNSR - "Martori ai Crucii , Faptele Apostolilor -3"




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...