Te caut din toata inima...

14 februarie 2012

Mesajul Sfintei Fecioare MARIA de la Medjugorje 25 IANUARIE 2012

"Dragi copii!

 Şi azi vă invit cu bucurie să deschideţi inimile voastre şi să ascultaţi chemarea mea. 

Doresc să vă apropii din nou inimii mele Imaculate unde veţi găsi refugiu şi pace.

Deschideţi-vă rugăciunii astfel ca ea să devină bucurie pentru voi.

 Prin rugăciune Cel Preaînalt vă va da haruri din abundenţă şi voi veţi deveni mâinile mele 
întinse în această lume 
neliniştită care tânjeşte după pace.

 Copilaşi, daţi mărturie de credinţă cu viaţa voastră şi rugaţi-vă astfel ca de la o zi la alta credinţa să crească în inimile voastre.

 Eu sunt cu voi.Mulţumesc că aţi răspuns chemării mele!"

Cu blandul Isus sa va binecuvanteze Fecioara  de Sus!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...