Te caut din toata inima...

06 martie 2012

Mesajul Sfintei Fecioare MARIA de la Medjugorje din 2 martie 2012



 Dragi copii,

 Prin iubirea nemărginită a lui Dumnezeu vin la voi şi
 vă chem statornic în braţele Fiului meu. 

Cu o inimă de mamă vă implor, copilaşii mei, dar, de asemenea, va atentionez, în mod repetat,
 ca grija pentru aceia care nu au venit să îl cunoască pe Fiul meu să fie pe primul loc pentru voi.

Să nu permiteţi ca uitîndu-se la voi şi la viata voastra,  să nu fie copleşiţi de dorinţa de a veni să îl cunoască pe El. 

 Rugaţi-vă Sfântului Duh pentru ca Fiul meu 
să lase o urmă în interiorul vostru
 ( sa impresioneze). 

Rugaţi-vă să puteţi fi apostoli ai luminii divine
 în aceste timpuri de întuneric şi disperare.

Acesta este un timp de încercare pentru voi. 

Cu un rozariu în mână şi  cu iubire în inimă  purcedeţi la drum cu  mine.
 Eu vă conduc  spre învierea în Fiul meu (Paşte).

 Rugaţi-vă pentru aceia pe care Fiul meu i-a ales să poată trăi mereu prin El
 şi în El - Marele Preot. 

Vă mulţumesc.

*****
Cu blandul Isus sava binecuvanteze Fecioara de Sus!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...