Te caut din toata inima...

01 decembrie 2011

Iti incredintez inima mea !!!




" O , preadulce Maestru al meu, bunule Isuse, iti incredintez inima mea, iar Tu formeaz-o si modeleaz-o dupa placul Tau.

O, iubire de neconceput, deschid potirul inimii mele in fata Ta, ca pe un boboc de trandafir la roua racoroasa; numai Tu cunosti floarea inimii mele.Preaiubitul meu, fie-Ti placuta mireasma jertfei mele.

Dumnezeule nemuritor, desfatarea mea vesnica, inca de pe acest pamantTu esti cerul meu, fiecare bataie a inimii mele sa fie un nou imn de lauda pentru Tine, o , Sfanta Treime.

Daca as avea atatea inimi cate picaturi de apa sunt in ocean si cate fire de nisip sunt pe globul pamantesc - Ti le-as  oferi pe toate , o , Iubirea mea, Comoara inimii mele.

Doresc sa-i fac sa Te iubeasca pe toti cei cu care voi intra in contact in viata, oricine ar fi, o , Isuse al meu, Frumusetea mea, Odihna mea, o , unicul meu Maestru, si totodata Judecator, Mantuitor si Mire; stiu ca fiecare dintre aceste titluri il va nuanta pe celalalt - am asezat totul in Milostivirea Ta." 

Sfanta Faustina -"Micul Jurnal" - cap 1064




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu nesfarsitele comori ale Iubirii si Milostivirii Sale!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...